Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?
Vuodatustopic 2
-
Harkoosi
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
-
Hieno
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mä/Minä en vaan ymmärrä mitä vaikeeta tuossakin tekstissä taas oliHarkoosi kirjoitti:Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?päikkärit oli vaan kirjotettu väärin :
-
Harkoosi
Mun mielestä toi teksti oli ihan yhtä luettava tossa sun ja mun versiossa
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä netissä on kauniita ihmisiä. Ainakin mun bestis on nätti kuin mikäCitruuna kirjoitti:Eikä komeita miehiä. On vain roikkumahaisia läskejä nörttejä.Erño kirjoitti: Ei netissä ole kauniita naisia. On vain karvaisia läskejä nörttejä.Luin juuri jostain pari päivää sitten, että macin käyttäjillä on vähiten syrjähyppyjä. Ei ne ehdi, kun ne vaan hiplaa niitä iLaitteitaan. Oliskohan tämä ollut jopa ihan joku oikea tutkimus...
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
-
Harkoosi
Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Hyvä, sää se ymmärrät hyvän päälle!
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaikki me rumia ollaan, kun tarpeeksi läheltä katsotaan.M.P.T kirjoitti:Kyllä netissä on kauniita ihmisiä. Ainakin mun bestis on nätti kuin mikäCitruuna kirjoitti:Eikä komeita miehiä. On vain roikkumahaisia läskejä nörttejä.Erño kirjoitti: Ei netissä ole kauniita naisia. On vain karvaisia läskejä nörttejä.Luin juuri jostain pari päivää sitten, että macin käyttäjillä on vähiten syrjähyppyjä. Ei ne ehdi, kun ne vaan hiplaa niitä iLaitteitaan. Oliskohan tämä ollut jopa ihan joku oikea tutkimus...
Millainen ihminen sitten on ruma? Makuasioista ei voi kiistellä, koska se ei muuta toisten makua siltikään.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Erño
Siltikin tuossa on jossain määrin virheitä. Minua ei haittaisi murteella kirjoittaminen, mutta kun kirjoitusvirheiden takia lauseeseen ei tule minkäänlaista rakennetta, alkaa mongerrus olla ärsyttävää.Hieno kirjoitti:Minä en vain ymmärrä mitä vaikeata tuossakin tekstissä taas oli.Harkoosi kirjoitti:Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?päikkärit oli vaan kirjotettu väärin :
Päikkärit oli vain kirjoitettu väärin.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Se on kyllä mää ite!Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Ei siinä murteessa muuta kuin että maanalaisen paikan ärsyttävää lukea sitä.Harkoosi kirjoitti:Miks voi kirjottaa vaikeeta muttei tossakija eikö saa edes omaa murrettaan käyttää, Mä on sallittu, muttei mää
![]()
Mun mielestä toi teksti oli ihan yhtä luettava tossa sun ja mun versiossa
-
Lihapipo
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
-
arisel
Venäjä tuomitsee "kuolemankauppiaan" tuomion
Mikähän ryssiä oikein vaivaa - jokaiseen selvään asiaan pitää ottaa ihmisoikeuksia ja ylipäätään oikeudenmukaisuutta vastaan oleva kanta!
Ovat tässä viime vuosina puolustaneet mm. Gaddafia ja serbejä - ja lähes kaikkia muitakin ihmiskunnan vihollisia.
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Höh, Valkeakoskella ehkä, mutta Varsinaisessa Suomessa MÄÄ ITTE!arisel kirjoitti:^ Juu, olisi hyvä vetää henkeä välillä.
Se on kyllä mää ite!Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Tuo määmää-väittely tässä inspiroi.
Sitäpaitsi mun juureni ovat itäsuomalaisen murteen puolella, eikä ollenkaan Pirkanmaalla tai edes Hämeessä; itämurteissahan sanotaan määsään sijasta miesie - jota en kylläkään itse ole koskaan oppinut käyttämään, vaikka kotiaivopesun lisäksi asuin lähes kaksikymmentä vuotta mää/mie-rajan väärällä puolella. 8)
Valkeakoskella en ollut koskaan käynytkään, ennenkuin tulimme ostamaan asuntoa täältä jonkunverran ennen Homppuun liittymistä.
Koskilainen identiteettini on siis melko tuore.
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
arisel
t. nimim. "yli kolmen ihmisen ryhmälle asian joutuu selittämään vähintää 0,7* ryhmän jäsenten lukumäärä".
Porukassa osalla ihmisistä ei yksinkertaisesti keskittyminen riitä puolta minuuttia pitempään kuuntelemiseen, jossei sitä erikseen vaadi. Hämmästyttävää, mutta käytännössä testattu, sekä ryhmän jäsenenä että vetäjänä.
Jaa maksulaput tilinumeroineen selvän viestin kera: Et ole vielä maksanut omaa osaasi..." Laita eräpäivä myös!
Jos viikko eräpäivän jälkeen rahoja ei ole tullut, laita uusi maksulappu: "Tämä on edelleen maksamatta"; ehkä tutulta voi myös jatkokysyä "miksiköhän?"...
Edit: Pyrin aina maksamaan omat velkani, mutta joskus saattaa unohtua - mieleen on jäänyt hyvin pitkän ajan takaa tapaus, jolloin olin unohtanut maksaa, ja kysyessäni yhden kolikon vippiä vähäksi aikaa, näin heti kaverin naamasta, että olin aiemman unohtanut; hävettää vieläkin.
Mutta siis - jos asia on päässyt unohtumaan, ei sitä muista ennenkuin muistutetaan, ja muistutettava saattaa jopa olla kiitollinen muistutuksesta.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Edit: Mielelläni tarjoan, jos se tilanteeseen sopii, eikä siitä tule paineita kenellekään. Kun taas pyydetään jotain lainaksi tai sovitaan porukkaostoksesta, on tilanne toinen. Jos olisin Kerabit, alkaisin kyselemään muita tyyppejä venekuntaan jollei maksua ala kuulua.
-
vinouma
Viesti Kirjoittaja vinouma »
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Erño
Kesäkuu alkaa kesäkuussa. Nyt on pahimmillaan kevät menossa. +1°C ja äklökirkasta ulkona.tuomaril kirjoitti:Voihan saakutti! Ulkona sataa lunta taivaan täydeltä. Eikö kesän pitäisi jo kohta tulla? Eletäänhän me jo huhtikuuta.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
tuomaril
Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Erño kirjoitti:Kesäkuu alkaa kesäkuussa. Nyt on pahimmillaan kevät menossa. +1°C ja äklökirkasta ulkona.tuomaril kirjoitti:Voihan saakutti! Ulkona sataa lunta taivaan täydeltä. Eikö kesän pitäisi jo kohta tulla? Eletäänhän me jo huhtikuuta.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hmm... Eihän pummi vaan aio matkustaa pummilla?vinouma kirjoitti:Kohta taas kahden huutavan katin kera bussirumbaan. Voi hitsin pitsi...
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
tuomaril
"Molottavia turisteja"hatey kirjoitti:Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Kuumaa, hyttysiä, pölyä, typerästi hymyileviä idiootteja, molottavia turisteja, yököttäviä vyölaukkuihmisiä ja metelöiviä skeittijonneja.
-
darthmother
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Lämmintä, seesteistä, rauhallista, koivikko, linnun vinkuna, leikatun nurmen tuoksu, oluttölkin renkaan rapsahdus, nuotio, grilli, makkaran rätinä, gramofonimusiikki,hatey kirjoitti:Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Kuumaa, hyttysiä, pölyä, typerästi hymyileviä idiootteja, molottavia turisteja, yököttäviä vyölaukkuihmisiä ja metelöiviä skeittijonneja.
vielä lämpimämmät tuulahdukset, kisu nurmella köllimässä, sauna, vihdat, saunakalja terassilla, ystävät, toverit, rock, rauha, rakkaus, päivänkakkara, viina, vapaus.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka