Hei äiti, sain tänään M-luokan ajokortin. Nyt pääsen ajamaan M-luokan ajoneuvoilla Hei isi, voitko ostaa minulle M-luokan ajoneuvontuomaril kirjoitti:Juuri näin! 8)iMies kirjoitti:Nk. mopokortti on M-ajokorttiluokan ajokortti. Piste.redhat kirjoitti:Mopokortti on mopokortti. Piste.
Himon kohteet
-
redhat
Re: Himon kohteet
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
redhat kirjoitti:Hei äiti, sain tänään M-luokan ajokortin. Nyt pääsen ajamaan M-luokan ajoneuvoilla Hei isi, voitko ostaa minulle M-luokan ajoneuvon
Täällä meidän aikuisten maailmassa M-ajokortilla saa kuljettaa kaksipyöräisten mopojen (L1e) lisäksi myös enintään 50cc/4kW moottoreilla varustettuja kolmi- ja nelipyöräisiä moottoriajoneuvoja (L2e ja L6e luokat), eli "mopomönkkäriä" tai "mopoautoa".
PS. M-luokan ajoneuvoja ovat henkilö- (M1) ja linja-autot (M2, M3), ja niitä ei M-ajokortilla paljon kuljeteta.
-
iMies
Viimeisen päälle hieno peli, mutta ei onneksi ole M-luokan ajoneuvohatey kirjoitti:Mulla oli joskus M-luokan ajoneuvona vuosimallia -66 oleva punainen pappatuna. Semmonen himottaisi, se oli hieno. Tommonen kuten tuossa.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Sä unohdit välistä sen viidenkympinvillitysvehkeenLare kirjoitti:Ihmisen kehitys pahimmillaan: Mopoauto -> karavaanari -> mopoauto -> rollaatori.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
En unohtanut, sillä MP:t eivät pyöri jaloissa liikenteessä.Anniel kirjoitti:Sä unohdit välistä sen viidenkympinvillitysvehkeen
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Siis tuollainen:hatey kirjoitti:Mulla oli joskus M-luokan ajoneuvona vuosimallia -66 oleva punainen pappatuna. Semmonen himottaisi, se oli hieno. Tommonen kuten tuossa.
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
-
hatey
Ei, tuohan on joku 70 luvun muovirimpula. Esm 66 mallissa oli peltinen tuo etupää ja noiden lampun alla olevien olympiarenkaiden tilalla oli krominen V, 66 mallissa oli lisäksi kromikehys pyöreän ajovalon ympärillä.KunkkuJ kirjoitti:Siis tuollainen:hatey kirjoitti:Mulla oli joskus M-luokan ajoneuvona vuosimallia -66 oleva punainen pappatuna. Semmonen himottaisi, se oli hieno. Tommonen kuten tuossa.
-
hatey
Saattaa hieman tuntua ranneluissa tuolla ampuminen.MacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
hatey
-
MacMees
Viesti Kirjoittaja MacMees »
Uskoisin näin. Tuolla Taktikalise laskmise keskuksella olen ampunut yhden laukauksen S&W .500 Magnumilla ja se teki niin kipeätä että oli jo hauskaa. Mä tykkään kun on rekyyliä.hatey kirjoitti:Saattaa hieman tuntua ranneluissa tuolla ampuminen.MacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
-
hatey
Minulla on K-frame S&W m66 sillä ei kyllä ole yhtään kivaa ampua + merkinnällä merkittyjä .357 latauksia, toisaalta siinä on se pikkuinen kahva helmiäisenä. Se ei ehkä ole paras mahdollinen kahva, mutta kiillotetussa rosterivehkeessä (kiillotin itse sen peiliksi) helmiäskahva on hieno ...MacMees kirjoitti:Uskoisin näin. Tuolla Taktikalise laskmise keskuksella olen ampunut yhden laukauksen S&W .500 Magnumilla ja se teki niin kipeätä että oli jo hauskaa. Mä tykkään kun on rekyyliä.hatey kirjoitti:Saattaa hieman tuntua ranneluissa tuolla ampuminen.MacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
e: ettei menisi OT:ksi, niin himoitsisin tuohe liipasimen ja vasaran kultausta.
-
iDock
Sisustus koneen sisällä on yhtiökohtainen. Eniten kyllä pidän Norwegianin ja lufthansan sisustuksesta. Ja on finskikin kanssa ihan ok.hatey kirjoitti:^ Miten se maalausteema vaikuttaa putkessa istumisen fiilikseen?
Mutta kyllä nää isot koneet on aika makeita! 8)
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
hatey
Joskus ihan pikkisenä olen matkustanut Convairilla, DC 3:lla ja Caravellella, mutta ei juuri ole kummosia muistikuvia asiasta....
-
iDock
DC 3:kin on hieno kone!hatey kirjoitti:^Jaa... paha ottaa kantaa, en käytä joukkoliikennettä.![]()
Joskus ihan pikkisenä olen matkustanut Convairilla, DC 3:lla ja Caravellella, mutta ei juuri ole kummosia muistikuvia asiasta....
Itsellekin on lentokoneet ja ilmailu lähellä sydäntä (myös lentäjän ammattia harkinneena).
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
-
iMies
Hauska vehje, on tullut joskus kokeiltua. Rekyyli ei ole ihan niin paha kuin luulisi, sillä ruudista aika iso osa palaa piipun ulkopuolella. Vastaavasti ääni- ja valoshow on mahtava - varsinkin näin pimeinä syysiltoinaMacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
-
waiski
Viesti Kirjoittaja waiski »
http://www.hifistudio.fi/hifistudio/sho ... 8128004220
Himottaisi:)
waiski
iPhone 17 Pro Max 256Gt
Apple Watch Ultra 2
Apple TV 4K 128Gt 3. Gen.
-
Mulvio
Viesti Kirjoittaja Mulvio »
Vasta Tammikuussa tulee myyntiin...
iPhone X 256GB Space Gray
✦✧
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
jjari
Viesti Kirjoittaja jjari »
Sitä mä en ymmärrä että aikuiset miehet tallustelee tennareissa kun on olemassa Miesten kenkiäkin. Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.Jamac kirjoitti:^ hyvän näköne lapikas.
iPhone 4 16GB - 5.1
Airport Express N
Shuffle 2GB
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Miten voisi odottaa aikuisten mielipiteitä, kun toinen on alaikäinen ja toinen pahassa alkoholisoitumiskierteessä? (katso baarin viimeöistä elämää)jjari kirjoitti: Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
No juu, mutta kyse oli tietysti kategoria-ajattelusta, eli minustra nuo on tuommoisessa kategoriassa tyylikkäät, on nahkaa (jäljitelmää?) ja kokonaisuus on hillityn tyylikkäästi paketissa kuitenkin säilyttäen tuollaisen vapaa-aika tennari-tyylin ja rento-olomeiningin. Ostaisin ittekin tollaset, vaikka olenkin jo lähempänä lejää- kuin kolmeakymppiä, mutta en tarvi tommosia.jjari kirjoitti:Sitä mä en ymmärrä että aikuiset miehet tallustelee tennareissa kun on olemassa Miesten kenkiäkin. Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.Jamac kirjoitti:^ hyvän näköne lapikas.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka