![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)

Tänään sain myös pyörän viritettyä. Vaihtaja säädetty ja välitykset laitettu raskaammaksi. Nyt pääsee sitten entistä lujempaa pienemmällä vaivalla, pyörä enää keuli lähdöissä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Kyllä siihen kolmikymppiseen se reilu kolme tuntia hurahti, 15-20 kilsaset on juostu 5:30-5:40 keskarilla. Tähtäsin 4.15 aikaan mutta liian kova alkuvauhti ja krampithan tuon vesitti aika totaalisesti.Peitsamo kirjoitti:Peesailitko jotakuta muuta vai tuliko sitten krampinpoikasta ynnä muuta? Mietin vain, että olet tainnut vetää noita 30 kilometrin lenkkejä reiluun pariin tuntiin ja tuo lähes 5 tuntia tuntuu siihen nähden paljolta
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ja oli tietenkin puhtaita, myötäotteella ja lavat liikkuvana tehty? 8)Edorf kirjoitti:''Oishan nuita silti vielä mennyt.'' ^^Edorf kirjoitti:Leuanvedossa ennätys, 25. 8)
Viesti Kirjoittaja Edorf »
Sen verran puhtaita, että varmasti koulun lihaskunto testissä kelpaa. ::)Erño kirjoitti:Ja oli tietenkin puhtaita, myötäotteella ja lavat liikkuvana tehty? 8)Edorf kirjoitti:''Oishan nuita silti vielä mennyt.'' ^^Edorf kirjoitti:Leuanvedossa ennätys, 25. 8)
Koulun lihaskuntotestit...Edorf kirjoitti:Sen verran puhtaita, että varmasti koulun lihaskunto testissä kelpaa. ::)Erño kirjoitti:Ja oli tietenkin puhtaita, myötäotteella ja lavat liikkuvana tehty? 8)Edorf kirjoitti:''Oishan nuita silti vielä mennyt.'' ^^Edorf kirjoitti:Leuanvedossa ennätys, 25. 8)
Lukiossa kuntotestit oli löysempiä mitä yläasteella. Amiksessa vähän tiukemmat, joskin silti turhan helpot. Itse tein aikanaan amiksen pääsykokeissa kaikkien aikojen pohjat pääsykokeiden kuntotestissä. Todella löysät pääsykokeet.Edorf kirjoitti:^ ainakin mitä ylä-asteella tehtiin.Ei nyt lukio aikana taida enää olla niitä?
Noh paljonkos meni? 8)Erño kirjoitti:Lukiossa kuntotestit oli löysempiä mitä yläasteella. Amiksessa vähän tiukemmat, joskin silti turhan helpot. Itse tein aikanaan amiksen pääsykokeissa kaikkien aikojen pohjat pääsykokeiden kuntotestissä. Todella löysät pääsykokeet.Edorf kirjoitti:^ ainakin mitä ylä-asteella tehtiin.Ei nyt lukio aikana taida enää olla niitä?
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juoksit Cooperin aikaan 11 minuuttia?Erño kirjoitti:Itse tein aikanaan amiksen pääsykokeissa kaikkien aikojen pohjat pääsykokeiden kuntotestissä.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Haiskahtaa siltä, että eräs foorumilainen on varannut itselleen oikeuden noihin kevyisen miesten leikkeihin.Edorf kirjoitti:^ ainakin mitä ylä-asteella tehtiin.Ei nyt lukio aikana taida enää olla niitä?
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minäpä en ole eläessäni saanut vedettyä yhtään leukaa. Juuri ja juuri pystyin roikkumaan tovin siinä typerässä tangossa. Senkin tyhmä tanko.Tauvo kirjoitti:Haiskahtaa siltä, että eräs foorumilainen on varannut itselleen oikeuden noihin kevyisen miesten leikkeihin.Edorf kirjoitti:^ ainakin mitä ylä-asteella tehtiin.Ei nyt lukio aikana taida enää olla niitä?
Ei se tietääkseni ole keneltäkään pois jos joku muu vetää enemmän leukoja.
Ai niin, meidän lukiossa oltiin tiukempia tuossa kuin teidän amiksissa yhteensä.
Esterata alle 30 sec, punnerrukset 65, vatsat 62, selät 72.Edorf kirjoitti:Noh paljonkos meni? 8)Erño kirjoitti:Lukiossa kuntotestit oli löysempiä mitä yläasteella. Amiksessa vähän tiukemmat, joskin silti turhan helpot. Itse tein aikanaan amiksen pääsykokeissa kaikkien aikojen pohjat pääsykokeiden kuntotestissä. Todella löysät pääsykokeet.Edorf kirjoitti:^ ainakin mitä ylä-asteella tehtiin.Ei nyt lukio aikana taida enää olla niitä?
Cooperiin on aina mennyt 12 minuuttia.tosikko kirjoitti:Juoksit Cooperin aikaan 11 minuuttia?Erño kirjoitti:Itse tein aikanaan amiksen pääsykokeissa kaikkien aikojen pohjat pääsykokeiden kuntotestissä.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Paaaaaaljooon enemmän kuin minä.hatey kirjoitti:Vaikka leukoja en ole saanut koskaan yhtään, niin viimeksi kun olin kuntotestissä, niin vatsalihasliikkeitä sain 135.