hatey kirjoitti:^ Siinähän voisi siirtyä bakteereita ihmisestä toiseen!
Onko nyt joku iOhjelman tai iLaitteen julkaisu tai jotain, kun homppu tökkii. Sivun avaaminen kestää miltei minuutin, jos aukeaa ollenkaan. Yleensä kun jotain omenaroinaa julkaistaan on homppu nurin, kun kaikki on täällä.
Ei nyt pitäisi olla mitään. WWDC on vasta maanantaina. Sinun hienot 3G-viritelmät vain tökkivät.
Kummallisesti valikoiva 3G, kun kaikki muu nettisivut toimivat, mutta homppu sutii...
hatey kirjoitti:^ Siinähän voisi siirtyä bakteereita ihmisestä toiseen!
Onko nyt joku iOhjelman tai iLaitteen julkaisu tai jotain, kun homppu tökkii. Sivun avaaminen kestää miltei minuutin, jos aukeaa ollenkaan. Yleensä kun jotain omenaroinaa julkaistaan on homppu nurin, kun kaikki on täällä.
Ei nyt pitäisi olla mitään. WWDC on vasta maanantaina. Sinun hienot 3G-viritelmät vain tökkivät.
Kummallisesti valikoiva 3G, kun kaikki muu nettisivut toimivat, mutta homppu sutii...
3G on sellainen. Hyvin toimii Homppu minulla.
Näin liikkuu data kaikkialta maailmasta, paitsi hompusta.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Koskapa hompussa on rasittavaa olla, sutivan jonkun palvelimen takia, tahtoisin katsoa telkkarista jotain. Miksei kukaan avaa minun telkkaria? En ylety kaukosäätimeen. Kohta hermostun!
Minkähän takia esm moottoripyörähanskoissa ei ole tehty tilaa pitkille kynsille. Ovat semmoiset töpöt ne sormien tilat niissä. Jos ottaa taasen numeroa isommat, niin sitten ovat jokapaikasta väljät.
hatey kirjoitti:Minkähän takia esm moottoripyörähanskoissa ei ole tehty tilaa pitkille kynsille. Ovat semmoiset töpöt ne sormien tilat niissä. Jos ottaa taasen numeroa isommat, niin sitten ovat jokapaikasta väljät.
Sakset avuksi. (Joko hanskojen ai kynsien suhteen.)
"If you have to go to sea, it's better to be a pirate than join the navy." -Jobs
Kyselisin Amk 2012 hakukokeissa käyneiltä oliko kokeet helpot/ vaikeat. Tuntuu vaan että olisi tasorimaa nostettu kun katselee vanhoja kokeita.Ja pikainen kysely paikan päällä loppuspekuloinneissa antoi saman suuntaisia arvoja.Nim syksyllä sit uusiks ehkä.
kerabit kirjoitti:Kyselisin Amk 2012 hakukokeissa käyneiltä oliko kokeet helpot/ vaikeat. Tuntuu vaan että olisi tasorimaa nostettu kun katselee vanhoja kokeita.Ja pikainen kysely paikan päällä loppuspekuloinneissa antoi saman suuntaisia arvoja.Nim syksyllä sit uusiks ehkä.
No Haaga-Helian kaupallisen alan kokeet ainakin olivat melko helpot, varsinkin jos ois lukenut ne aineistot.. Matikka osuus ainakin oli helppo.
hatey kirjoitti:
Nopeampi kuin meidän kaista. Kyllä minullekkin kelpaisi tuommoinen uppikaista.
Mitä sinä sillä upilla teet? Ihan uteliaana kysäisen asiaa. Minä kaipaisin pienempää Pingiä ja lisää downloadia. Pelaamiseen, videoiden katsomiseen minä niitä tarvitsen. Etkai pyöritä vain mitään tuhmaa FTP-Serveriä
Mistä saisi kunnollisia mikrokupuja? Kaikki on ihmeen matalia ja kapeita. Minulla ei mahdu edes matala lautanen sinne alle. Kupu pitää laittaa lautasen päälle. Mikrossa on seinät sitten aina III-Maailmansodan jäljiltä. Puhdistamiseen menee aina sitruunoita ja vettä. Ikävää tuhlata sitruunoita siivoamiseen
Viimeksi muokannut M.P.T, 9.6.2012 klo 16.30. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
hatey kirjoitti:
Nopeampi kuin meidän kaista. Kyllä minullekkin kelpaisi tuommoinen uppikaista.
Mitä sinä sillä upilla teet? Ihan uteliaana kysäisen asiaa. Minä kaipaisin pienempää Pingiä ja lisää downloadia. Pelaamiseen, videoiden katsomiseen minä niitä tarvitsen. Etkai pyöritä vain mitään tuhmaa FTP-Serveriä
Mistä saisi kunnollisia mikrokupuja? Kaikki on ihmeen matalia ja kapeita. Minulla ei mahdu edes matala lautanen sinne alle. Kupu pitää laittaa lautasen päälle. Mikrossa on seinät sitten aina III-Maailmansodan jäljiltä. Puhdistamiseen menee aina sitruunoita ja vettä. Ikävää tuhlata sitruunoita siivoamiseen
Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.
Viimeksi muokannut M.P.T, 9.6.2012 klo 16.40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.
tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.
Minä käytin tänään viimeksi GPRS-yhteyttä kun Soneran 3G-verkko ei oikeen riittänyt iPhonen kanssa.
Minä käytin tänään viimeksi GPRS-yhteyttä kun Soneran 3G-verkko ei oikeen riittänyt iPhonen kanssa.
Missä erämaassa sinäkin olet seikkaillut? Minulla kotonakin alkaa nykyään 3g ottaa yhteyksiä. Löytyykö kehä 3 ja hangon välillä edes katvealuetta? Minä olen työmaalla nytkin 3g yhteydellä. Tarkistelen kun paineet nousee ja pääsee töihin.
Missä erämaassa sinäkin olet seikkaillut? Minulla kotonakin alkaa nykyään 3g ottaa yhteyksiä. Löytyykö kehä 3 ja hangon välillä edes katvealuetta? Minä olen työmaalla nytkin 3g yhteydellä. Tarkistelen kun paineet nousee ja pääsee töihin.