Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Viesti Kirjoittaja Wiwi »
Viesti Kirjoittaja Wiwi »
"1.Se oli suoraan sanoen yhtä maanalainen paikka laittaa paikalleen."Wiwi kirjoitti:Minulla oli tuossa jokunen aika sitten "Zagg:in invisible shield". Itse en tykästynyt siihen koska:
1.Se oli suoraan sanoen yhtä maanalainen paikka laittaa paikalleen. Neste jota piti suihkuttaa kalvoon ennen sen paikalleen laittamista voi rikkoa mikrofonisi jos se pääsee sinne. Ei onneksi rikkonut.
2.Kun suoja oli paikoillaan en tykännyt ollenkaan sen pinnan tuntumasta, kalvo tuntui "appelsiinimaiselta" eli nahkealta. Vaikeutti "minun" mielestäni joidenkin pelien pelaamista.
3.Kalvon alle jäi osa pieniä kuplia joiden piti hävitä 2-5päivässä. Eivät hävinneet.
4.Kalvon alle oli myös jäänyt "likaa" suojaa laittaessa jota on mahdoton saada pois tahmeasta pinnasta millään keinolla. (Oma vikani tietenkin)
5.Ei mielestäni ollut nimensä veroinen "invisible shield" koska erottui kyllä helposti näytöstä.
Olen itse aika pikkutarkka joissain asioissa joten tuo lika, pienet kuplat ja tahmea pinta häiritsivät liikaa joten otin suojan pois viikon jälkeen.. Hyvä asia oli se että se lähti todella hienosti pois eikä jättänyt mitään jälkiä tai tahmeaa pintaa näyttöön tai takakanteenJa tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni tuotteesta. Laitoin ehkä sen huonosti ja vastaavaa, mutta jokatapauksessa appelsiinimainen pinta oli jo liikaa :p
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja Putsi »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”