![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja app13 »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ainoastaan vanhemmissa semmoisissa.Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
Viesti Kirjoittaja cubisti »
Ja viimeisenä tulee vastaan joku iso ja kilisevä, joka sanoo:vinouma kirjoitti:Entä tunnetteko tarinan kissapupusta? Onkohan tämä ollut jo täällä? En jaksanut etsiä... no, kertaus on opintojen äiti.
Pieni kissapupu kysyi äitipupultaan: "Miten ihmeessä minä olen kissapupu?"
Äiti veti henkeä ja uskoutui sitten kertomaan nuoruudessaan tapaamastaan komeasta kollista.
"Ahaa, no sitten ymmärrän", kissapupu tuumasi.
Kissapupu kasvoi ja oli aika lähteä tutustumaan SUUREEN MAAILMAAN. Reissu tuskin oli ehtinyt alkaakaan, kun kissapupu tapasi omituisen torvinaamaisen löntystelijän.
"Kuka sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen muurahaiskarhu", kuului vastaus.
("Ohhoh, onpas sitä vanhemmilla paiskattu!")
Matka jatkui eikä aikaakaan, kun kissapupun nenälle napsahti pieni litteä itikka.
"Kukas sinä olet?" kysyi kissapupu.
"Minä olen hirvikärpänen", kuului vastaus.
("!!!")
Kissapupu saapui lopulta suuren kaupungin vilinään ja iltahämärissä vastaan jolkotteli elämää nähnyt olento.
"Entä kuka sinä oikein olet?"
"Mhänää - oleen
poliisikoira..."
/V
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
Viesti Kirjoittaja janio »
Ja kun kone imaisee levyn sisäänsä pienen odottelun jälkeen on vahingonilon hetki valmis! 8)iPadi kirjoitti:Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ei mun kone imaissut sitä ainakaan sisään (early 2008 MacBook)janio kirjoitti:Ja kun kone imaisee levyn sisäänsä pienen odottelun jälkeen on vahingonilon hetki valmis! 8)iPadi kirjoitti:Saa. Laita levy sisään, ja ulosta se, mutta älä ota sitä pois. Sitten paat sen levyn päälle tölkin, tosin en tiedä kestääkö 8)Kain kirjoitti:Saiskohan tämmösen viritelmän toimimaan Mac-kannettavissa?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja app13 »
RepsAnniel kirjoitti:The European Commission has just announced an agreement whereby English will be the official language of the European Union rather than German, which was the other possibility.
As part of the negotiations, the British Government conceded that English spelling had some room for improvement and has accepted a 5-year phase-in plan that would become known as "Euro-English"...
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Latvastalaho kirjoitti:...Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi...
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja tekerolant »
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Zvery guut!Anniel kirjoitti:The European Commission ..
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Osui kyllä tännekin.Tauvo kirjoitti:Latvastalaho kirjoitti:...Hän nimesi miehen Jyrki Kataiseksi. Tämä uusi kaveri oli niin kova tekijä, että koko Suomi jäi työttömäksi...![]()
![]()
![]()
![]()
Johtuuko pillerihumalasta, vai mistä, mutta reipasta hörötystä päästelin hetki sitten.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Macco »
On sitä yritetty. Nälkähän siinä tuli.Anniel kirjoitti: Johtopäätös:
Sopusointuinen yhteiselämä on helppo saavuttaa, kunhan miehet lopulta ymmärtävät, että heidän on rajoitettava kohtuuttomia vaatimuksiaan!
Viesti Kirjoittaja Juh0` »