AAtte kirjoitti:Oulun Dna kauppaan (torikatu) oli tullut kolme puhelinta. Liike aukesi kahdeksalta. Itse olin toisena jonottamassa vähän seitsemän jälkeen ja lopulta jonossa oli 4 ihmistä. Liikkeeseen tuli yhteensä kolme puhelinta, joista minä sain sen minkä halusinkin, eli hopeisen 16GB. Toiset kaksi olivat harmaita 16GB.
AAttelle vaan tiedoksi kun minä olin tämä ensimmäinen heppu jonossa ja kultasta olin hakemassa, mutta sitä ei torikadun DNA-kaupasta löytyny, tsekkasin sitte välittömästi Oulun muut DNA-liikkeet jotka olivat avanneet ovensa kahdeksalta ja sen myötä ajelin Arkistokadun DNA-kauppaan, jossa ei ollut yhtään ainutta asiakasta, (n. 08:30) ja neljä kappaletta 5S:ää oli hyllyssä joten sain oman kultaisen 16GB viisässän sieltä tuuri sinänsä.
Jumbon DNA-kaupassa yksi musta 64gb ja monta 16gb, itse etsin tietty 32gb
Macbook Pro 13" (2017) 3,5 GHz Intel Core i7/16/512 Space Gray|iPhone X 256gb Space Gray [Telia XL]|iPad Air 2 Wi-Fi 128gb Space Gray|Time Capsule 2TB|iPod nano 16gb 6 gen. Silver|Käytä parkmanissa koodia QZGT saat 10€ Edestä ilmaista parkkiaikaa|
Onko tuolta soneran verkkokaupasta saanut joku tilattua sen 25.10.13 klo 0.01 erän jälkeen puhelinta? Sieltä kun ei voi tietää millon saldoa on tulossa lisää. Ei pysty kuitenkaan kokoajan päivittään sivuja että mikä on tilanne...
Expertille tänne Jämsään ei tullu yhtää kapulaa 25.10. Kumma juttu kun soneran nettisivuilla oli kuitenkin paikkakunta mainittu. Eihän tää iso paikkakunta ole mutta mitä sitten laittaa listalle jos kerta ei kuitenkaan tule. Sillon kun vitoset julkastiin niin tuli kapuloita ja sain omani klo 09.01 heti kun liike aukes.
Muualta en lähe sitä metsästään kun haluan nimenomaan soneran liittymän. Sitäpaitsi siitä valtavapaketista on hyvä tarjous myös nykyisille asiakkaille.
Osaatko sonerapartio kertoa jotain lisää onko uutta tietoa verkkokauppa/expert toimituksiin?
Jounikki kirjoitti:Osaatko sonerapartio kertoa jotain lisää onko uutta tietoa verkkokauppa/expert toimituksiin?
Uusi erä on jo lähtenyt jo myymälöihin, varmaankin viimeistään keskiviikkoon mennessä on saatavissa ja siinä mielessä hyödynnettävissä. Verkkokauppaan ässää ei tule vielä näin nopsaan lisää.
Expert päättää itse miten jakaapi laitteita eri paikkakunnille, harmi että Jämsä sitten kertomasi mukaan jäi ulkopuolelle alkuvaiheessa
Tilasin lauantaina ja edelleen näyttää OmaSaunalahdessa, että odottaa postitusta. Että olisko niitä sitten vieläv varastossa...
Vipinää punttiin nyt. Kaikkimullehetiny 8)
Kyllä niitä taisi Saunalahdelta jäädä tilattavaksi noiden ennakkotilausten jälkeenkin. Ainakin tänne on postissa matkalla yksi 5S, joka tilattiin vasta perjantaina päivällä.
Kajza kirjoitti:Tilasin lauantaina ja edelleen näyttää OmaSaunalahdessa, että odottaa postitusta. Että olisko niitä sitten vieläv varastossa...
Vipinää punttiin nyt. Kaikkimullehetiny 8)
Siulle voi tulla ilmoitus vasta klo 16 että on postitettu... Siitä tulee siulle sähköposti.
Soittelin Soneralle ja lupailivat, että loppuviikosta pitäisi lisää puhelimia tulla ja, myös 64GB kultaisia. Olisi kuulemma "hyvät saumat siitä erästä se saada". Alunperin olen 10.10. listalle ilmoittautunut.
Päätin eilen kokeilla onneani Saunalahden verkkokaupasta, koska myymälämetsästys ei kuulostanut kovinkaan houkuttelevalta. Laitoin 16Gt Space Greyn tilaukseen ja varauduin, että laitteen tulossa menee pari viikkoa. Tänään tuli sitten viesti, että laite on postitettu! Feels Irwin
Viimeksi muokannut D-50, 28.10.2013 klo 14.12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
D-50 kirjoitti:Päätin eilen kokeilla onneani Saunalahden verkkokaupasta, koska myymälämetsästys ei kuulostanut kovinkaan houkuttelevalta. Laitoin 16Gt Space Greyn tilaukseen ja varauduin, että laitteen tulossa menee pari viikkoa. Tänään tuli sitten viesti, että laite on postitettu! Feels Irwin
Hienoa, oma tilaus ei ole edennyt perjantai yön jälkeen yhtään
Mitenköhän nopeasti tuo Dna postittaa? Tilasin pe iltana 32GB space gray version ja tilaus meni hyvin läpi. Mitään tuotetta ei ole varastossa ilmoitusta ei tullut. Tänään soittelin Dna:n asiakaspalveluun ja vielä ei ole postitettu. Mutta ei asiakaspalvelija oikein osannut saatavuudestakaan mitään sanoa. Totesi vain että kova menekki ja parissa päivässä pitäisi tilauksen liikkeelle lähteä jos varastossa on tavaraa...
"You never get a second chance to make a first impression"
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
D-50 kirjoitti:Päätin eilen kokeilla onneani Saunalahden verkkokaupasta, koska myymälämetsästys ei kuulostanut kovinkaan houkuttelevalta. Laitoin 16Gt Space Greyn tilaukseen ja varauduin, että laitteen tulossa menee pari viikkoa. Tänään tuli sitten viesti, että laite on postitettu! Feels Irwin
Hienoa, oma tilaus ei ole edennyt perjantai yön jälkeen yhtään
Kunhan töistä vapauden, meen linjoja pitkin Saunalahden asiakaspalveluun
Itäkeskuksen DNA:lla olisi 1 kpl 64Gb Space Gray, ei muita värejä/kokoja.
Perjantaina tulee lisää puhelimia.
Itseäni kiinnostaisi 16 Gb Gold. Mahtaakohan pääkaupunkiseudulta löytyä mistään?
eskooo kirjoitti:Soittelin Soneralle ja lupailivat, että loppuviikosta pitäisi lisää puhelimia tulla ja, myös 64GB kultaisia. Olisi kuulemma "hyvät saumat siitä erästä se saada". Alunperin olen 10.10. listalle ilmoittautunut.
Ihan selvyyden vuoksi kyselisin mitähän listaa tarkoitat, nettilistaa vai myymäläkohtaista, vaiko verkkokauppaa ?
Itse olen myymäläkohtaiselle listalle ilmoittautunut jo 29.9...ja odotus senkun jatkuu...
Viimeksi muokannut matami, 28.10.2013 klo 16.26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eskooo kirjoitti:Soittelin Soneralle ja lupailivat, että loppuviikosta pitäisi lisää puhelimia tulla ja, myös 64GB kultaisia. Olisi kuulemma "hyvät saumat siitä erästä se saada". Alunperin olen 10.10. listalle ilmoittautunut.
Ihan selvyyden vuoksi kyselisin mitähän listaa tarkoitat, nettilistaa vai myymäläkohtaista, vaiko verkkokauppaa ?
Itse olen myymäläkohtaiselle listalle ilmoittautunut jo 29.9...ja odotus senkun jatkuu...
Myymälänkohtaiselle (Sello) listalle Sonera Kaupan puhelinpalvelun kautta ilmoittauduin.
Avaruusharmaa 32GB tassussa, miau. Torstaina iltapäivästä ilmoittelin itseäni Kaivopihan Soneralle, tänään sitten oli uusi laite-erä saapunut ja kävin noutamassa omani. Päivitys menossa, sittenpä palautus "ennalleen" niin siinähän se.
Hienon näköinen laite kyllä. Möivät ihan pätevänoloisen kalvon näytön päälle siinä samalla ja asennus paikalleen kuului hintaan. Hienoa. Se inhottavin vaihe "kastele tätä ja jynssää paikalleen" -vaihe kun on se, mistä jopa mielelläni maksaisin. Kaikkiaan asiantuntevan oloista palvelua.