Tosiaan on edessä iPadin osto ja saattaisi hieman ketuttaa jos seuraavassa kuussa tulisikin jo uusi malli
Uusi iPad?
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
9 viestiä
• Sivu 1/1
-
Larppanen
Uusi iPad?
Viesti Kirjoittaja Larppanen »
Onko kukaan tietoinen koska mahtaisi tulla uusi iPad? Mahtaako tulla vielä tänä syksynä? Nyt kun povaavat sitä uutta iPhonea ensi kuulle ilmestyväksi niin mietin mahtaako tablettikin uudistua...
Tosiaan on edessä iPadin osto ja saattaisi hieman ketuttaa jos seuraavassa kuussa tulisikin jo uusi malli
-
Kuutio
Re: Uusi iPad?
Viesti Kirjoittaja Kuutio »
Eipä sitä kukaan täällä osaa sanoa. Oma veikkaus on, että samassa tilaisuudessa esitellään uudet iPaditkin.
Jos ei hirmu hoppu ole niin odottele kuukauden päivät. Sitten ollaan todennäköisesti taas viisaampia.
Jos ei hirmu hoppu ole niin odottele kuukauden päivät. Sitten ollaan todennäköisesti taas viisaampia.
asd
-
IronC88
Viesti Kirjoittaja IronC88 »
Itse olen kanssa ensimmäistä ipadiani hankkimassa. Minua ei haittaa tieto siitä että ensi kuussa esiteltäisiin uusi malli. Ainoa mikä kiinnostaa että kauanko tätä neljännen sukupolven padia tuetaan? Eli kuinka kauas voidaan luvata päivitykset. Nykyiset speksit raudan puolesta riittää mulle paremmin kuin hyvin.
-
E-W
Viesti Kirjoittaja E-W »
Varmasti ei tiedä kukaan, mutta todennäköisesti vielä vuosia.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
A13 7" Capacitive Touch Screen Android 4.0 Tablet PC w/ TF / Camera / Wi-Fi / G-Sensor - Black.
Compaq Prolinea 4/33.
-
cxtb2
Viesti Kirjoittaja cxtb2 »
Tukea todenäköisesti löytyy sen, mitä takuutakin... itsellä on ipad1, ja siinä takuulaajennus, joten 2v. yhteensä, tosin sitä tukevan ios:n kehitys loppui 1,5v. kohdalla, ja viimeisin sitä tukeva käyttis on susi, optimoitu jo ipad2:lle, eli ipad1:ssä aiheuttaa kaatuilua pienemmän käyttömuistin takia. Takuuseen laite vaihdettiin kertaalleen, mutta kun ongelmat jatkuivat, niin sitä kyllä tutkittiin, ja loppujen lopuksi appleltakin vaan todettiin, että sori, tää nyt ei vaan toimi, koeta kestää.
Kannattaa siis harkita ios:n päivittämistä uusimpaan siinävaiheessa, kun laitetta ei enään saa uutena kaupasta, ja "normitakuu" on loppunut. Ainakin itse odotan siinävaiheessa muiden käyttökokemuksia, ennenkuin oman laitteeni päivitän. Tällähetkellä Appstoresta ei saa enään oikeastaan mitään appsia, joka tukisi ipad1:n viimeisintäkään (5.1.1) ios:ää, ja viimeisin kunnolla toimiva ios taisi olla viimeisin 4:lla alkava.
Siitähuolimatta tällähetkellä odotan uutta ipadiä, jonka meinaan kyllä hommata, kunhan ilmestyy. 8)
Kannattaa siis harkita ios:n päivittämistä uusimpaan siinävaiheessa, kun laitetta ei enään saa uutena kaupasta, ja "normitakuu" on loppunut. Ainakin itse odotan siinävaiheessa muiden käyttökokemuksia, ennenkuin oman laitteeni päivitän. Tällähetkellä Appstoresta ei saa enään oikeastaan mitään appsia, joka tukisi ipad1:n viimeisintäkään (5.1.1) ios:ää, ja viimeisin kunnolla toimiva ios taisi olla viimeisin 4:lla alkava.
Siitähuolimatta tällähetkellä odotan uutta ipadiä, jonka meinaan kyllä hommata, kunhan ilmestyy. 8)
mac mini G4, 1.4Ghz/1Gt, Airport, superdrive, - mbp 15", 2,4GHz c2d, 4Gt, - mac mini aluminium, 2.4Ghz/4Gt - iPad 32 Gt wf+3G, iPod nano 6th gen. 8Gt., iPad Air 32Gt wf+cell
-
E-W
Viesti Kirjoittaja E-W »
Meidän perheessämme viimeisin saatavilla olevan käyttis toimii iPad 1:ssä ihan moitteetta.
ZTE Blade (Insmat Screen Protector, tarvikeakku 1300 mAh, microUSB-datakaapeli 30 cm).
Compaq Prolinea 4/33.
Compaq Prolinea 4/33.
-
Kauppalopo
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Sama täällä, ei ole kaatunut kertaakaan. Onhan tuo aika hidas, mutta ihan kelpo laite edelleen. Miksi minua hymyilytti tuo "Applelta todettiin, että sori, tää nyt ei vaan toimi..."? Ihan noinko "Applelta" sanottiin ![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Ero on siinä, että sinä katsot asiaa vain omasta näkökulmastasi kun minä katson asiaa puolueettomasti." (theinonen)
-
Kuutio
Viesti Kirjoittaja Kuutio »
Kyllä minullakin ensimmäisessä iPadissa kaatuili Safari ihan jatkuvaan. Kyllähän se käyttöä haittasi. Jopa siinä määrin että möin laitteen pois.
Nykyään käytössä uudempi retina iPad ja nyt kaikki toimii niin kuin pitääkin.
Nykyään käytössä uudempi retina iPad ja nyt kaikki toimii niin kuin pitääkin.
asd
-
Doelago
Viesti Kirjoittaja Doelago »
Alkuperäinen iPad on myös omassa huushollissa ja pyörii moiteettomasti uusimalla käyttiksellä. Ei ole kyllä kertaakaan mikään kaatunu omassa käytössä.
Ja jos pitäisi arvata milloin uusi iPad tulee, niin veikkaisin että kuukausi, ehkä kaksi iPhone:n jälkeen. En itse ainakaan usko että Apple julkaisisi molemmat lippulaiva tuotteensa sama päivänä, sillä siinä tapauksessa he eivät saisi mahdollisuutta kuvata kahta eri videota siitä miten innoisaan porukat telltailevat Apple Storen oven edessä.![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ja jos pitäisi arvata milloin uusi iPad tulee, niin veikkaisin että kuukausi, ehkä kaksi iPhone:n jälkeen. En itse ainakaan usko että Apple julkaisisi molemmat lippulaiva tuotteensa sama päivänä, sillä siinä tapauksessa he eivät saisi mahdollisuutta kuvata kahta eri videota siitä miten innoisaan porukat telltailevat Apple Storen oven edessä.
MacBook Pro 14" M1 Pro | iPhone 13 Pro Max | iPad Pro 13” (M4)
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
Apple Watch Ultra | AirPods Pro & Max | Apple Microfiber Cleaning Cloth
9 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka