Esimerkki2: näen toisen ruttukorvan kaupassa viereissä jonossa ja huudan OSS! Kaveri vastaa samoin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onko? Ei minun mielestäni.Erño kirjoitti: Siinä esimakua. Siitä on BeeJiit kaukana.
Tai missä tahansa, anteeksi heterouteni.Erño kirjoitti:Sopii kokeilla joskus. Jos tuossa tilanteessa tekee mieli alkaa beejobaamaan, niin sulla jotain on päässä vikaa.
Viesti Kirjoittaja Lare »
Kyllä alkaa ote lipsumaan! Harjoitteet lyhenevät ja treenitkin ovat jo lyhenteitä.Erño kirjoitti:OOOOSSSS!!! 40 min. kahvakuulaa, jonka jälkeen vedin 2,5h BJJ -treenit.Jospa tuo riittäis tälle päivälle.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
Viesti Kirjoittaja makkisti »
Miksi noin rankka treeni, eli rinta ja selkä samalla kertaa ?Spacelord kirjoitti:Aamulla oli hiton kovat rinta- ja yläselkätreenit.
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Spacelord »
En tiedä, tällee mä oon tän vaan jakanut ja hyvältä on tuntunut. Onko parannusehdotuksia?makkisti kirjoitti:Miksi noin rankka treeni, eli rinta ja selkä samalla kertaa ?Spacelord kirjoitti:Aamulla oli hiton kovat rinta- ja yläselkätreenit.
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Me olemme käyneet eri matikan kurssit. Nyt on viikon 6. päivä, ja vieläpä lepopäivä.Erño kirjoitti:Lepopäivän painit takana. Tunteroinen tekniikkaa ja kevyttä rollailua. 8. treeni siis tälle viikolle ja tämä ainoa varsinainen kevyt treeni. Tuntuu kropassa.
Viesti Kirjoittaja rok »