Paljon mieluummin nautin uimisesta ihanissa aaltoilevissa merissä ja järvissä kuin olen niin puhtoinen, etten uskalla nauttia uimisesta. Mun kaikki kiukku ja paha tuuli häipyy, kun saan pulahtaa veteen ja mieluiten mereen, enkä haluaisi tulla sieltä ollenkaan poishatey kirjoitti:Onnettomat törkymöykyt. Minä en käy uimassa. hehee...olenkin puhtoinen.Thoth kirjoitti:Kalat pissaavat kaikkii järviin, kuitenkin käyt niissä uimassa.Citruuna kirjoitti:Hyi hemmetti, en menis uimaan tonnimiseen järveen(?)Kain kirjoitti:Olen käynyt Siitinselällä uimassa.
Pöhkö nimi ketju
-
Citruuna
Re: Pöhkö nimi ketju
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
-
richidi
Viesti Kirjoittaja richidi »
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Missä sinun vedenottamosi on?hatey kirjoitti:Onnettomat törkymöykyt. Minä en käy uimassa. hehee...olenkin puhtoinen.Thoth kirjoitti:Kalat pissaavat kaikkii järviin, kuitenkin käyt niissä uimassa.Citruuna kirjoitti:Hyi hemmetti, en menis uimaan tonnimiseen järveen(?)Kain kirjoitti:Olen käynyt Siitinselällä uimassa.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Ei ole mitään ottamoa. Oraksen hanasta tulee vesi.darthmother kirjoitti:Missä sinun vedenottamosi on?hatey kirjoitti: Onnettomat törkymöykyt. Minä en käy uimassa. hehee...olenkin puhtoinen.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
darthmother
Kalan pissaa khikhihatey kirjoitti:Ei ole mitään ottamoa. Oraksen hanasta tulee vesi.darthmother kirjoitti:Missä sinun vedenottamosi on?hatey kirjoitti: Onnettomat törkymöykyt. Minä en käy uimassa. hehee...olenkin puhtoinen.
-
hatey
-
darthmother
Mistä Vietnamin pääkaupunkilaiset saa vetensä? Hanoista.hatey kirjoitti:Eikäs ole!Vettä tulee sieltä, hanasta.
Vielä että kalat ja muut nilviäiset uivat alasti juoma- ja pesuvedessämme
ja harrastavat kopulaatiotoimintaakin.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?hatey kirjoitti:Eikäs ole!Vettä tulee sieltä, hanasta.
-
Citruuna
Oletko aivan varma, että se tulee meristä?Thoth kirjoitti:Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?hatey kirjoitti:Eikäs ole!Vettä tulee sieltä, hanasta.
-
darthmother
Miten luulet että suolakylpy sitten otetaan jos ei merivedestä?Citruuna kirjoitti: Oletko aivan varma, että se tulee meristä?
-
darthmother
-
Thoth
Koko maapallon vedenliikuttamisprosessiin (vesi=H2O) liittyy kaikenlaiset järvet, lammet, purot, lätäköt, ilmassa liikkuvat molekyylit, jne. Jopa hengittämässäsi ilmassa voi olla partikkeleja, joka ovat olleet osa kalan pissaa. Toisaalta ne hengittämäsi partikkelit ovat mahdollisesti olleet osa sitä penistä, joka harrasti seksiä orgiassa antiikin Roomassa. Miten enää uskallat hengittää?Citruuna kirjoitti:Oletko aivan varma, että se tulee meristä?Thoth kirjoitti:Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?hatey kirjoitti:Eikäs ole!Vettä tulee sieltä, hanasta.
-
Citruuna
Nyt taidat sekoittaa mut johonkin toiseen. Miksen uskaltaisi hengittää, ei mulla oo mitään bakteeri- tai likapartikkelikammoa, ja partikkeli on mulle vaan kielioppitermi. Hmm no ehkä sait kuitenkin lyhyeksi aikaa vähän epämiellyttävän olon aikaanThoth kirjoitti:Koko maapallon vedenliikuttamisprosessiin (vesi=H2O) liittyy kaikenlaiset järvet, lammet, purot, lätäköt, ilmassa liikkuvat molekyylit, jne. Jopa hengittämässäsi ilmassa voi olla partikkeleja, joka ovat olleet osa kalan pissaa. Toisaalta ne hengittämäsi partikkelit ovat mahdollisesti olleet osa sitä penistä, joka harrasti seksiä orgiassa antiikin Roomassa. Miten enää uskallat hengittää?Citruuna kirjoitti:Oletko aivan varma, että se tulee meristä?Thoth kirjoitti:Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?hatey kirjoitti:Eikäs ole!Vettä tulee sieltä, hanasta.
-
Thoth
Heh, viittasin lähinnä hateyhin ja muihin pakkomielteisiin hahmoihin.Citruuna kirjoitti:Nyt taidat sekoittaa mut johonkin toiseen. Miksen uskaltaisi hengittää, ei mulla oo mitään bakteeri- tai likapartikkelikammoa, ja partikkeli on mulle vaan kielioppitermi. Hmm no ehkä sait kuitenkin lyhyeksi aikaa vähän epämiellyttävän olon aikaanThoth kirjoitti:Koko maapallon vedenliikuttamisprosessiin (vesi=H2O) liittyy kaikenlaiset järvet, lammet, purot, lätäköt, ilmassa liikkuvat molekyylit, jne. Jopa hengittämässäsi ilmassa voi olla partikkeleja, joka ovat olleet osa kalan pissaa. Toisaalta ne hengittämäsi partikkelit ovat mahdollisesti olleet osa sitä penistä, joka harrasti seksiä orgiassa antiikin Roomassa. Miten enää uskallat hengittää?Citruuna kirjoitti:Oletko aivan varma, että se tulee meristä?Thoth kirjoitti:
Se vesi tulee järvistä ja meristä. Oletko aivan varma, että siellä ei ole kalan pissaa jäljellä?mutta se unohtuu hetkessä.. Mutta mun käsittääkseni vettä ei kuitenkaan oteta meristä, vaikka merivedestäkin saa juomakelpoista.
Eihän sitä vettä suoraan merestä vedetäkään, mutta osa vedestä, jonka juot, ja mikä menee läpi kehosi, päätyy vessanpönttöön, ja viemäriverkoston kautta ties minne. Ehkä osa haihtuu, ehkä osa päätyy meriin. Ei tuosta asiasta saa selvää muuten kuin selvittämällä jokaisen H- tai O-partikkelin liikkuminen sinällään. Tätä työtä olen tekemässä parhaillaan. Kun odotatte vielä pari vuotta, niin minulla on tarpeeksi todisteita, että hatey on juonut partikkeleja, jotka ovat koskeneet kalan pissaan.
-
hatey
Mitä? Ei minulla ole mitään pakkomielteitä, en vain siedä likaa ihollani. Se ei ole pakkomiellettä, vaan puhtautta.Thoth kirjoitti: ....Heh, viittasin lähinnä hateyhin ja muihin pakkomielteisiin hahmoihin......
-
Citruuna
Pakko vielä palata tähän...Thoth kirjoitti: Heh, viittasin lähinnä hateyhin ja muihin pakkomielteisiin hahmoihin.![]()
Eihän sitä vettä suoraan merestä vedetäkään, mutta osa vedestä, jonka juot, ja mikä menee läpi kehosi, päätyy vessanpönttöön, ja viemäriverkoston kautta ties minne. Ehkä osa haihtuu, ehkä osa päätyy meriin. Ei tuosta asiasta saa selvää muuten kuin selvittämällä jokaisen H- tai O-partikkelin liikkuminen sinällään. Tätä työtä olen tekemässä parhaillaan. Kun odotatte vielä pari vuotta, niin minulla on tarpeeksi todisteita, että hatey on juonut partikkeleja, jotka ovat koskeneet kalan pissaan.
Tiedän toki jo ennestään veden kiertokulun noin pääpiirteittäin. Eihän tuo ajatus niin ilahduta, mutta se kuuluu asioihin joille ei voi mitään, joten se on vaan hyväksyttävä ja olla ajattelematta liikoja. Toisaalta se on myös hyvin kiehtovaa.
-
Kain
-
Citruuna
Tyypillinen plondin päätelmä...Kain kirjoitti:^ Siis sinun mielestä on hyvin kiehtovaa juoda kalan pissiä?
ja tuomaril, tuo p on ihan tarkoituksella p eikä b, tähän sopiva tehokeino nääs
-
iMies
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kolmannen valtakunnan taloudellisen tiedotuskeskuksen entinen johtaja ja yksi alkuperäisistä Euroopan talousyhteisön (ETY/EEC) pääideologeista.
-
Kain
Eli olet nykyään:Citruuna kirjoitti:Tyypillinen plondin päätelmä...Kain kirjoitti:^ Siis sinun mielestä on hyvin kiehtovaa juoda kalan pissiä?![]()
ja tuomaril, tuo p on ihan tarkoituksella p eikä b, tähän sopiva tehokeino nääs
Bihisevä Plondi?
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka