iPhone 4S suojakalvot
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
8 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ihme_Ankka
iPhone 4S suojakalvot
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Eli siis ajattelin kysyä että käytätkö suojakalvoa iPhone:ssa ja jos niin minkälaista?
Itse käytän 
- iPhone 4S 16 Gb
-
Wiwi
Re: iPhone 4S suojakalvot
Viesti Kirjoittaja Wiwi »
Minulla oli tuossa jokunen aika sitten "Zagg:in invisible shield". Itse en tykästynyt siihen koska:
1.Se oli suoraan sanoen yhtä maanalainen paikka laittaa paikalleen. Neste jota piti suihkuttaa kalvoon ennen sen paikalleen laittamista voi rikkoa mikrofonisi jos se pääsee sinne. Ei onneksi rikkonut.
2.Kun suoja oli paikoillaan en tykännyt ollenkaan sen pinnan tuntumasta, kalvo tuntui "appelsiinimaiselta" eli nahkealta. Vaikeutti "minun" mielestäni joidenkin pelien pelaamista.
3.Kalvon alle jäi osa pieniä kuplia joiden piti hävitä 2-5päivässä. Eivät hävinneet.
4.Kalvon alle oli myös jäänyt "likaa" suojaa laittaessa jota on mahdoton saada pois tahmeasta pinnasta millään keinolla. (Oma vikani tietenkin)
5.Ei mielestäni ollut nimensä veroinen "invisible shield" koska erottui kyllä helposti näytöstä.
Olen itse aika pikkutarkka joissain asioissa joten tuo lika, pienet kuplat ja tahmea pinta häiritsivät liikaa joten otin suojan pois viikon jälkeen.. Hyvä asia oli se että se lähti todella hienosti pois eikä jättänyt mitään jälkiä tai tahmeaa pintaa näyttöön tai takakanteen
Ja tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni tuotteesta. Laitoin ehkä sen huonosti ja vastaavaa, mutta jokatapauksessa appelsiinimainen pinta oli jo liikaa :p
1.Se oli suoraan sanoen yhtä maanalainen paikka laittaa paikalleen. Neste jota piti suihkuttaa kalvoon ennen sen paikalleen laittamista voi rikkoa mikrofonisi jos se pääsee sinne. Ei onneksi rikkonut.
2.Kun suoja oli paikoillaan en tykännyt ollenkaan sen pinnan tuntumasta, kalvo tuntui "appelsiinimaiselta" eli nahkealta. Vaikeutti "minun" mielestäni joidenkin pelien pelaamista.
3.Kalvon alle jäi osa pieniä kuplia joiden piti hävitä 2-5päivässä. Eivät hävinneet.
4.Kalvon alle oli myös jäänyt "likaa" suojaa laittaessa jota on mahdoton saada pois tahmeasta pinnasta millään keinolla. (Oma vikani tietenkin)
5.Ei mielestäni ollut nimensä veroinen "invisible shield" koska erottui kyllä helposti näytöstä.
Olen itse aika pikkutarkka joissain asioissa joten tuo lika, pienet kuplat ja tahmea pinta häiritsivät liikaa joten otin suojan pois viikon jälkeen.. Hyvä asia oli se että se lähti todella hienosti pois eikä jättänyt mitään jälkiä tai tahmeaa pintaa näyttöön tai takakanteen
-
Wiwi
Viesti Kirjoittaja Wiwi »
"1.Se oli suoraan sanoen yhtä maanalainen paikka laittaa paikalleen."Wiwi kirjoitti:Minulla oli tuossa jokunen aika sitten "Zagg:in invisible shield". Itse en tykästynyt siihen koska:
Olen itse aika pikkutarkka joissain asioissa joten tuo lika, pienet kuplat ja tahmea pinta häiritsivät liikaa joten otin suojan pois viikon jälkeen.. Hyvä asia oli se että se lähti todella hienosti pois eikä jättänyt mitään jälkiä tai tahmeaa pintaa näyttöön tai takakanteenJa tämä on tietenkin vain oma mielipiteeni tuotteesta. Laitoin ehkä sen huonosti ja vastaavaa, mutta jokatapauksessa appelsiinimainen pinta oli jo liikaa :p
<----- Eli siis yhtä Hel***** laittaa paikalleen
-
Ihme_Ankka
Viesti Kirjoittaja Ihme_Ankka »
Itse meinasin juuri hankkia tuota kalvoa mutta on näköjää parempi jättää välistä ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- iPhone 4S 16 Gb
-
atheos
Viesti Kirjoittaja atheos »
Staattiset kalvot ovat jees. Kunnon putsaus ja tarkka tähtäys niin pysyvät kyllä, kunhan reunat pysyvät ilmatiiviinä. Omani kesti 1,5 vuotta, irrotin ja laitoin uuden.
Mac mini • MBA 11" • iPhone 5s • iPad (3rd gen)
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
http://irc.fi/atheos • http://www.mikseri.net/user/atheos
-
Putsi
Viesti Kirjoittaja Putsi »
Mulla oli kans tämä ZAGG invisible shield iphone 4:ssa, mutta n.1,5v käytön jälkeen otin pois koska alko repsottaa reunoista ja keräs niin paljon likaa sinne alle että se liima joka sitä kalvoo piti paikallaan, alko meneen käyttökelvottomaks juurikin tämän lian takia.Muutenkin alko näyttään aika kamalalta ku lika oli kerääntynyt sihen kalvoon.Loppujen lopuks yritin puhdistaa liat pois kalvolta ni samalla se liimakin sit hävis, eli kalvo oli käyttökelvoton 
Mutta asennus oli mielestäni kohtuu helppo, kun sai liu'uttaa märkänä siinä näytöllä ni oli helppo kohdistaa oikeeseen kohtaan mutta kuten edellä mainittiin, kalvon tuntuma oli kyl hieman tahmeahko. Nyt jälkeenpäin en oo mitään kalvoo tohon vielä laittanu ja en varmaan laitakkaan, varsinkaan mitään mikä maksaa 20e, ku pysyy tälläi siistimpänä ja tuntumakin parempi.Dx:stä näköjään sais noita kalvoja alle 2e hintaan postikuluitta, sitä vois harkita
Mutta asennus oli mielestäni kohtuu helppo, kun sai liu'uttaa märkänä siinä näytöllä ni oli helppo kohdistaa oikeeseen kohtaan mutta kuten edellä mainittiin, kalvon tuntuma oli kyl hieman tahmeahko. Nyt jälkeenpäin en oo mitään kalvoo tohon vielä laittanu ja en varmaan laitakkaan, varsinkaan mitään mikä maksaa 20e, ku pysyy tälläi siistimpänä ja tuntumakin parempi.Dx:stä näköjään sais noita kalvoja alle 2e hintaan postikuluitta, sitä vois harkita
Viimeksi muokannut Putsi, 29.3.2012 klo 17.03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
iPhone 4
Mac Mini Mid 2011
iPad mini 16gb wifi
http://db.tt/yg5SSIOd <- siitä Dropbox ja 500MB lisätilaa
Mac Mini Mid 2011
iPad mini 16gb wifi
http://db.tt/yg5SSIOd <- siitä Dropbox ja 500MB lisätilaa
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Itselläni on joku Clas Ohlsonilta ostettu halppis kalvo tuossa näytön päällä. "Asentaminen" oli suht helppoa. Näytön yläosaan jäi 1 pieni ilmakupla. Ihan hyvä tuo on ollut. Ainoa miinus on että tuo kalvon pinta on tuollainen "nihkeä".
MacBook Air M1
-
Armadillo
8 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka