Joskus on tullut mieleen, kun olen selaillut kansainvälistä laajalevikkeistä esitettä, tai katsellut suuressa eurooppalaisessa aikakauslehdessä olevaa aukeaman mainosta, että nuokin on tullut värkättyä alastiM.P.T kirjoitti:Parempaa tämä on kuin töissä oleminen. Mistä muuten tiedämme, ettei kukaan valehtele olevansa nakuna? Tuli tässä äsken mieleen sellainen
Hompun nakuketju
-
Macco
Re: Hompun nakuketju
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Itse asiassa kyllä. Päästin tytöt ensiksi vessaan, menin vasta myöhemmin suihkuun. Vessan ovi on eteisessä, joten sinne on hankala kulkea (puolialasti) kun porukkaa kulkee kämpän ovesta sisään.M.P.T kirjoitti:...Ihan suihkutiloihin tulivat? On siellä outoa meininkiä. Olisit pyytänyt tytöt suihkuun mukaanErño kirjoitti:Olin tuossa äsken lähes nakuna, suihkuun menossa, kun alkoi lappamaan kämppiksen kavereita sisään.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä minä ainakin olisin mennyt suihkuun sinuna. Olisi tytöillä ollut varmaan hymy herkässä ja siinähän olisi voinut hyvin pyytää selänpesijäkin. Saippuointi on se kivoin asia mitä siellä miltei voi tehdäErño kirjoitti:Itse asiassa kyllä. Päästin tytöt ensiksi vessaan, menin vasta myöhemmin suihkuun. Vessan ovi on eteisessä, joten sinne on hankala kulkea (puolialasti) kun porukkaa kulkee kämpän ovesta sisään.M.P.T kirjoitti:...Ihan suihkutiloihin tulivat? On siellä outoa meininkiä. Olisit pyytänyt tytöt suihkuun mukaanErño kirjoitti:Olin tuossa äsken lähes nakuna, suihkuun menossa, kun alkoi lappamaan kämppiksen kavereita sisään.
-
Erño
Kyllähän noita sutturoita riittää tässä maailmassa.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Olet vain liian ronkeliErño kirjoitti:Liian nuoria neitosia, ovat täällä litkimässä alkomaholia, takana liian pitkä työpäivä, saan itse pestyä oman selkäni. Kyllähän noita sutturoita riittää tässä maailmassa.
Onneksi työpäivä on ohitse ja saa vihdoinkin tuntea ihollani ilmaa eikä vaatteiden tuomaa ahdistusta. On todella mukavaa olla nakuna työpäivän jälkeen ja tästä kun jaksaisi mennä vielä suihkuun. Voipi olla, että menen hivenen myöhemmin kun saan sen energiapiikin. Tässä vieläkin mietin sitä, että mitähän vastaantulija tuumaisi, jos eksyisi minun saunareissulla samalle tielle. Mitä sitä maalla turhaan pukeutumaan ja omalla tontilla saa tehdä mitä tahtoo. Vai pitääkö siitäkin varoittaa tontin laidalla, että varo kenties alastonta potkurikuskia. Onhan tuonne viralliselle tielle noin 250m saunasta. Kannattaa kokeilla tuota, mutta kengät jalkaan, ettei jalat jäädy potkurin jalaksiin
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
^ RIVOErño kirjoitti:Työt ja sali hoidettu. Hetki nakuilua säkkejä tyhjentäessä.
JL
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Nakupellenä luokses pompin taas
ja'ha'ha'hha
Mä olen, nakupellesi
sun leikkikalusi vain
(pompi pompi, pompi pompi)
Olen nakupellesi sen osan sinulta sain
-
Rauno Repomies
Viesti Kirjoittaja Rauno Repomies »
Nakkisillaan olen nukkunut jo reilut kakskeet vuotta, pyjamat ja kalsarit kiertyy yön tiimellyksessä nilkkoihin ja kainaloihin.
Himassa yksin ollessa tulee muutenkin oltua aika vähissä kuteissa. Kalsarit ja t-paita on just paras asu, paitti helteellä sitten voip olla ilman.
-
Latvastalaho
Viesti Kirjoittaja Latvastalaho »
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
+++++ 8)Rauno Repomies kirjoitti:Himassa yksin ollessa tulee muutenkin oltua aika vähissä kuteissa. Kalsarit ja t-paita on just paras asu, paitti helteellä sitten voip olla ilman.
Tälläkin hetkellä T-paita + bokserit. Ja pipo on vielä päässä, kun en kerennyt sitä riisumaan kun äsken tulin kotiin.
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Minä enemmänkin säälin, kuin kunnioitan itseäni. No ei kai, liian kylmä tuppaa olemaan ilman t-paitaa. Jotenkin mukava olla t-paita päällä.Peitsamo kirjoitti:Kuka itseään kunnioittava mies pyörii kämpillä paita päälläEi näin...
-
Peitsamo
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
Anniel
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Pics or it didn't happenarisel kirjoitti:Kuten tuossa jo toisaalla tuli todettua, niin suihkuun tässä olen menossa - ihan vähän vain seuraan Homppua tässä ohimennen...
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
Ilmojen lämpenemisen huomaa mukavasti siitä, että alkaa olemaan mukavasti silmänruokaa kaduilla..Peitsamo kirjoitti:Ilmat lämpenee, vaatteet vähenee!
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Thoth
Aatami ja Eevakin olivat alasti ennen kuin maistoivat hedelmän puusta. Sen jälkeen he häpesivät ja laittoivat puun lehden elintensä eteen.iDock kirjoitti:Voee kamala! Kuinka te voitte tehdä tällaista siveettömyyttä?
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Harmi, ehdin jo käydä suihkussa ja pukeutua.Anniel kirjoitti:Pics or it didn't happenarisel kirjoitti:Kuten tuossa jo toisaalla tuli todettua, niin suihkuun tässä olen menossa - ihan vähän vain seuraan Homppua tässä ohimennen...
-
M.P.T
Minä en häpeä itseäni ja elän paratiisissa, mutta tuo käärmeen tilalla on pankki/työnantaja. Nuo aiheuttavat sen syyn, että minun on pakko laittaa vaatetta niskaan. Eipä ole kauaa kun kävin pihalla ja huomasin oven menneen lukkoon. Siitä sitten hipsin alasti porukoille ja kävin hakemassa avaimet. Eivät onneksi vieraat heränneet ketkä olivat porukoilla kylässä. Olisi ollut kyllä noloa, jos tuo naapurin kimuli olisi tullut vastaan tai heppatyttöset. Ne olisivat kumminkin nauraneet prinssinakille kun hevosia harjatessa ovat nähneet parempaakin. Tuolla ulkona oli aika viileätä silloin ja vara-avain oli isällä. Hänen piti hakea aamulla autoni tallista ja näin avaimet olivat hänellä. Avaimethan minulla on edelleen virtalukossaThoth kirjoitti:Aatami ja Eevakin olivat alasti ennen kuin maistoivat hedelmän puusta. Sen jälkeen he häpesivät ja laittoivat puun lehden elintensä eteen.iDock kirjoitti:Voee kamala! Kuinka te voitte tehdä tällaista siveettömyyttä?
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Thoth
Yliopistolla opiskellessani yhdelle tutulleni, joka asui kämppistensä kanssa kerrostaloasunnossa Kalliossa, yksi naapurin nuori nainen soitti ovikelloa alasti. Kuulemma hän oli kävellyt alasti unissaan käytävään tai jotain sellaista.M.P.T kirjoitti:Minä en häpeä itseäni ja elän paratiisissa, mutta tuo käärmeen tilalla on pankki/työnantaja. Nuo aiheuttavat sen syyn, että minun on pakko laittaa vaatetta niskaan. Eipä ole kauaa kun kävin pihalla ja huomasin oven menneen lukkoon. Siitä sitten hipsin alasti porukoille ja kävin hakemassa avaimet. Eivät onneksi vieraat heränneet ketkä olivat porukoilla kylässä. Olisi ollut kyllä noloa, jos tuo naapurin kimuli olisi tullut vastaan tai heppatyttöset. Ne olisivat kumminkin nauraneet prinssinakille kun hevosia harjatessa ovat nähneet parempaakin. Tuolla ulkona oli aika viileätä silloin ja vara-avain oli isällä. Hänen piti hakea aamulla autoni tallista ja näin avaimet olivat hänellä. Avaimethan minulla on edelleen virtalukossaThoth kirjoitti:Aatami ja Eevakin olivat alasti ennen kuin maistoivat hedelmän puusta. Sen jälkeen he häpesivät ja laittoivat puun lehden elintensä eteen.iDock kirjoitti:Voee kamala! Kuinka te voitte tehdä tällaista siveettömyyttä?Miksi auton ovia pitäisi pitää lukossa, jos se on lukitussa tallissa?
-
M.P.T
Ei vaatteita niin ei voi tulla hiki ja iho ei ole nihkeä. Vai oliko syynä se, että samassa huoneessa oli toinenkin ihminen?hatey kirjoitti:Lääkärissä olin alasti, tai miltei alasti. En pitänyt kokemuksesta.
Siinä tilanteessa voisi olla monttu auki hetken. Tietenkin olisi parasta ohjata tyttö sohvalle ja laittaa peitto päälle. laittaa oma kylpytakki penkille ja kirjotitaa lappu pöydälle, jos hän herää minua aikaisemmin. Unissakävelijällä tuskin on avaimia mukana ja niistä muista naapureista ei tiedä. Ties millaisia perverssejä olisivat.Thoth kirjoitti:Yliopistolla opiskellessani yhdelle tutulleni, joka asui kämppistensä kanssa kerrostaloasunnossa Kalliossa, yksi naapurin nuori nainen soitti ovikelloa alasti. Kuulemma hän oli kävellyt alasti unissaan käytävään tai jotain sellaista.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka