WhatUpDoe kirjoitti:mmmvuori kirjoitti:exlex kirjoitti:Sama täällä, että 3G ei lähde käyntiin välillä, kun poistun wlan alueelta. Sanoo vain, ettei saa yhteyttä. Taitaa tulla päivitys tähän seuraavassa päivityksestä.
Paskat tulee. Taino, ehkä yrittävät mutta saa nähä. Tämä vaiva on vaivannut ip4s:ää koko sen ajan kun se on mulla ollut, ja muistaakseni ip4:ssä oli sama juttu.
Itsellä ei tosin tartte koko laitetta sammuttaa, riittää kun renklaa 3G:tä tai mobiilidataa poispäällepoispäälle X kertaa.
Vittumainen juttu kyllä ehdottomasti.
No eipä tuo kyllä normaalia ole. Auttaisiko esim pin-koodin kyselyn poistaminen?
En oo ite kokenu vastaavia ongelmia ikinä (vastaavilla laitteilla).
Ei ole pinkyselyä päällä, eli tuolla ei ole merkitystä. Itse ongelma on erikoinen, sillä välillä se ilmenee hyvinkin tiheästi, joskus taas ongelma ilmenee joka päivä.
Itse epäilen jotain verkkoihin liittyvää: jossain vaiheessa tilanne oli Saunalahden verkossa sietämätön, ja niin se oli muistaakseni monella muillakin - täälläkin käytiin paljon keskustelua aiheesta. Homma parani, ja nyt tuota on tapahtunut aika harvoin - tosin olen myös vaihtanut operaattorin Dnahan.
Dna:n kanssa on sitte toista pulmaa: puhelin tippuu erittäin usein 3G -verkosta, etenkin täällä periferiassa missä olen duunissa eli Korsossa. Pitää tehdä nuo ränklytykset että saa 3gn taas kiinni. Tämä keljuttaa jo aika paljon kun käytän lähes joka päivä tetheröinnillä verkkoa. Tämätosin lienee Dnan paskan verkon vika, saunis toimi tässä mielessä paljon paremmin täällä Korsoossa.
Takuuseen ei laitetta viitti viedä, kun on anturi punainen vaikka luuri ei missään ole uinutkaan
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)