![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tein kans hiukan treenisuunnitelmia kevätkaudelle. Neljälle lajille vois saada mahtumaan yhteensä 12-15 treeniä viikkoon.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Se onkin jokaiselle murkulle tärkeä raaja.Harkoosi kirjoitti:Kohta meen treenaamaan oikeaa kättä...
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Erño kirjoitti: Olkapää ja saman käden kyynerpää ottivat vähän osumaa, mutta eiköhän tuo päivän levolla tokene.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
No sanotaanko näin, että olen aina vähän extremisti näiden treenauksieni suhteen. Pitäisi osata ottaa lungimmin, ettei tule sellaista typertymistä näihin hommiin.Erño kirjoitti:Kaveriani lainatakseni: "Siis mitä v*ttua?"Ei se treenaaminen ole vaikeaa tai rakettitiedettä. Tee työ, syö monipuolisesti ja terveellisesti ja palaudu. Saa niitä pizzoja, kakkuja ja karkkejakin syödä, kunhan ruokavalio ei koostu pelkästään niistä. Limsat, sokeriset mehut, energiajuomat ja alkoholipitoiset juomat kannattaa jättää kuitenkin pois.
Mun allekirjoituksesta selviää kuinka helppoa se on.
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja rok »
Olen kateellinen.Tauvo kirjoitti:Koska olen jo tarpeeksi vahva, en kuluta aikaani peilin edessä punttisalilla, vaan kävin pinkaisemassa 7 km:n lenkin varovaista toipilaan vauhtia. Hyvältä tuntui.
Buhahaa.Tauvo kirjoitti:Koska olen jo tarpeeksi vahva, en kuluta aikaani peilin edessä punttisalilla, vaan kävin pinkaisemassa 7 km:n lenkin varovaista toipilaan vauhtia. Hyvältä tuntui.
Viesti Kirjoittaja arisel »