Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa olla grillimakkara ja kärvistellä kuumassa, kun voisi olla sisällä viileässä ?Wiperr kirjoitti:
Jep, rannalla makoilin suorassa auringossa muutaman tunnin niin illalla olin kuin keitetty rapu. Ei taia edes kokemus auttaa, sillä teen näin aina etelässä... Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Vuodatustopic 2
-
hatey
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Thoth
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Minä jaksan vielä 38 C vaeltaa koko päivän ja jopa nautin siitä. Tuntuu vähän kuin olisin miedossa saunassa, tuntuu hyvältä! Tietysti en tykkää siitä, että menen rannalle kuin grillimakkara ja odotan, että aurinko kärvistää minut. Vaaleat, kevyet ja tarpeeksi peittävät vaatteet, niin ei ongelmia.hatey kirjoitti:Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa olla grillimakkara ja kärvistellä kuumassa, kun voisi olla sisällä viileässä ?Wiperr kirjoitti:
Jep, rannalla makoilin suorassa auringossa muutaman tunnin niin illalla olin kuin keitetty rapu. Ei taia edes kokemus auttaa, sillä teen näin aina etelässä... Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
-
Wiperr
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
-
hatey
Minä pyörtyisin tuossa lämpötilassa, vaikka paikallani seisoisin. Jossain +27° alkaa jo heikottaa ja hengitys muuttua pinnalliseksi. Minä en nauti yli +20°C lämpötiloista, ne ovat pelkkää piinaa.Thoth kirjoitti: Minä jaksan vielä 38 C vaeltaa koko päivän ja jopa nautin siitä. Tuntuu vähän kuin olisin miedossa saunassa, tuntuu hyvältä! Tietysti en tykkää siitä, että menen rannalle kuin grillimakkara ja odotan, että aurinko kärvistää minut. Vaaleat, kevyet ja tarpeeksi peittävät vaatteet, niin ei ongelmia.
Rusketusko kaunista ?Wiperr kirjoitti:Koska sopiva rusketus on kaunista, eikä sinne mereenkään viitsi jäädä moneksi tunniksi lillumaan sillä hai voi syödä.
-
Thoth
Minä en oikeastaan nauti alle 25 C lämpötilasta. Pystyn selviytymään, jos on tarpeeksi vaatetta, mutta en nauti. 25 C on se nauttimisen ehdoton alaraja. Tuo 38 C on sitten se yläraja. Ehkä sitten un lämpötila menee yli kehon lämpötilan, niin kehon pitää tehdä enemmän työtä jäähdytykseen? Ehkä, en tiedä.hatey kirjoitti:Minä pyörtyisin tuossa lämpötilassa, vaikka paikallani seisoisin. Jossain +27° alkaa jo heikottaa ja hengitys muuttua pinnalliseksi. Minä en nauti yli +20°C lämpötiloista, ne ovat pelkkää piinaa.Thoth kirjoitti: Minä jaksan vielä 38 C vaeltaa koko päivän ja jopa nautin siitä. Tuntuu vähän kuin olisin miedossa saunassa, tuntuu hyvältä! Tietysti en tykkää siitä, että menen rannalle kuin grillimakkara ja odotan, että aurinko kärvistää minut. Vaaleat, kevyet ja tarpeeksi peittävät vaatteet, niin ei ongelmia.
-
Wiperr
Kyllä. Ainakin kauniimpaa, kuin suomalaisten rakastama aurinkopuuteriviritys, jota ei osata käyttää oikein, naama on oranssi ja muu kroppa valkoinen. Mielummin siis päivettynyt kuin valkoinen.hatey kirjoitti: Rusketusko kaunista ?
-
hatey
Mitä ihmettä? Minä taas yritän välttää aurinkoa viimeiseen asti, etten värittyisi. Haluan olla vaalea. Vaaleaihoisellahan ruskettuminen on ihon hätähuuto UV-tappajasäteitä vastaan. Itse vielä tuon ihoni kuulautta esiin korostamalla ranteiden ja kyynärtaipeiden verisuonia sinisellä.Wiperr kirjoitti:Kyllä. Ainakin kauniimpaa, kuin suomalaisten rakastama aurinkopuuteriviritys, jota ei osata käyttää oikein, naama on oranssi ja muu kroppa valkoinen. Mielummin siis päivettynyt kuin valkoinen.hatey kirjoitti: Rusketusko kaunista ?
Tuolla viisiin:
-
Wiperr
Ulkomailla asuessa tottakai tottui erisävyisiin ihmisiin ja siksi suomalaiset ovat omaan silmään niin vaaleita.
-
hatey
-
Citruuna
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Olen iloinen kauniista luonnollisesta rusketuksestanihatey kirjoitti: Mitä ihmettä? Minä taas yritän välttää aurinkoa viimeiseen asti, etten värittyisi. Haluan olla vaalea. Vaaleaihoisellahan ruskettuminen on ihon hätähuuto UV-tappajasäteitä vastaan. Itse vielä tuon ihoni kuulautta esiin korostamalla ranteiden ja kyynärtaipeiden verisuonia sinisellä.
Tuolla viisiin:
-
hatey
-
Thoth
Onko rusketusraidat vai ihan naturel?Citruuna kirjoitti:Olen iloinen kauniista luonnollisesta rusketuksestanihatey kirjoitti: Mitä ihmettä? Minä taas yritän välttää aurinkoa viimeiseen asti, etten värittyisi. Haluan olla vaalea. Vaaleaihoisellahan ruskettuminen on ihon hätähuuto UV-tappajasäteitä vastaan. Itse vielä tuon ihoni kuulautta esiin korostamalla ranteiden ja kyynärtaipeiden verisuonia sinisellä.
Tuolla viisiin:
-
Citruuna
Koska vaihdat tuon ällöttävän avatarin (näinkö se oikeesti taipuu?)?
-
hatey
-
Citruuna
^ Kirjoitin naturelrajat, hyvä ihminen! Et voi tosissasi luulla, että menen alasti pihalle tai minnekään muuallekaanhatey kirjoitti:^ Riekut siis alasti pihalla. Senkin rietas rivo™
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Milloin raja on naturel? Pistähän kuva.Citruuna kirjoitti:^ Kirjoitin naturelrajat, hyvä ihminen! Et voi tosissasi luulla, että menen alasti pihalle tai minnekään muuallekaan
-
Citruuna
-
Thoth
Kesälomat ovat loppuneet, joten kai sitä pitää palata virkamaisempaan avatariin. En nyt pääse sitä oikein vaihtamaan tällä iPadilla mutta yritän muistaa kotona.Citruuna kirjoitti: Koska vaihdat tuon ällöttävän avatarin (näinkö se oikeesti taipuu?)?
Noista rusketusrajoista, kirjoitithan aikaisemminkin, että uimavaatteetkin ovat kuivumassa narulla ja sammankonpoikaset vain hyppivät tiellä. Tuli vain mieleen.
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Thoth
Täällä ei pyydetty kuvia sinun rusketusraidoistasi!KunkkuJ kirjoitti:Tuossa on teille luonnollisesti tullut rusketusraja. Ajotakki oli liian pieni, eli hiha lyhyt ja kesähanskan varren suu kans liian lyhyt. Tuo olikin sitten ainoa paikka, mikä minussa ruskettui tänä kesänä.
-
Citruuna
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Vaihtakaa Soneraan, se toimii.Citruuna kirjoitti:Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
-
Thoth
Kyttäätkö joka ilta, että ei kai Soneran datakatto ole vielä mennyt yli? Onko se tosiaan niin ihmeellistä, että saa yli 10 Mbps?tuomaril kirjoitti:Vaihtakaa Soneraan, se toimii.Citruuna kirjoitti:Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
-
tuomaril
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Minulla on rajaton datapaketti.Thoth kirjoitti:Kyttäätkö joka ilta, että ei kai Soneran datakatto ole vielä mennyt yli? Onko se tosiaan niin ihmeellistä, että saa yli 10 Mbps?tuomaril kirjoitti:Vaihtakaa Soneraan, se toimii.Citruuna kirjoitti:Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
-
KunkkuJ
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
No jo on kumma, kun mikään ei kelpaa. Mikä vika tuossa minun rusketusraidassani oikein on?Thoth kirjoitti:Täällä ei pyydetty kuvia sinun rusketusraidoistasi!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka