Et siis tarvinnut laitetta laisinkaan, vaan kävit vain ostamassa sen laittaaksesi myyntiin?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Rubberduck Jones »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja umpio »
Viesti Kirjoittaja umpio »
Kyllä minä varsin hyvin ymmärrän, että noissa on eroa. Ihan ilman miettimistäkin. Mutta perusajatus on sama. "Minä-en-saanut-halvalla-mutta-tuo-sai-paholainen". Näissä 1 kpl/asiakas käy aina näin; näytä minulle ihminen, jolla ei käy mielessä trokaus, jos on hinta kohdillaan, niin minä näytän sinulle teeskentelijän. Ja ei, en noihin ihmisiin laske mukaan niitä jotka ihan oikeasti haluaisivat käyttää ko. laitetta. Kyllä omassakin sielussa pieni piikki kääntyy, kun näkee noita tarjouspadeja myynnissä, mutta ei mitenkään häiritsevästi. Sen sijaan lipputrokareista olen samaa mieltä kanssasi, arisel. Sitä käytöstä en hyväksy lainkaan, mutta se ei taas mielestäni ole lainkaan verrannollinen esim. tähän paditapaukseen, koska lipputrokarithan tilaavat normihintaisia lippuja ja myyvät kalliimmalla kuin ovh. Trokarilta ostava siis häviää kaupassa.arisel kirjoitti:Arvonnassa voitettu on ihan eri juttu kuin tämä, jokainen ymmärtää asian jos vaivautuu asiaa miettimään.
Edit: Ja kokeiluakin varten hankittu on myös eri juttu.
Viesti Kirjoittaja pallo »
Tämä on kyllä totta. Tämän tapauksen kohdalla ajattelen itseäni enemmän opiskelijaa, joka maksaa vähistä rahoistaan bussilipun edestakaisin tehdäkseen turhan reissun jonkun ahneen vuoksi, sillä jos näitä vain myyntitarkoitukseen ostavia ei olisi, saisi huomattavasti useampi todelliseen tarpeeseensa hankintaa yrittänyt laitteen itselleen.umpio kirjoitti:lipputrokareista olen samaa mieltä kanssasi, arisel. Sitä käytöstä en hyväksy lainkaan, mutta se ei taas mielestäni ole lainkaan verrannollinen esim. tähän paditapaukseen, koska lipputrokarithan tilaavat normihintaisia lippuja ja myyvät kalliimmalla kuin ovh. Trokarilta ostava siis häviää kaupassa.
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja -MTP- »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tässä on kyllä ihan asiaa. En perehtynyt alkuperäiseen tapaukseen, joten siihen en osaa ottaa kantaa. Yhteiskunta vahvimmille kertoo karua kieltään sen suhteen, että asioita ei ole ajateltu alkuunkaan. Nuorena kaikki näyttää ruusuiselta mutta kilometrien karttuessa viisaus toivottavasti lisääntyy. Jokainen kuitenkin vanhenee, monet joutuvat onnettomuuksiin tai muuten menettävät elämänhallinnan. Silloin viimeistään tarvitaan toisia ihmisiä apuun.arisel kirjoitti:
Kommentointiani perustelin jo yllä - kannattaisi itse kunkin miettiä tapaansa suhtautua erilaisiin vedätyksiin ja tosi-tv-ajattelumaailman seurauksiin myös omassa elämässä. Haluatteko todellakin suomalaisesta yhteiskunnasta sellaista, että vain vahvimmat selviytyvät ja heikot jätetään oman onnensa nojaan? Tällaista ajatusmaailmaa on ällistyttävän paljon esitelty nimenomaan Hompun Kauppapaikalla, missä asiattomia myynti-ilmoituksia kritisoineita on nimitelty monenlaisilla ilmaisuilla.
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Viesti Kirjoittaja Delli »
Viesti Kirjoittaja rukkikuski »
Palaa sivulle “Kauppapaikan keskustelu ja hintavinkit”