Nk. mopokortti on M-ajokorttiluokan ajokortti. Piste.
Juuri näin! 8)
Hei äiti, sain tänään M-luokan ajokortin. Nyt pääsen ajamaan M-luokan ajoneuvoilla Hei isi, voitko ostaa minulle M-luokan ajoneuvon
Viimeksi muokannut redhat, 18.11.2011 klo 7.42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
redhat kirjoitti:Hei äiti, sain tänään M-luokan ajokortin. Nyt pääsen ajamaan M-luokan ajoneuvoilla Hei isi, voitko ostaa minulle M-luokan ajoneuvon
Täällä meidän aikuisten maailmassa M-ajokortilla saa kuljettaa kaksipyöräisten mopojen (L1e) lisäksi myös enintään 50cc/4kW moottoreilla varustettuja kolmi- ja nelipyöräisiä moottoriajoneuvoja (L2e ja L6e luokat), eli "mopomönkkäriä" tai "mopoautoa".
PS. M-luokan ajoneuvoja ovat henkilö- (M1) ja linja-autot (M2, M3), ja niitä ei M-ajokortilla paljon kuljeteta.
hatey kirjoitti:Mulla oli joskus M-luokan ajoneuvona vuosimallia -66 oleva punainen pappatuna. Semmonen himottaisi, se oli hieno. Tommonen kuten tuossa.
Viimeisen päälle hieno peli, mutta ei onneksi ole M-luokan ajoneuvo
hatey kirjoitti:Mulla oli joskus M-luokan ajoneuvona vuosimallia -66 oleva punainen pappatuna. Semmonen himottaisi, se oli hieno. Tommonen kuten tuossa.
Siis tuollainen:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Siis tuollainen:
Ei, tuohan on joku 70 luvun muovirimpula. Esm 66 mallissa oli peltinen tuo etupää ja noiden lampun alla olevien olympiarenkaiden tilalla oli krominen V, 66 mallissa oli lisäksi kromikehys pyöreän ajovalon ympärillä.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
MacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
Saattaa hieman tuntua ranneluissa tuolla ampuminen.
Uskoisin näin. Tuolla Taktikalise laskmise keskuksella olen ampunut yhden laukauksen S&W .500 Magnumilla ja se teki niin kipeätä että oli jo hauskaa. Mä tykkään kun on rekyyliä.
MacMees kirjoitti:Joka kodin turvavaruste, joka pysäyttää narkkarit ja Tallinnan eläintarhasta karanneet jääkarhut.
Saattaa hieman tuntua ranneluissa tuolla ampuminen.
Uskoisin näin. Tuolla Taktikalise laskmise keskuksella olen ampunut yhden laukauksen S&W .500 Magnumilla ja se teki niin kipeätä että oli jo hauskaa. Mä tykkään kun on rekyyliä.
Minulla on K-frame S&W m66 sillä ei kyllä ole yhtään kivaa ampua + merkinnällä merkittyjä .357 latauksia, toisaalta siinä on se pikkuinen kahva helmiäisenä. Se ei ehkä ole paras mahdollinen kahva, mutta kiillotetussa rosterivehkeessä (kiillotin itse sen peiliksi) helmiäskahva on hieno ...
e: ettei menisi OT:ksi, niin himoitsisin tuohe liipasimen ja vasaran kultausta.
Viimeksi muokannut hatey, 22.11.2011 klo 23.32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Jaa... paha ottaa kantaa, en käytä joukkoliikennettä.
Joskus ihan pikkisenä olen matkustanut Convairilla, DC 3:lla ja Caravellella, mutta ei juuri ole kummosia muistikuvia asiasta....
hatey kirjoitti:^Jaa... paha ottaa kantaa, en käytä joukkoliikennettä.
Joskus ihan pikkisenä olen matkustanut Convairilla, DC 3:lla ja Caravellella, mutta ei juuri ole kummosia muistikuvia asiasta....
DC 3:kin on hieno kone!
Itsellekin on lentokoneet ja ilmailu lähellä sydäntä (myös lentäjän ammattia harkinneena).
- MacBook Pro 13" 2.3 Ghz i5, 16 Gt RAM, 500 Gt - Mid 2018
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
Hauska vehje, on tullut joskus kokeiltua. Rekyyli ei ole ihan niin paha kuin luulisi, sillä ruudista aika iso osa palaa piipun ulkopuolella. Vastaavasti ääni- ja valoshow on mahtava - varsinkin näin pimeinä syysiltoina
Sitä mä en ymmärrä että aikuiset miehet tallustelee tennareissa kun on olemassa Miesten kenkiäkin. Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.
jjari kirjoitti: Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.
Miten voisi odottaa aikuisten mielipiteitä, kun toinen on alaikäinen ja toinen pahassa alkoholisoitumiskierteessä? (katso baarin viimeöistä elämää)
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
Sitä mä en ymmärrä että aikuiset miehet tallustelee tennareissa kun on olemassa Miesten kenkiäkin. Tämä näin yleisesti tietämättä mitään edellisten kommentoijien iästä.
No juu, mutta kyse oli tietysti kategoria-ajattelusta, eli minustra nuo on tuommoisessa kategoriassa tyylikkäät, on nahkaa (jäljitelmää?) ja kokonaisuus on hillityn tyylikkäästi paketissa kuitenkin säilyttäen tuollaisen vapaa-aika tennari-tyylin ja rento-olomeiningin. Ostaisin ittekin tollaset, vaikka olenkin jo lähempänä lejää- kuin kolmeakymppiä, mutta en tarvi tommosia.