Juu, mutta ei tarvitse kovaa eli tyydyttynyttä rasvaa – vaikka jotkut toisin luulevat.arisel kirjoitti:… ihminen tarvitsee myös rasvaa, vaikka jotkut toisin luulevat.

Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Juu, mutta ei tarvitse kovaa eli tyydyttynyttä rasvaa – vaikka jotkut toisin luulevat.arisel kirjoitti:… ihminen tarvitsee myös rasvaa, vaikka jotkut toisin luulevat.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Oluesta saatu sokeri -> rasva ei sitten ole sitä rasvaa mitä ihminen tarvitsee.Tauvo kirjoitti:Olen täysin samaa mieltä. Kippis!arisel kirjoitti:Oluthan on hyvä palautusjuoma, ja ihminen tarvitsee myös rasvaa, vaikka jotkut toisin luulevat.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minun kohdallani se muuttuu nautinnoksi.jjpeltola kirjoitti:Ylimääräinen energia – tulipa se sitten rasvasta, proteiinista, hiilareista tai alkoholista – muuttuu haitalliseksi rasvaksi.
Olet syönyt (juonut) yli kulutksen. Kannattaa myös vältellä paskan syömistä, eli suosiolla skipatkaa kaikki einessafka, pikaruoka ja sipseillä sun muilla mässäilyt. Käykää mielummin vaikka oikeassa ravintolassa syömässä. Eipähän tule syötyä liikaa, kun tili tyhjenee nopeampaa kuin vatsa täyttyy.arisel kirjoitti:Mulla ei kyllä ole ollut ylimääräistä energiaa vähään aikaan, joten mistähän tuo rasva oikein on tullut...
En kai...Erño kirjoitti:Olet syönyt (juonut) yli kulutuksen.
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja jakkumasa »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Viesti Kirjoittaja Anniel »