hatey kirjoitti:H1 on liian leveä suomalaiseen peitteiseen metsämaastoon. Sillä ei vaan pääse eteenpäin, kun puut ovat edessä, H2 on taas puhdas juppivehjes rantabulevardilla ajeluun. Tuo H1 on suunnittelulähtökohdiltaan TST ajoneuvo amerikkalaisen doktriinin mukaan keski-euroopan alaville peltomaisemille suunniteltu. sen raideleveys on lähellä panssarivaunun, joten se voi kulkea samaa raivattua uraa. Harva tavisjenkkikään on suomalaiseen maastoon soveltuva liian isona rohjakkeena. Täkäläisessä maastossa pärjää kapea neliko, jossa lyhyet etu- ja takaylitykset, porttaalinavat ovat ovat plussaa. Jeepin Wrangler, Niva ja pikku Suzuki ovat oivia ns tavallisia maastureita metsään, jos taas himoittaa oikein kunnolla on Volvon Laplander aika pesemätön peli. Isot Jeepit ja GMC:t ym full-sizerit eivät ole kelpoja muuhun kuin kaivarin kiertämiseen lauantai-iltana.
Tota H1:ttä käytetään Jenkkiarmeijassa itse asiassa vieläkin? (En täysin varma)
Hyvä, toi on armeijakäytössä, mutta ei sovellu varmaan kaupunkiajeluun.
Silti H1 ja H2 on ensimmäiset vaihtoehdot katumaastureille.. vaikka H1 on enemmänkin luukutukseen ja ammuskeluihin..
Enkä, mä tota Suomeen haluiskaan

ei täällä oo tilaa ajaa Hummerilla
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
mieluummin aavikolle tai savannille.
Ja on toi H2 enemmän ranta-auto .. ja C.S.I tyylinen ajoneuvo..