iDock kirjoitti:^ Niin mikä migreeni?

Se on kiputila joka on pahempi kuin peukalon leikkaaminen sahalla, porakoneella tai avohaavan liimaaminen. Puukko vatsassa on kivussa pienempi kuten myös nilkan nyrjäyttäminen. Migreeni sattuu enemmän kuin silmähuuhtelu tai liiman lentäminen silmään. Sormet hydraulipuristimen välissä sattuu vähemmän. Edellisistä on kaikista kokemusta. Tämän vuoden puolella sormet jäi puristimen väliin rutinan saattamana. Ikävä kyllä se hoitsu tyttö on varattu, mutta hellästi se minua koskettaa. Joen toisella puolella asuu ja näin kutsun häntä myös naapuriksi.
CrashDummy kirjoitti:Miksei pääse? Kuka pitelee kauluksesta ja estää lähtemästä? Omaisuus myyntiin ja passi kuntoon niin maailma on auki. Onhan se totta, että lähteminen aina sitä hankalampaa, mitä tiukemmin on elämänsä tänne sitonut
Niin. Ei sitä omaisuutta viitsi ilmaiseksi myydä. Olisihan se mukavaa alkaa pitämään jotain Suomi kahvilaa ulkomailla ja myydä turisteille tuotteita täältä. Moni suomalainen turisti kun noissa paikoissa käy. On tiettyjä tuotteita mitä ei ulkomailta saa kunnollisena. Se on esimerkiksi ruisleipä ja karjalanpiirakat. Kaiketi tuollainenkin maistuisi jossain päin maailmaa paikallisille. Muutenkin ruuan suhteen on nirso ja korvaava tuote ei minulle sovi. Toisaalta olisipa silloin aikaa tehdä se ruoka itse ja saisi haluamaansa, mutta kaikkia tuotteita ei ulkomailla tunneta. Niin.. se suomi-kahvilan pitämisessä tuotteet on tuttuja. Ei tarvitse opetella mitään.
Minä olisin jo täältä lähtenyt, jos sellainen mahdollisuus olisi joskus tullut. Tähän maahan ei ole mitään tunnesiteitä. Ainoastaan muutamaan ruokaan on. Passi on kunnossa, Rokotukset on erittäin hyvin kunnossa ja moni muukin. Varmaan pomolta voisi saada jopa siirronkin ulkomaille ja näin työpaikkakin pysyisi. Ei tarvitsisi elantoaan miettiä. Kaupungissa vaan en tahdo asua. Hyi. Se vasta olisikin vuodatuksen arvoinen asia.
hatey kirjoitti:Migreeni, tuo säännöllinen seuralainen on taas täällä. Koko päivä mennyt ihan lapaseksi, oikeestaan jo eilisilta meni pilalle. Vihaan tätä.

Migreeni on liian läheinen tuttava täälläkin. Se pilaa päivän helposti ja nyt on nenäsumutinta testattu kun sitä aikoinaan suosittelit. Voi luoja sitä oloa sen jälkeen. 10min päästä tuo aine tunkeutuu suuhun ja kurkkuun. Päätä särkee edelleen ja järkyttävä maku tuli suuhun. Moni vitsailee, että tikku varpaaseen ja potkaise. Tuo ei toimi vaikka leikkaisi peukalonsa irti. Migreenin yllättäessä ei muuta kuin pesuhuoneen lattialle makaamana ja koittamaan, jos se oksennus tulisi. Tuon jälkeen olo 90% varmuudella helpottaa 60min sisään. Vielä kun keksisi keinon millä saisi oksennusrefleksin. Sitten ärsyttää, jos sekään ei auta ja 60min on mennyt.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.