Citruuna kirjoitti:Thoth kirjoitti:Citruuna kirjoitti:Thoth kirjoitti:
Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?
Oletko aivan varma, että se tulee
meristä?
Koko maapallon vedenliikuttamisprosessiin (vesi=H2O) liittyy kaikenlaiset järvet, lammet, purot, lätäköt, ilmassa liikkuvat molekyylit, jne. Jopa hengittämässäsi ilmassa voi olla partikkeleja, joka ovat olleet osa kalan pissaa. Toisaalta ne hengittämäsi partikkelit ovat mahdollisesti olleet osa sitä penistä, joka harrasti seksiä orgiassa antiikin Roomassa. Miten enää uskallat hengittää?
Nyt taidat sekoittaa mut johonkin toiseen. Miksen uskaltaisi hengittää, ei mulla oo mitään bakteeri- tai likapartikkelikammoa, ja partikkeli on mulle vaan kielioppitermi. Hmm no ehkä sait kuitenkin lyhyeksi aikaa vähän epämiellyttävän olon aikaan
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
mutta se unohtuu hetkessä.. Mutta mun käsittääkseni vettä ei kuitenkaan oteta meristä, vaikka merivedestäkin saa juomakelpoista.
Heh, viittasin lähinnä hateyhin ja muihin pakkomielteisiin hahmoihin.
Eihän sitä vettä suoraan merestä vedetäkään, mutta osa vedestä, jonka juot, ja mikä menee läpi kehosi, päätyy vessanpönttöön, ja viemäriverkoston kautta ties minne. Ehkä osa haihtuu, ehkä osa päätyy meriin. Ei tuosta asiasta saa selvää muuten kuin selvittämällä jokaisen H- tai O-partikkelin liikkuminen sinällään. Tätä työtä olen tekemässä parhaillaan. Kun odotatte vielä pari vuotta, niin minulla on tarpeeksi todisteita, että hatey on juonut partikkeleja, jotka ovat koskeneet kalan pissaan.