Vatsa on täynnä. Kyllä nyt kelpaa taas
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Viesti Kirjoittaja Kain »
Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Viesti Kirjoittaja amanita »
Pakko tulla tästä jakamaan oivalluspalkinto!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Viesti Kirjoittaja Kain »
amanita kirjoitti:Pakko tulla tästä jakamaan oivalluspalkinto!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?M.P.T kirjoitti:Hänestähän tulee kohta meidän suosikki täällä. Ei tule vaan hän on jo meidän suosikkimme. Sydänten särkijäPeitsamo kirjoitti:^^^ Lentoemo parturoimassa itseään!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
No ei todellakaan!iPadi kirjoitti:Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!
Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.tuomaril kirjoitti:No ei todellakaan!iPadi kirjoitti:Ja Tuksu ei sitten ole hauska?tuomaril kirjoitti:Ei Hateytä voi verrata mihinkään Tuksuun! Hatey on hauska persoona!Citruuna kirjoitti: Hei toi oli jo liian ilkeää! Et edes sinä voi edes hompussa sanoa edes hateysta noin!![]()
Hehkutus: Äiti ja isi tulee huomenna kotiin mukanaan paljon iPhone-kuoria. 8)
Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
With lot of iPhone cases. 8)
Minussa ei ole mitään hauskaa. psih..piu...tuomaril kirjoitti:... Hatey on hauska persoona!
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tumpun Hoksu?Kain kirjoitti:Hompun Tuksu?
En minä tiedä. Äiti sanoi vain että ovat ostaneet erilaisia kuoria paljon. Veikkaan että ne on semmosia kuoria mitkä näyttävät hienoilta mutta puhelimen tippuessa niistä ei ole mitään apua.iPadi kirjoitti:Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
Tuo sinun pihiseminen on juuri niin hauskaa luettavaa. Hatey elävöittää Homppua, hyvällä tavalla.hatey kirjoitti:Minussa ei ole mitään hauskaa. psih..piu...tuomaril kirjoitti:... Hatey on hauska persoona!
Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoriatuomaril kirjoitti:En minä tiedä. Äiti sanoi vain että ovat ostaneet erilaisia kuoria paljon. Veikkaan että ne on semmosia kuoria mitkä näyttävät hienoilta mutta puhelimen tippuessa niistä ei ole mitään apua.iPadi kirjoitti:Mimmosia kuoria ne tuo?tuomaril kirjoitti:Sunnuntaina lähti ja Perjantaina tulevat.iPadi kirjoitti: Jo huomenna? Mä luulin että ne ois ollu paljon pidempään.
Voi niitä kuoria antaa sukulaisillekkin kun olen aika moneen sukulaiseen tartuttanut tämän "iPhone-taudin". Kyllä minä haluan pitää kuoria että ei tuo 4S:ä naarmuunnu.iPadi kirjoitti: Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoria
Jos mulla ois iPhone, en pistäis siihin mitään kuoria. Tosin en tiedä sitten kuinka pitkään kestäisi
Eikös suojakalvot ole sitä varten? Ei se mitään naarmuunnu ellei se ole kivien kanssa taskussa.tuomaril kirjoitti:Voi niitä kuoria antaa sukulaisillekkin kun olen aika moneen sukulaiseen tartuttanut tämän "iPhone-taudin". Kyllä minä haluan pitää kuoria että ei tuo 4S:ä naarmuunnu.iPadi kirjoitti: Mihin ihmeeseen tarviit monia eri kuoria
Jos mulla ois iPhone, en pistäis siihin mitään kuoria. Tosin en tiedä sitten kuinka pitkään kestäisi
No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
No kalvothan poistaa sitä liukastetta (ainakin osat niistä).tuomaril kirjoitti:No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
En tiedä. Itse pidän vain enemmän kuorista kuin vaan kalvoista.iPadi kirjoitti:No kalvothan poistaa sitä liukastetta (ainakin osat niistä).tuomaril kirjoitti:No kai tavallaan, mutta yleensä nuo kuoret antaa puhelimeen vähän tukevamman otteen. Ainakin mun mielestä iPhone ilman kuoria on aika "liukas" kädessä.iPadi kirjoitti: Eikös suojakalvot ole sitä varten?
Viesti Kirjoittaja Erño »