AAttelle vaan tiedoksi kun minä olin tämä ensimmäinen heppu jonossa ja kultasta olin hakemassa, mutta sitä ei torikadun DNA-kaupasta löytyny, tsekkasin sitte välittömästi Oulun muut DNA-liikkeet jotka olivat avanneet ovensa kahdeksalta ja sen myötä ajelin Arkistokadun DNA-kauppaan, jossa ei ollut yhtään ainutta asiakasta, (n. 08:30) ja neljä kappaletta 5S:ää oli hyllyssä joten sain oman kultaisen 16GB viisässän sieltäAAtte kirjoitti:Oulun Dna kauppaan (torikatu) oli tullut kolme puhelinta. Liike aukesi kahdeksalta. Itse olin toisena jonottamassa vähän seitsemän jälkeen ja lopulta jonossa oli 4 ihmistä. Liikkeeseen tuli yhteensä kolme puhelinta, joista minä sain sen minkä halusinkin, eli hopeisen 16GB. Toiset kaksi olivat harmaita 16GB.
iPhone 5S saatavuus Suomessa
-
teppatius
Re: iPhone 5S saatavuus Suomessa
Viesti Kirjoittaja teppatius »
-
angus
Viesti Kirjoittaja angus »
-
Jounikki
Viesti Kirjoittaja Jounikki »
Expertille tänne Jämsään ei tullu yhtää kapulaa 25.10. Kumma juttu kun soneran nettisivuilla oli kuitenkin paikkakunta mainittu. Eihän tää iso paikkakunta ole mutta mitä sitten laittaa listalle jos kerta ei kuitenkaan tule. Sillon kun vitoset julkastiin niin tuli kapuloita ja sain omani klo 09.01 heti kun liike aukes.
Muualta en lähe sitä metsästään kun haluan nimenomaan soneran liittymän. Sitäpaitsi siitä valtavapaketista on hyvä tarjous myös nykyisille asiakkaille.
Osaatko sonerapartio kertoa jotain lisää onko uutta tietoa verkkokauppa/expert toimituksiin?
-
Kajza
Viesti Kirjoittaja Kajza »
-
Telia Partio
Viesti Kirjoittaja Telia Partio »
Uusi erä on jo lähtenyt jo myymälöihin, varmaankin viimeistään keskiviikkoon mennessä on saatavissa ja siinä mielessä hyödynnettävissä. Verkkokauppaan ässää ei tule vielä näin nopsaan lisää.Jounikki kirjoitti:Osaatko sonerapartio kertoa jotain lisää onko uutta tietoa verkkokauppa/expert toimituksiin?
Expert päättää itse miten jakaapi laitteita eri paikkakunnille, harmi että Jämsä sitten kertomasi mukaan jäi ulkopuolelle alkuvaiheessa
Tero@SoneraPartio
-
tkautto
Viesti Kirjoittaja tkautto »
Itselläni ainakin tarkoitti sitä, että tilaus klo 11:10 ja puhelin postitettu 15:41.Kajza kirjoitti:Mitähän Saunalahdella tarkoittaa "*16GB Valkoinen (Silver) Rajattu saatavuus, toimitukset nopeimmille". Eli on vai ei ole?
-
Kajza
Vipinää punttiin nyt. Kaikkimullehetiny 8)
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
-
ikl
Viesti Kirjoittaja ikl »
-
JLuu
Viesti Kirjoittaja JLuu »
-
JLuu
Viesti Kirjoittaja JLuu »
Siulle voi tulla ilmoitus vasta klo 16 että on postitettu... Siitä tulee siulle sähköposti.Kajza kirjoitti:Tilasin lauantaina ja edelleen näyttää OmaSaunalahdessa, että odottaa postitusta. Että olisko niitä sitten vieläv varastossa...
Vipinää punttiin nyt. Kaikkimullehetiny 8)
-
eskooo
Viesti Kirjoittaja eskooo »
-
D-50
Viesti Kirjoittaja D-50 »
-
ikl
Viesti Kirjoittaja ikl »
DNA:n kaupassa tilanne elää nopeaan tahtiin, mutta nyt iltapäivällä siellä on näkynyt "vain laite" -osastolla myös kultamalleja 16 GB ja 32 GB.JLuu kirjoitti:DNA:lla näyttää olevan varastossa ainakin mustaa 64 verkkokaupassa jos kiinnostaa
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Hienoa, oma tilaus ei ole edennyt perjantai yön jälkeen yhtäänD-50 kirjoitti:Päätin eilen kokeilla onneani Saunalahden verkkokaupasta, koska myymälämetsästys ei kuulostanut kovinkaan houkuttelevalta. Laitoin 16Gt Space Greyn tilaukseen ja varauduin, että laitteen tulossa menee pari viikkoa. Tänään tuli sitten viesti, että laite on postitettu! Feels Irwin
-
jk
Viesti Kirjoittaja jk »
MacBook Pro 13" iPad Air 2 iPad 2018 Airport Extreme Apple TV 4K 3rd Gen iPhone 13 Pro AirPods X2 HomePod Mini X2 ynnä muut...
-
Kajza
Kunhan töistä vapauden, meen linjoja pitkin Saunalahden asiakaspalveluuninf kirjoitti:Hienoa, oma tilaus ei ole edennyt perjantai yön jälkeen yhtäänD-50 kirjoitti:Päätin eilen kokeilla onneani Saunalahden verkkokaupasta, koska myymälämetsästys ei kuulostanut kovinkaan houkuttelevalta. Laitoin 16Gt Space Greyn tilaukseen ja varauduin, että laitteen tulossa menee pari viikkoa. Tänään tuli sitten viesti, että laite on postitettu! Feels Irwin
-
Fischer
Viesti Kirjoittaja Fischer »
Perjantaina tulee lisää puhelimia.
Itseäni kiinnostaisi 16 Gb Gold. Mahtaakohan pääkaupunkiseudulta löytyä mistään?
-
matami
Viesti Kirjoittaja matami »
Ihan selvyyden vuoksi kyselisin mitähän listaa tarkoitat, nettilistaa vai myymäläkohtaista, vaiko verkkokauppaa ?eskooo kirjoitti:Soittelin Soneralle ja lupailivat, että loppuviikosta pitäisi lisää puhelimia tulla ja, myös 64GB kultaisia. Olisi kuulemma "hyvät saumat siitä erästä se saada". Alunperin olen 10.10. listalle ilmoittautunut.
Itse olen myymäläkohtaiselle listalle ilmoittautunut jo 29.9...ja odotus senkun jatkuu...
-
sirtgl
Viesti Kirjoittaja sirtgl »
-
Mepi
Viesti Kirjoittaja Mepi »
## Taloudessa kokemusta iPhone 4, 5, 5S, 6, 6S, 7+, X, 11 Pro, 12 Pro, iPad FIRST, Air 2, Apple Watch Series 0, 3, 4 ##
-
CrazyIvan
Viesti Kirjoittaja CrazyIvan »
Tänään postittivat Space Grey 32gb mallin. Tilattu oli lauantai päivällä.jk kirjoitti:Mitenköhän nopeasti tuo Dna postittaa?
-
inf
Viesti Kirjoittaja inf »
Tilauksen tein to-pe yönä mutta piti laittaa vakuus joka on kirjautunut Elisalla tänään, joten saa nähdä
-
eskooo
Viesti Kirjoittaja eskooo »
Myymälänkohtaiselle (Sello) listalle Sonera Kaupan puhelinpalvelun kautta ilmoittauduin.matami kirjoitti:Ihan selvyyden vuoksi kyselisin mitähän listaa tarkoitat, nettilistaa vai myymäläkohtaista, vaiko verkkokauppaa ?eskooo kirjoitti:Soittelin Soneralle ja lupailivat, että loppuviikosta pitäisi lisää puhelimia tulla ja, myös 64GB kultaisia. Olisi kuulemma "hyvät saumat siitä erästä se saada". Alunperin olen 10.10. listalle ilmoittautunut.
Itse olen myymäläkohtaiselle listalle ilmoittautunut jo 29.9...ja odotus senkun jatkuu...
-
paulaw
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Hienon näköinen laite kyllä. Möivät ihan pätevänoloisen kalvon näytön päälle siinä samalla ja asennus paikalleen kuului hintaan. Hienoa. Se inhottavin vaihe "kastele tätä ja jynssää paikalleen" -vaihe kun on se, mistä jopa mielelläni maksaisin. Kaikkiaan asiantuntevan oloista palvelua.
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka