Wiperr kirjoitti:
Jep, rannalla makoilin suorassa auringossa muutaman tunnin niin illalla olin kuin keitetty rapu. Ei taia edes kokemus auttaa, sillä teen näin aina etelässä... Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa olla grillimakkara ja kärvistellä kuumassa, kun voisi olla sisällä viileässä ?
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Wiperr kirjoitti:
Jep, rannalla makoilin suorassa auringossa muutaman tunnin niin illalla olin kuin keitetty rapu. Ei taia edes kokemus auttaa, sillä teen näin aina etelässä... Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Miksi kukaan vapaaehtoisesti haluaa olla grillimakkara ja kärvistellä kuumassa, kun voisi olla sisällä viileässä ?
Minä jaksan vielä 38 C vaeltaa koko päivän ja jopa nautin siitä. Tuntuu vähän kuin olisin miedossa saunassa, tuntuu hyvältä! Tietysti en tykkää siitä, että menen rannalle kuin grillimakkara ja odotan, että aurinko kärvistää minut. Vaaleat, kevyet ja tarpeeksi peittävät vaatteet, niin ei ongelmia.
Thoth kirjoitti:
Minä jaksan vielä 38 C vaeltaa koko päivän ja jopa nautin siitä. Tuntuu vähän kuin olisin miedossa saunassa, tuntuu hyvältä! Tietysti en tykkää siitä, että menen rannalle kuin grillimakkara ja odotan, että aurinko kärvistää minut. Vaaleat, kevyet ja tarpeeksi peittävät vaatteet, niin ei ongelmia.
Minä pyörtyisin tuossa lämpötilassa, vaikka paikallani seisoisin. Jossain +27° alkaa jo heikottaa ja hengitys muuttua pinnalliseksi. Minä en nauti yli +20°C lämpötiloista, ne ovat pelkkää piinaa.
Wiperr kirjoitti:Koska sopiva rusketus on kaunista, eikä sinne mereenkään viitsi jäädä moneksi tunniksi lillumaan sillä hai voi syödä.
Rusketusko kaunista ?
Thoth kirjoitti:
Minä pyörtyisin tuossa lämpötilassa, vaikka paikallani seisoisin. Jossain +27° alkaa jo heikottaa ja hengitys muuttua pinnalliseksi. Minä en nauti yli +20°C lämpötiloista, ne ovat pelkkää piinaa.
Minä en oikeastaan nauti alle 25 C lämpötilasta. Pystyn selviytymään, jos on tarpeeksi vaatetta, mutta en nauti. 25 C on se nauttimisen ehdoton alaraja. Tuo 38 C on sitten se yläraja. Ehkä sitten un lämpötila menee yli kehon lämpötilan, niin kehon pitää tehdä enemmän työtä jäähdytykseen? Ehkä, en tiedä.
Viimeksi muokannut Thoth, 30.7.2012 klo 21.28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä. Ainakin kauniimpaa, kuin suomalaisten rakastama aurinkopuuteriviritys, jota ei osata käyttää oikein, naama on oranssi ja muu kroppa valkoinen. Mielummin siis päivettynyt kuin valkoinen.
Kyllä. Ainakin kauniimpaa, kuin suomalaisten rakastama aurinkopuuteriviritys, jota ei osata käyttää oikein, naama on oranssi ja muu kroppa valkoinen. Mielummin siis päivettynyt kuin valkoinen.
Mitä ihmettä? Minä taas yritän välttää aurinkoa viimeiseen asti, etten värittyisi. Haluan olla vaalea. Vaaleaihoisellahan ruskettuminen on ihon hätähuuto UV-tappajasäteitä vastaan. Itse vielä tuon ihoni kuulautta esiin korostamalla ranteiden ja kyynärtaipeiden verisuonia sinisellä.
Tuolla viisiin:
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Tämäkin niin mielipide asia, mutta kyllä minun silmäni enemmän pitää ruskettuneesta ihosta kuin vaaleasta. Tottakai ymmärrän, ettei kaikki halua/voi ruskettua ja sekin on okei.
Ulkomailla asuessa tottakai tottui erisävyisiin ihmisiin ja siksi suomalaiset ovat omaan silmään niin vaaleita.
hatey kirjoitti:
Mitä ihmettä? Minä taas yritän välttää aurinkoa viimeiseen asti, etten värittyisi. Haluan olla vaalea. Vaaleaihoisellahan ruskettuminen on ihon hätähuuto UV-tappajasäteitä vastaan. Itse vielä tuon ihoni kuulautta esiin korostamalla ranteiden ja kyynärtaipeiden verisuonia sinisellä.
Tuolla viisiin:
Olen iloinen kauniista luonnollisesta rusketuksestani . Jotenki lapsellisen söpöä tuo käsiin riipustelu kynällä.
hatey kirjoitti:
Tuolla viisiin:
Olen iloinen kauniista luonnollisesta rusketuksestani
Citruuna kirjoitti:
Koska vaihdat tuon ällöttävän avatarin (näinkö se oikeesti taipuu?)?
Kesälomat ovat loppuneet, joten kai sitä pitää palata virkamaisempaan avatariin. En nyt pääse sitä oikein vaihtamaan tällä iPadilla mutta yritän muistaa kotona.
Noista rusketusrajoista, kirjoitithan aikaisemminkin, että uimavaatteetkin ovat kuivumassa narulla ja sammankonpoikaset vain hyppivät tiellä. Tuli vain mieleen.
Tuossa on teille luonnollisesti tullut rusketusraja. Ajotakki oli liian pieni, eli hiha lyhyt ja kesähanskan varren suu kans liian lyhyt. Tuo olikin sitten ainoa paikka, mikä minussa ruskettui tänä kesänä.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut KunkkuJ, 30.7.2012 klo 22.43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli
KunkkuJ kirjoitti:Tuossa on teille luonnollisesti tullut rusketusraja. Ajotakki oli liian pieni, eli hiha lyhyt ja kesähanskan varren suu kans liian lyhyt. Tuo olikin sitten ainoa paikka, mikä minussa ruskettui tänä kesänä.
Täällä ei pyydetty kuvia sinun rusketusraidoistasi!
Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
Citruuna kirjoitti:Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
Citruuna kirjoitti:Puhelin ei ole toiminut pariin päivään kunnolla. Tai siis puhelin kyllä toimii, mutta tällä alueella on jotain epämääräisiä ongelmia, toisinaan puhelimeen saa yhteyden toisinaan ei, tekstiviestit tulee perille tai sitten ei, mein kaksi saunalahtiliittymää ei saa yhteyttä toisiinsa. Ei tarvinnut ajaa kuin vajaa 30 km niin kaikki toimi täydellisesti. Kolme kertaa soitettu Saunalahteen ja nyt kai siellä otettiin asia tosissaan
Vaihtakaa Soneraan, se toimii.
Kyttäätkö joka ilta, että ei kai Soneran datakatto ole vielä mennyt yli? Onko se tosiaan niin ihmeellistä, että saa yli 10 Mbps?
Vaihtakaa Soneraan, se toimii.
Kyttäätkö joka ilta, että ei kai Soneran datakatto ole vielä mennyt yli? Onko se tosiaan niin ihmeellistä, että saa yli 10 Mbps?
Thoth kirjoitti:Täällä ei pyydetty kuvia sinun rusketusraidoistasi!
No jo on kumma, kun mikään ei kelpaa. Mikä vika tuossa minun rusketusraidassani oikein on?
Tämän foorumin Mikael K. ja häntä hännystelevä Kunkku ovat eräänlaisia nykyajan käärmeöljykauppiaita tällä "torilla". Heidän sanomisiaan on kaikilla oikeus kommentoida - Hanttapuli