Ööööh, tehdä töitäErño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Ei vaiskaan. Olen ottanut periaatteen, etten homputa ollessani töissä. Melko hyvin on tämä lupaus pitänyt tähän mennessä
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Ööööh, tehdä töitäErño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Veins.....Citruuna kirjoitti:Jotenkin pelottavan vampyyrimaista...hatey kirjoitti: Minä taasen linnoittaudun viileisiin ja hämäriin sisätiloihin tämän infernovuodenajaksi. Mutta onneksi syksy koittaa nopeaan ja ja kaikki inhoittavat tahmaönniäiset kuolevat luonnon mukana ja ilma viiliää.
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Omias oot nähny... Varmaankin.Peitsamo kirjoitti:Näin Billy Gibbonsin aikaisemmin tänään Vantaalla. Herra tepasteli Hiekkaharjun suunnalla bussipysäkille päin
Viesti Kirjoittaja redhat »
Sellanen ukko joka polttaa joka sunnuntai Citikoita takapihallaanCitruuna kirjoitti:^ kuka se on?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Aha siis joku raaka rikollinen. Minen tunne sellaisia.redhat kirjoitti:Sellanen ukko joka polttaa joka sunnuntai Citikoita takapihallaanCitruuna kirjoitti:^ kuka se on?
Viesti Kirjoittaja arisel »
Anteeksi tuman sanan käyttö, mutta: töitä?Erño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Olet näköjään tutustunut iPhoneesi sen ostaessasi oikein kunnolla?Thoth kirjoitti:Jee! Olin aina luullut, että iPhonen Safari ei osaa tallettaa tunnus+salasanoja. Aikaisemmin minulla oli käytössä 3G, eikä siinä se välttämättä osannutkaan. Nykyään minulla on käytössä 4S ja luin tuolta Hompun iPhone-osiosta, että kyllä se osaa tallettaa, kunhan kyseisen ominaisuuden kytkee päälle asetuksista. Mahtavaa! Tähän mennessä minun on pitänyt käsin kopioida salasanat eri foorumeille 1Passwordista.
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Niinpä...arisel kirjoitti:Anteeksi tuman sanan käyttö, mutta: töitä?Erño kirjoitti:Ilman homppua ei kesäisistä työpäivistä selviä. Mitä muuta voi töissä tehdä kuin homputtaa?
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Sinä se taidat olla aika pärjäävä monessakin asiassa, hienoa!Harkoosi kirjoitti:Ihanan lämmintä, terveystiedon numero kasista ysiksi ja helppo kemian koe.
amanita kirjoitti:Sinä se taidat olla aika pärjäävä monessakin asiassa, hienoa!Harkoosi kirjoitti:Ihanan lämmintä, terveystiedon numero kasista ysiksi ja helppo kemian koe.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja arisel »