Kerro vitsi
-
Kain
Re: Kerro vitsi
Viesti Kirjoittaja Kain »

-
Maza
Viesti Kirjoittaja Maza »
10 years ago we had Steve Jobs, Johnny Cash and Bob Hope. Now have no jobs, no cash and no hope.
-
app13
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
...
AAHHAHHAHHAHHAHAHAHAHAA
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
Kain
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Pieni kissapupu kysyi äitipupultaan: "Miten ihmeessä minä olen kissapupu?"
Äiti veti henkeä ja uskoutui sitten kertomaan nuoruudessaan tapaamastaan komeasta kollista.
"Ahaa, no sitten ymmärrän", kissapupu tuumasi.
Kissapupu kasvoi ja oli aika lähteä tutustumaan SUUREEN MAAILMAAN. Reissu tuskin oli ehtinyt alkaakaan, kun kissapupu tapasi omituisen torvinaamaisen löntystelijän.
"Kuka sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen muurahaiskarhu", kuului vastaus.
("Ohhoh, onpas sitä vanhemmilla paiskattu!")
Matka jatkui eikä aikaakaan, kun kissapupun nenälle napsahti pieni litteä itikka.
"Kukas sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen hirvikärpänen", kuului vastaus.
("!!!")
Kissapupu saapui lopulta suuren kaupungin vilinään ja iltahämärissä vastaan jolkotteli elämää nähnyt olento.
"Entä kuka sinä oikein olet?"
"Mhänää - oleen
poliisikoira..."
/V
-
Barkkis
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Mikä on romanialaisen tullimiehen paras syntymäpäivälahja ( romanialainen vitsi kaiketi ) ?
Se kun saa olla yksin töissä koko päivän.
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ainoastaan vanhemmissa semmoisissa.Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
-
cubisti
Viesti Kirjoittaja cubisti »
Ja viimeisenä tulee vastaan joku iso ja kilisevä, joka sanoo:vinouma kirjoitti:Entä tunnetteko tarinan kissapupusta? Onkohan tämä ollut jo täällä? En jaksanut etsiä... no, kertaus on opintojen äiti.
Pieni kissapupu kysyi äitipupultaan: "Miten ihmeessä minä olen kissapupu?"
Äiti veti henkeä ja uskoutui sitten kertomaan nuoruudessaan tapaamastaan komeasta kollista.
"Ahaa, no sitten ymmärrän", kissapupu tuumasi.
Kissapupu kasvoi ja oli aika lähteä tutustumaan SUUREEN MAAILMAAN. Reissu tuskin oli ehtinyt alkaakaan, kun kissapupu tapasi omituisen torvinaamaisen löntystelijän.
"Kuka sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen muurahaiskarhu", kuului vastaus.
("Ohhoh, onpas sitä vanhemmilla paiskattu!")
Matka jatkui eikä aikaakaan, kun kissapupun nenälle napsahti pieni litteä itikka.
"Kukas sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen hirvikärpänen", kuului vastaus.
("!!!")
Kissapupu saapui lopulta suuren kaupungin vilinään ja iltahämärissä vastaan jolkotteli elämää nähnyt olento.
"Entä kuka sinä oikein olet?"
"Mhänää - oleen
poliisikoira..."
/V
- minä olen everstiluutnantti.
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
E: Kas näin:
-
janio
Viesti Kirjoittaja janio »
Ja kun kone imaisee levyn sisäänsä pienen odottelun jälkeen on vahingonilon hetki valmis! 8)iPadi kirjoitti:Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei mun kone imaissut sitä ainakaan sisään (early 2008 MacBook)janio kirjoitti:Ja kun kone imaisee levyn sisäänsä pienen odottelun jälkeen on vahingonilon hetki valmis! 8)iPadi kirjoitti:Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
-
Kain

-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5-year phase-in plan that would become known as "Euro-English".
In the first year, "s" will replace the soft "c". Sertainly, this will make the sivil servants jump with joy.
The hard "c" will be dropped in favour of "k". This should klear up konfusion, and keyboards kan have one less letter.
There will be growing publik enthusiasm in the sekond year when the troublesome "ph" will be replaced with "f". This will make words like fotograf 20% shorter.
In the 3rd year, publik akseptanse of the new spelling kan be expekted to reach the stage where more komplikated changes are possible.
Governments will enkourage the removal of double letters which have always ben a deterent to akurate speling.
Also, al wil agre that the horibl mes of the silent "e" in the languag is disgrasful and it should go away.
By the 4th yer people wil be reseptiv to steps such as replasing "th" with "z" and "w" with "v".
During ze fifz yer, ze unesesary "o" kan be dropd from vords kontaining "ou" and after ziz fifz yer, ve vil hav a reil sensi bl riten styl.
Zer vil be no mor trubl or difikultis and evrivun vil find it ezi tu understand ech oza. Ze drem of a united urop vil finali kum tru.
Und efter ze fifz yer, ve vil al be speking German like zey vunted in ze forst plas.
If zis mad you smil, pleas pas on to oza pepl.
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Amerikkalainen kertoi miten mies oli pudonnut ydinreaktoriin, eikä hänestä jäänyt jäljelle kuin hiukset. Kirurgi sai tehtyä hiuksien alle pään ja vielä vartalonkin, ja uhri pääsi takaisin työelämään. Hänestä tuli niin kova työmies, että voimalasta irtisanottiin viisikymmentä huoltomiestä koska tämä yksi teki niiden kaikkien työt.
Suomalaiskirurgi kertoi aamulla puiston läpi töihin mennessään haistaneensa voimakkaan pierun hajun. Hän otti taskustaan muovipussin ja kahmaisi pierun pussiin. Työmaalle päästyään hän asetteli pussin leikkauspöydälle, ja teki persreijän. Hän työnsi pierun persreikään ja rakensi ympärille pakarat ja pikkuhiljaa koko vartalon. Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi...
-
app13
- Porttikiellossa
Viesti Kirjoittaja app13 »
RepsAnniel kirjoitti:The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility.
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5-year phase-in plan that would become known as "Euro-English"...
iMac early 2008, 24"
_______
Ilmaista varastointitilaa internetissä: http://db.tt/G7mhxzrR
_______
Myynnissä MBP: http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=39&t=173553
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Latvastalaho kirjoitti:...Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi...
Johtuuko pillerihumalasta, vai mistä, mutta reipasta hörötystä päästelin hetki sitten.
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Clinton aloitti ja sanoi, että hänen armeijansa pystyy vartissa valloittamaan Venäjän suurimmat kaupungit. Putin vastasi siihen, että hänen armeijansa pystyy vartissa valloittamaan Euroopan suurimmat kaupungit. Ahtisaari taas vastasi näihin, että hänen armeijansa on niin pelottava, ettei hänen poikansa Marko uskaltanut mennä sinne.
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
"Äkkiä, tuo minulle olut ennenkuin se alkaa"
Vaimo katsoi miestään hivenen hämmästyneenä, mutta toi hänelle oluen.
Juotuaan oluen, mies sanoi:
"Äkkiä, tuo minulle toinen olut. Se alkaa kohta!."
Tällä kertaa vaimo näytti hieman ärtyneeltä, mutta toi hänelle kumminkin oluen.
Juotuaan tämänkin oluen, mies sanoi:
"Äkkiä, tuo minulle vielä yksi olut ennenkuin se alkaa."
"Nyt riitti!" Vaimo poltti päreensä, "Senkin paskiainen, tallustelet sisälle kuin maailman omistaja, läsähdät tuoliisi etkä edes tervehdi minua, ja oletat voivasi kohdella minua kuin orjaasi. Etkö ymmärrä että minä kokkaan, siivoan, pesen ja silitän pyykkiä päivät pitkät?!"
Mies huokaisi: "Voi helv****, -- no nyt se alkoi."
/V
-
Miklu
Viesti Kirjoittaja Miklu »
No, Jeltsin reissasi USA:an ja kokousta pidettiin USA:n presidentin huvimajalla Camp Davidissä. Jeltsin oli ottanut Suomesta mukaan presidentti Ahtisaaren ja yleisesti luultiin, että hän on mukana, kun on niin kova mies neuvottelemaan rauhasta. Kun oli kokoustettu muutamia päiviä, niin oli aika siirtyä kalaan. Herrat lähtivät järvelle ja siemailivat samalla siellä vähän kaljaa. Ahtisaari, kova kun oli juomaan, joi enemmän ja tuli hänelle aika lähteä pissalle. Könysi pusikkoon ja aikaa kului. Samalla sitten Clinton sähisi Jeltsinille: "Mitä maanalainen paikka sinä tuon Ahtisaaren mukaan otit? Luulin, että kokoustamme kahdestaan." Jeltsin vastaamaan: "Sinähän sanoit puhelimessa, että kokoustetaan ensin ja kalastetaan sitten ja samalla otetaan kaljaa. Ja lopuksi huikkasit minulle, 'Ota vaappuja mukaan!'"
-
tekerolant
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Norsu näki kamelin ja räjähti nauramaan: "Miks sulla on hei tissit selässä?" Kameli happamana vastasi: "Melko erikoista, että tyyppi, jolla roikkuu iso pippeli naamassa kehtaa pottuilla toisten ulkonäöstä!"
-
Le Corbusier
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Zvery guut!Anniel kirjoitti:The European Commission ..
-
Aperture
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Osui kyllä tännekin.Tauvo kirjoitti:Latvastalaho kirjoitti:...Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi...![]()
![]()
![]()
![]()
Johtuuko pillerihumalasta, vai mistä, mutta reipasta hörötystä päästelin hetki sitten.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Anniel
Tämä ei ole vitsi ;)
Viesti Kirjoittaja Anniel »
- 1. ystävä
2. kumppani
3. rakastaja
4. veli
5. isä
6. opettaja
7. kasvattaja
8. rippi-isä
9. uskottu
10. kokki
11. mekaanikko
12. asentaja
13. sähkömies
14. kuljettaja
15. kantaja
16. siivooja
17. hovimestari
18. hydraulikko
19. puuseppä
20. malli
21. sisustusarkkitehti
22. seksologi
23. psykologi
24. psykiatri
25. psykoterapeutti
- 1. miellyttävä
2. urheilullinen mutta
3. älykäs mutta
4. voimakas
5. hyvätapainen mutta
6. luja mutta
7. lempeä
8. herkkä mutta
9. päättäväinen mutta
10. romanttinen mutta
11. miehekäs
12. vitsikäs ja
13. iloinen mutta
14. vakavasti otettava ja
15. arvokas
16. rohkea mutta
17. nallekarhu mutta
18. energinen
19. huolehtiva
20. luova
21. idearikas
22. taitava mutta
23. vaatimaton ja
24. ymmärtäväinen
25. elegantti mutta
26. johdonmukainen
27. lämmin mutta
28. viileä mutta
29. intohimoinen
30. suvaitsevainen mutta
31. periaatteellinen mutta
32. kunniallinen ja
33. jalo mutta
34. käytännöllinen ja
35. pragmaattinen
36. oikeudenmukainen mutta
37. valmis tekemään hänen vuokseen mitä tahansa (esim. pankkiryöstön)
- 38. epätoivoinen (rakkaudesta) mutta
39. hillitty
40. charmikas mutta
41. pysyvä ja
42. uskollinen
43. valpas mutta
44. haaveileva mutta
45. kunnianhimoinen
46. luotettava ja
47. kunnioitettava
48. valmis uhrauksiin ja, ennen muuta,
49. maksukykyinen.
- - ei olisi mustasukkainen, mutta kuitenkin kiinnostunut
- tulisi hyvin toimeen sukunsa kanssa, muttei kuitenkaan uhraisi sille enempää aikaansa kuin ko. naiselle
- antaisi naiselle vapautta, mutta osoittaisi kuitenkin huolenpitoa ja olisi kiinnostunut siitä, missä nainen on ollut ja mitä tehnyt
- pukeutuisi siististi, mutta olisi kuitenkin valmis kantamaan naista polvillaan kurassa ja menemään parvekkeen kautta sisään, jos hän on unohtanut avaimensa, tai ottamaan kiinni ja mukiloimaan varkaan, joka on ottanut hänen laukkunsa, jossa oli niinkin elämälle välttämättömiä asioita kuin peili ja huulirasva.
- 1. syntymäpäiviään
2. nimipäiviään
3. hääpäivää
4. ensimmäisen suudelmanne vuosipäivää
5. kuukautisiaan
6. hammaslääkäriaikaansa
7. vuosipäiviään
8. parhaan ystävänsä ja lempitätinsä syntymäpäiviä.
Ja nyt mitalin toinen puoli. Miehen tekeminen onnelliseksi on huomattavasti vaikeampaa. Se johtuu siitä, että mies tarvitsee:
- 1. seksiä ja
2. ruokaa
Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
-
Macco
Re: Tämä ei ole vitsi ;)
Viesti Kirjoittaja Macco »
On sitä yritetty. Nälkähän siinä tuli.Anniel kirjoitti: Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
-
Juh0`
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka