Ööööh, tehdä töitäErño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Ei vaiskaan. Olen ottanut periaatteen, etten homputa ollessani töissä. Melko hyvin on tämä lupaus pitänyt tähän mennessä
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ööööh, tehdä töitäErño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Veins.....Citruuna kirjoitti:Jotenkin pelottavan vampyyrimaista...hatey kirjoitti: Minä taasen linnoittaudun viileisiin ja hämäriin sisätiloihin tämän infernovuodenajaksi. Mutta onneksi syksy koittaa nopeaan ja ja kaikki inhoittavat tahmaönniäiset kuolevat luonnon mukana ja ilma viiliää.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Omias oot nähny... Varmaankin.Peitsamo kirjoitti:Näin Billy Gibbonsin aikaisemmin tänään Vantaalla. Herra tepasteli Hiekkaharjun suunnalla bussipysäkille päin
Viesti Kirjoittaja redhat »
Sellanen ukko joka polttaa joka sunnuntai Citikoita takapihallaanCitruuna kirjoitti:^ kuka se on?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Aha siis joku raaka rikollinen. Minen tunne sellaisia.redhat kirjoitti:Sellanen ukko joka polttaa joka sunnuntai Citikoita takapihallaanCitruuna kirjoitti:^ kuka se on?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Anteeksi tuman sanan käyttö, mutta: töitä?Erño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olet näköjään tutustunut iPhoneesi sen ostaessasi oikein kunnolla?Thoth kirjoitti:Jee! Olin aina luullut, että iPhonen Safari ei osaa tallettaa tunnus+salasanoja. Aikaisemmin minulla oli käytössä 3G, eikä siinä se välttämättä osannutkaan. Nykyään minulla on käytössä 4S ja luin tuolta Hompun iPhone-osiosta, että kyllä se osaa tallettaa, kunhan kyseisen ominaisuuden kytkee päälle asetuksista. Mahtavaa! Tähän mennessä minun on pitänyt käsin kopioida salasanat eri foorumeille 1Passwordista.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niinpä...arisel kirjoitti:Anteeksi tuman sanan käyttö, mutta: töitä?Erño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sinä se taidat olla aika pärjäävä monessakin asiassa, hienoa!Harkoosi kirjoitti:Ihanan lämmintä, terveystiedon numero kasista ysiksi ja helppo kemian koe.
amanita kirjoitti:Sinä se taidat olla aika pärjäävä monessakin asiassa, hienoa!Harkoosi kirjoitti:Ihanan lämmintä, terveystiedon numero kasista ysiksi ja helppo kemian koe.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »