Erño kirjoitti:Liian nuoria neitosia, ovat täällä litkimässä alkomaholia, takana liian pitkä työpäivä, saan itse pestyä oman selkäni. Kyllähän noita sutturoita riittää tässä maailmassa.
Olet vain liian ronkeli
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Minä en välittäisi muusta kuhan ovat jo täyttäneet 19v. Maailmassa ei ole rumia naisia, mutta on vain liian ronkeleita miehiä
Onneksi työpäivä on ohitse ja saa vihdoinkin tuntea ihollani ilmaa eikä vaatteiden tuomaa ahdistusta. On todella mukavaa olla nakuna työpäivän jälkeen ja tästä kun jaksaisi mennä vielä suihkuun. Voipi olla, että menen hivenen myöhemmin kun saan sen energiapiikin. Tässä vieläkin mietin sitä, että mitähän vastaantulija tuumaisi, jos eksyisi minun saunareissulla samalle tielle. Mitä sitä maalla turhaan pukeutumaan ja omalla tontilla saa tehdä mitä tahtoo. Vai pitääkö siitäkin varoittaa tontin laidalla, että varo kenties alastonta potkurikuskia. Onhan tuonne viralliselle tielle noin 250m saunasta. Kannattaa kokeilla tuota, mutta kengät jalkaan, ettei jalat jäädy potkurin jalaksiin
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.