3G on sellainen.hatey kirjoitti:Kummallisesti valikoiva 3G, kun kaikki muu nettisivut toimivat, mutta homppu sutii...tuomaril kirjoitti:Ei nyt pitäisi olla mitään. WWDC on vasta maanantaina. Sinun hienot 3G-viritelmät vain tökkivät.hatey kirjoitti:^ Siinähän voisi siirtyä bakteereita ihmisestä toiseen!![]()
Onko nyt joku iOhjelman tai iLaitteen julkaisu tai jotain, kun homppu tökkii. Sivun avaaminen kestää miltei minuutin, jos aukeaa ollenkaan. Yleensä kun jotain omenaroinaa julkaistaan on homppu nurin, kun kaikki on täällä.
Kysy mitä vaan mistä vaan!
-
tuomaril
Re: Kysy mitä vaan mistä vaan!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Näin liikkuu data kaikkialta maailmasta, paitsi hompusta.tuomaril kirjoitti:3G on sellainen.hatey kirjoitti:Kummallisesti valikoiva 3G, kun kaikki muu nettisivut toimivat, mutta homppu sutii...tuomaril kirjoitti:Ei nyt pitäisi olla mitään. WWDC on vasta maanantaina. Sinun hienot 3G-viritelmät vain tökkivät.hatey kirjoitti:^ Siinähän voisi siirtyä bakteereita ihmisestä toiseen!![]()
Onko nyt joku iOhjelman tai iLaitteen julkaisu tai jotain, kun homppu tökkii. Sivun avaaminen kestää miltei minuutin, jos aukeaa ollenkaan. Yleensä kun jotain omenaroinaa julkaistaan on homppu nurin, kun kaikki on täällä.Hyvin toimii Homppu minulla.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
tuomaril
Nopeampi kuin meidän kaista.hatey kirjoitti: Näin liikkuu data kaikkialta maailmasta, paitsi hompusta.
-
hatey
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Pus pus pus pus pus kaikille.Anniel kirjoitti:Ehdottomasti o/_marge_ kirjoitti:Kaikki tietenkin o/Kain kirjoitti:Kuka haluaa pusun poskelle?
Jopa sille ihanalle mursulle.

-
hatey
-
kallekilponen
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Sakset avuksi.hatey kirjoitti:Minkähän takia esm moottoripyörähanskoissa ei ole tehty tilaa pitkille kynsille. Ovat semmoiset töpöt ne sormien tilat niissä. Jos ottaa taasen numeroa isommat, niin sitten ovat jokapaikasta väljät.
-
hatey
-
kerabit
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Adelen Lada 2011
-
TR8
Viesti Kirjoittaja TR8 »
No Haaga-Helian kaupallisen alan kokeet ainakin olivat melko helpot, varsinkin jos ois lukenut ne aineistot..kerabit kirjoitti:Kyselisin Amk 2012 hakukokeissa käyneiltä oliko kokeet helpot/ vaikeat. Tuntuu vaan että olisi tasorimaa nostettu kun katselee vanhoja kokeita.Ja pikainen kysely paikan päällä loppuspekuloinneissa antoi saman suuntaisia arvoja.Nim syksyllä sit uusiks ehkä.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mitä sinä sillä upilla teet? Ihan uteliaana kysäisen asiaa. Minä kaipaisin pienempää Pingiä ja lisää downloadia. Pelaamiseen, videoiden katsomiseen minä niitä tarvitsen. Etkai pyöritä vain mitään tuhmaa FTP-Serveriätuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän kaista.hatey kirjoitti: Näin liikkuu data kaikkialta maailmasta, paitsi hompusta.Kyllä minullekkin kelpaisi tuommoinen uppikaista.

Mistä saisi kunnollisia mikrokupuja? Kaikki on ihmeen matalia ja kapeita. Minulla ei mahdu edes matala lautanen sinne alle. Kupu pitää laittaa lautasen päälle. Mikrossa on seinät sitten aina III-Maailmansodan jäljiltä. Puhdistamiseen menee aina sitruunoita ja vettä. Ikävää tuhlata sitruunoita siivoamiseen
-
tuomaril
Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.M.P.T kirjoitti:Mitä sinä sillä upilla teet? Ihan uteliaana kysäisen asiaa. Minä kaipaisin pienempää Pingiä ja lisää downloadia. Pelaamiseen, videoiden katsomiseen minä niitä tarvitsen. Etkai pyöritä vain mitään tuhmaa FTP-Serveriätuomaril kirjoitti:Nopeampi kuin meidän kaista.hatey kirjoitti: Näin liikkuu data kaikkialta maailmasta, paitsi hompusta.Kyllä minullekkin kelpaisi tuommoinen uppikaista.
![]()
Mistä saisi kunnollisia mikrokupuja? Kaikki on ihmeen matalia ja kapeita. Minulla ei mahdu edes matala lautanen sinne alle. Kupu pitää laittaa lautasen päälle. Mikrossa on seinät sitten aina III-Maailmansodan jäljiltä. Puhdistamiseen menee aina sitruunoita ja vettä. Ikävää tuhlata sitruunoita siivoamiseen
-
M.P.T
Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Pus!Kain kirjoitti:Pus pus pus pus pus kaikille.Anniel kirjoitti:Ehdottomasti o/_marge_ kirjoitti:Kaikki tietenkin o/Kain kirjoitti:Kuka haluaa pusun poskelle?
Jopa sille ihanalle mursulle.
-
tuomaril
Minä käytin tänään viimeksi GPRS-yhteyttä kun Soneran 3G-verkko ei oikeen riittänyt iPhonen kanssa.M.P.T kirjoitti:Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
-
Kain
Viesti Kirjoittaja Kain »
Thothille ei varmaan tavallinen pussailu riitä.Thoth kirjoitti: Pus!
Sitä vartenhan minä ostin kriketti-mailan.
-
M.P.T
Missä erämaassa sinäkin olet seikkaillut? Minulla kotonakin alkaa nykyään 3g ottaa yhteyksiä. Löytyykö kehä 3 ja hangon välillä edes katvealuetta? Minä olen työmaalla nytkin 3g yhteydellä. Tarkistelen kun paineet nousee ja pääsee töihin.tuomaril kirjoitti:Minä käytin tänään viimeksi GPRS-yhteyttä kun Soneran 3G-verkko ei oikeen riittänyt iPhonen kanssa.M.P.T kirjoitti:Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
-
tuomaril
Kyllä täällä pääkaupunkiseudulla on katvealueita.M.P.T kirjoitti:Missä erämaassa sinäkin olet seikkaillut? Minulla kotonakin alkaa nykyään 3g ottaa yhteyksiä. Löytyykö kehä 3 ja hangon välillä edes katvealuetta? Minä olen työmaalla nytkin 3g yhteydellä. Tarkistelen kun paineet nousee ja pääsee töihin.tuomaril kirjoitti:Minä käytin tänään viimeksi GPRS-yhteyttä kun Soneran 3G-verkko ei oikeen riittänyt iPhonen kanssa.M.P.T kirjoitti:Kuvittele mitä se oli modeemi-aikana. Kyllä muuten kesti videoiden lataaminen pitkään. Nukkumaan kun olet menossa niin laita video lautautumaan ja näin aamulla ne ovat siellä. Virkeänä herätessä voit sitten laittaa koneen kiinni ja siitä aamupalan kautta kouluun. Itse käytin vielä tällä vuosituhannella GPRS-yhteyttä.tuomaril kirjoitti:Ei mitään tuhmaa. Ottaa vain pänniin kun paris sadan megan videon meneminen Dropboxiin kestää ikuisuuden.
-
hatey
-
Peitsamo
-
Mailia
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Verkkovarmuuskopiointi on nykyaikaa.M.P.T kirjoitti:Mitä sinä sillä upilla teet?
-
hatey
-
tuomaril
Mailia on oikeassa.Mailia kirjoitti:Verkkovarmuuskopiointi on nykyaikaa.M.P.T kirjoitti:Mitä sinä sillä upilla teet?
-
tuomaril
Miksi sitten omistat nykyaikaisen puhelimen?hatey kirjoitti:Nykyaika on humpuukia.
-
hatey
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka