Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Mä/Minä en vaan ymmärrä mitä vaikeeta tuossakin tekstissä taas oliHarkoosi kirjoitti:Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?päikkärit oli vaan kirjotettu väärin :
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kyllä netissä on kauniita ihmisiä. Ainakin mun bestis on nätti kuin mikäCitruuna kirjoitti:Eikä komeita miehiä. On vain roikkumahaisia läskejä nörttejä.Erño kirjoitti: Ei netissä ole kauniita naisia. On vain karvaisia läskejä nörttejä.Luin juuri jostain pari päivää sitten, että macin käyttäjillä on vähiten syrjähyppyjä. Ei ne ehdi, kun ne vaan hiplaa niitä iLaitteitaan. Oliskohan tämä ollut jopa ihan joku oikea tutkimus...
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Kaikki me rumia ollaan, kun tarpeeksi läheltä katsotaan.M.P.T kirjoitti:Kyllä netissä on kauniita ihmisiä. Ainakin mun bestis on nätti kuin mikäCitruuna kirjoitti:Eikä komeita miehiä. On vain roikkumahaisia läskejä nörttejä.Erño kirjoitti: Ei netissä ole kauniita naisia. On vain karvaisia läskejä nörttejä.Luin juuri jostain pari päivää sitten, että macin käyttäjillä on vähiten syrjähyppyjä. Ei ne ehdi, kun ne vaan hiplaa niitä iLaitteitaan. Oliskohan tämä ollut jopa ihan joku oikea tutkimus...
Millainen ihminen sitten on ruma? Makuasioista ei voi kiistellä, koska se ei muuta toisten makua siltikään.
Siltikin tuossa on jossain määrin virheitä. Minua ei haittaisi murteella kirjoittaminen, mutta kun kirjoitusvirheiden takia lauseeseen ei tule minkäänlaista rakennetta, alkaa mongerrus olla ärsyttävää.Hieno kirjoitti:Minä en vain ymmärrä mitä vaikeata tuossakin tekstissä taas oli.Harkoosi kirjoitti:Mää en vaa ymmärrä mitä vaikeeta tossaki tekstissä taas olihatey kirjoitti:Kansalaisopistossakaan ei löytynyt narkoosikielikurssia. Olisikohan avoimessa yliopistossa?päikkärit oli vaan kirjotettu väärin :
Päikkärit oli vain kirjoitettu väärin.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Se on kyllä mää ite!Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Ei siinä murteessa muuta kuin että maanalaisen paikan ärsyttävää lukea sitä.Harkoosi kirjoitti:Miks voi kirjottaa vaikeeta muttei tossakija eikö saa edes omaa murrettaan käyttää, Mä on sallittu, muttei mää
![]()
Mun mielestä toi teksti oli ihan yhtä luettava tossa sun ja mun versiossa
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Höh, Valkeakoskella ehkä, mutta Varsinaisessa Suomessa MÄÄ ITTE!arisel kirjoitti:^ Juu, olisi hyvä vetää henkeä välillä.
Se on kyllä mää ite!Citruuna kirjoitti:...kelpaa kyllä mun allekirjoitukseenHarkoosi kirjoitti: Mä on sallittu, muttei mää![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Kesäkuu alkaa kesäkuussa. Nyt on pahimmillaan kevät menossa. +1°C ja äklökirkasta ulkona.tuomaril kirjoitti:Voihan saakutti! Ulkona sataa lunta taivaan täydeltä. Eikö kesän pitäisi jo kohta tulla? Eletäänhän me jo huhtikuuta.
Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Erño kirjoitti:Kesäkuu alkaa kesäkuussa. Nyt on pahimmillaan kevät menossa. +1°C ja äklökirkasta ulkona.tuomaril kirjoitti:Voihan saakutti! Ulkona sataa lunta taivaan täydeltä. Eikö kesän pitäisi jo kohta tulla? Eletäänhän me jo huhtikuuta.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Hmm... Eihän pummi vaan aio matkustaa pummilla?vinouma kirjoitti:Kohta taas kahden huutavan katin kera bussirumbaan. Voi hitsin pitsi...
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)
"Molottavia turisteja"hatey kirjoitti:Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Kuumaa, hyttysiä, pölyä, typerästi hymyileviä idiootteja, molottavia turisteja, yököttäviä vyölaukkuihmisiä ja metelöiviä skeittijonneja.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Lämmintä, seesteistä, rauhallista, koivikko, linnun vinkuna, leikatun nurmen tuoksu, oluttölkin renkaan rapsahdus, nuotio, grilli, makkaran rätinä, gramofonimusiikki,hatey kirjoitti:Kevät--->Kesätuomaril kirjoitti: Kevät--->Kesä 8) Lämmintä, rannalle, lomaa, saa nukkua... 8)Kuumaa, hyttysiä, pölyä, typerästi hymyileviä idiootteja, molottavia turisteja, yököttäviä vyölaukkuihmisiä ja metelöiviä skeittijonneja.