Vakuutusyhtiön tehtävä on vakuutuksen perusteella saattaa vahingonkärsijä maksimissaan siihen tilaan, joka vallitsi ennen vahinkoa - ei parempaan. Ei olisi kannattanut pudottaa sitä puhelinta
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Viesti Kirjoittaja jpsuominen »
Eikös kuitenkin vähintään siihen tilaan? Parempaakin saa tietysti antaa, mutta jos uuden auton tilalle tarjoaa kaskosta ruosteista fillaria, niin ei taida onnistua...Kauppalopo kirjoitti: Vakuutusyhtiön tehtävä on vakuutuksen perusteella saattaa vahingonkärsijä maksimissaan siihen tilaan, joka vallitsi ennen vahinkoa - ei parempaan.
Viesti Kirjoittaja E-W »
Viesti Kirjoittaja jomppa »
Ilmeisesti pointtina oli kysyä, miten muut vakuutusyhtiöt ovat toimineet vastaavissa tapauksissa.E-W kirjoitti:Itse en kyllä vieläkään ymmärrä, mikä pointti tässä oli. Kuvauksen perusteella kaikki vaikutti menneen oikein.
Viesti Kirjoittaja timppa1 »
Viesti Kirjoittaja aripe »
Viesti Kirjoittaja inf »
Viesti Kirjoittaja E-W »
Juuri näin.aripe kirjoitti:Olisi varmaan mennyt Ifin ehtojen mukaan, mutta ei minun.
...on syytä pitää huoli että käsillä on aina valmiina varapuhelin.aripe kirjoitti: Kun puhelin on pääasiallinen työväline...
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
No ei. Vai ihanko oikeasti meinasit, että voit vakuutustapahtuman perusteella päästä parempaan asemaan kuin ilman sitä?jpsuominen kirjoitti:Eikös kuitenkin vähintään siihen tilaan? Parempaakin saa tietysti antaa, mutta jos uuden auton tilalle tarjoaa kaskosta ruosteista fillaria, niin ei taida onnistua...Kauppalopo kirjoitti: Vakuutusyhtiön tehtävä on vakuutuksen perusteella saattaa vahingonkärsijä maksimissaan siihen tilaan, joka vallitsi ennen vahinkoa - ei parempaan.
Viesti Kirjoittaja jake69 »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
No miksi en? Viimeksi kun olen vakuutusta käyttänyt, niin sain matkavakuutuksesta puolisen vuotta vanhojen, jo vähän naarmuuntumaan päässeiden aurinkolasien tilalle uudet samanlaiset.Kauppalopo kirjoitti: No ei. Vai ihanko oikeasti meinasit, että voit vakuutustapahtuman perusteella päästä parempaan asemaan kuin ilman sitä?
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”