Vatsa on täynnä. Kyllä nyt kelpaa taas
Hehkutustopic 3
-
Peitsamo
Re: Hehkutustopic 3
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
-
amanita
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pakko tulla tästä jakamaan oivalluspalkinto!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
amanita kirjoitti:Pakko tulla tästä jakamaan oivalluspalkinto!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Löysin jääkaapista mustikoita, nämä ovat hyviä.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
-
iPadi
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
-
tuomaril
No ei todellakaan!iPadi kirjoitti:Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
Hehkutus: Äiti ja isi tulee huomenna kotiin mukanaan paljon iPhone-kuoria. 8)
-
iPadi
Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.tuomaril kirjoitti:No ei todellakaan!iPadi kirjoitti:Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!![]()
Hehkutus: Äiti ja isi tulee huomenna kotiin mukanaan paljon iPhone-kuoria. 8)
-
tuomaril
Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
With lot of iPhone cases. 8)
-
iPadi
Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
-
hatey
Minussa ei ole mitään hauskaa. psih..piu...tuomaril kirjoitti:... Hatey on hauska persoona!
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tumpun Hoksu?Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?
-
tuomaril
En minä tiedä. Äiti sanoi vain että ovat ostaneet erilaisia kuoria paljon. Veikkaan että ne on semmosia kuoria mitkä näyttävät hienoilta mutta puhelimen tippuessa niistä ei ole mitään apua.iPadi kirjoitti:Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
-
tuomaril
Tuo sinun pihiseminen on juuri niin hauskaa luettavaa. Hatey elävöittää Homppua, hyvällä tavalla.hatey kirjoitti:Minussa ei ole mitään hauskaa. psih..piu...tuomaril kirjoitti:... Hatey on hauska persoona!
-
iPadi
Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoriatuomaril kirjoitti:En minä tiedä. Äiti sanoi vain että ovat ostaneet erilaisia kuoria paljon. Veikkaan että ne on semmosia kuoria mitkä näyttävät hienoilta mutta puhelimen tippuessa niistä ei ole mitään apua.iPadi kirjoitti:Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
Jos mulla ois iPhone, en pistäis siihin mitään kuoria. Tosin en tiedä sitten kuinka pitkään kestäisi
-
tuomaril
Voi niitä kuoria antaa sukulaisillekkin kun olen aika moneen sukulaiseen tartuttanut tämän "iPhone-taudin". Kyllä minä haluan pitää kuoria että ei tuo 4S:ä naarmuunnu.iPadi kirjoitti: Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoria
Jos mulla ois iPhone, en pistäis siihin mitään kuoria. Tosin en tiedä sitten kuinka pitkään kestäisi
-
iPadi
Eikös suojakalvot ole sitä varten? Ei se mitään naarmuunnu ellei se ole kivien kanssa taskussa.tuomaril kirjoitti:Voi niitä kuoria antaa sukulaisillekkin kun olen aika moneen sukulaiseen tartuttanut tämän "iPhone-taudin". Kyllä minä haluan pitää kuoria että ei tuo 4S:ä naarmuunnu.iPadi kirjoitti: Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoria
-
hatey
Eikös nuo kalvot ja kuoret ole suojaamistarkoituksessa vähän sama kuin auton penkinpäälliset? Itse kärvistelee rumien ja epäkäytännöllisten suojien kanssa, että mahdollinen seuraava omistaja saisi siistin tuotteen?
-
tuomaril
No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
-
iPadi
No kalvothan poistaa sitä liukastetta (ainakin osat niistä).tuomaril kirjoitti:No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
-
tuomaril
En tiedä. Itse pidän vain enemmän kuorista kuin vaan kalvoista.iPadi kirjoitti:No kalvothan poistaa sitä liukastetta (ainakin osat niistä).tuomaril kirjoitti:No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka