Migreeni on tauti, johon vedotaan, kun halutaan olla poissa koulusta tai töistä. Ei semmoista oikeasti ole edes olemassa. Laiskamatojen luulosairaus.hatey kirjoitti:Migreeni, tuo säännöllinen seuralainen on taas täällä. Koko päivä mennyt ihan lapaseksi, oikeestaan jo eilisilta meni pilalle. Vihaan tätä.
Vuodatustopic 3
-
arttula
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Satujuttuja. Vähän kuin eskimot, mahakipu ja eturauhashieronta.arttula kirjoitti:Migreeni on tauti, johon vedotaan, kun halutaan olla poissa koulusta tai töistä. Ei semmoista oikeasti ole edes olemassa. Laiskamatojen luulosairaus.hatey kirjoitti:Migreeni, tuo säännöllinen seuralainen on taas täällä. Koko päivä mennyt ihan lapaseksi, oikeestaan jo eilisilta meni pilalle. Vihaan tätä.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Satujuttuja on myös polvikivut ja selkäkivut, kuten myös lenkkitossut, jotka muka parantavat pronaatiota. ohah ohah... askellusta parantavat tossut.Tauvo kirjoitti:Satujuttuja. Vähän kuin eskimot, mahakipu ja eturauhashieronta.arttula kirjoitti:Migreeni on tauti, johon vedotaan, kun halutaan olla poissa koulusta tai töistä. Ei semmoista oikeasti ole edes olemassa. Laiskamatojen luulosairaus.hatey kirjoitti:Migreeni, tuo säännöllinen seuralainen on taas täällä. Koko päivä mennyt ihan lapaseksi, oikeestaan jo eilisilta meni pilalle. Vihaan tätä.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Tuo on totta. Siksi minullakin on ihan vaan neutraalit tossut. Polvenikin voivat hyvin… Olin juuri lääkärintarkastuksessa, eikä minulla ole mitään leikkisairauksia.hatey kirjoitti: Satujuttuja on myös polvikivut ja selkäkivut, kuten myös lenkkitossut, jotka muka parantavat pronaatiota. ohah ohah... askellusta parantavat tossut.
-
Pippin
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Minä pohjalliset teetin polviongelmien takia, pronaatiota korjasivat, ongelma poistui. Mutta saattoihan se johtua myös Kuhne-kylvyistäni ja nauttimastani mäkikuismasta.hatey kirjoitti: Satujuttuja on myös polvikivut ja selkäkivut, kuten myös lenkkitossut, jotka muka parantavat pronaatiota. ohah ohah... askellusta parantavat tossut.
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
maccivaari
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Siispä sinisestä pullosta.hatey kirjoitti:Minä juon vettä vain sinisestä pullosta. Sininen suodattaa auringonvalosta postiivista energiaa veteen. Se on poistanut kaikki alavatsan kivut ja saa muutenkin energiseksi.
SONY Cyber-shot DSC-HX1
LUMIX DMC LX3
-
arttula
Korjattu asiasisältöä vastaamaan todellisuutta.hatey kirjoitti:Minä juon giniä vain sinisestä pullosta. Sininen suodattaa auringonvalosta postiivista energiaa giniin. Se on poistanut kaikki alavatsan kivut ja saa muutenkin energiseksi.
-
M.P.T
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Se on kiputila joka on pahempi kuin peukalon leikkaaminen sahalla, porakoneella tai avohaavan liimaaminen. Puukko vatsassa on kivussa pienempi kuten myös nilkan nyrjäyttäminen. Migreeni sattuu enemmän kuin silmähuuhtelu tai liiman lentäminen silmään. Sormet hydraulipuristimen välissä sattuu vähemmän. Edellisistä on kaikista kokemusta. Tämän vuoden puolella sormet jäi puristimen väliin rutinan saattamana. Ikävä kyllä se hoitsu tyttö on varattu, mutta hellästi se minua koskettaa. Joen toisella puolella asuu ja näin kutsun häntä myös naapuriksi.iDock kirjoitti:^ Niin mikä migreeni?
Niin. Ei sitä omaisuutta viitsi ilmaiseksi myydä. Olisihan se mukavaa alkaa pitämään jotain Suomi kahvilaa ulkomailla ja myydä turisteille tuotteita täältä. Moni suomalainen turisti kun noissa paikoissa käy. On tiettyjä tuotteita mitä ei ulkomailta saa kunnollisena. Se on esimerkiksi ruisleipä ja karjalanpiirakat. Kaiketi tuollainenkin maistuisi jossain päin maailmaa paikallisille. Muutenkin ruuan suhteen on nirso ja korvaava tuote ei minulle sovi. Toisaalta olisipa silloin aikaa tehdä se ruoka itse ja saisi haluamaansa, mutta kaikkia tuotteita ei ulkomailla tunneta. Niin.. se suomi-kahvilan pitämisessä tuotteet on tuttuja. Ei tarvitse opetella mitään.CrashDummy kirjoitti:Miksei pääse? Kuka pitelee kauluksesta ja estää lähtemästä? Omaisuus myyntiin ja passi kuntoon niin maailma on auki. Onhan se totta, että lähteminen aina sitä hankalampaa, mitä tiukemmin on elämänsä tänne sitonut
Minä olisin jo täältä lähtenyt, jos sellainen mahdollisuus olisi joskus tullut. Tähän maahan ei ole mitään tunnesiteitä. Ainoastaan muutamaan ruokaan on. Passi on kunnossa, Rokotukset on erittäin hyvin kunnossa ja moni muukin. Varmaan pomolta voisi saada jopa siirronkin ulkomaille ja näin työpaikkakin pysyisi. Ei tarvitsisi elantoaan miettiä. Kaupungissa vaan en tahdo asua. Hyi. Se vasta olisikin vuodatuksen arvoinen asia.
Migreeni on liian läheinen tuttava täälläkin. Se pilaa päivän helposti ja nyt on nenäsumutinta testattu kun sitä aikoinaan suosittelit. Voi luoja sitä oloa sen jälkeen. 10min päästä tuo aine tunkeutuu suuhun ja kurkkuun. Päätä särkee edelleen ja järkyttävä maku tuli suuhun. Moni vitsailee, että tikku varpaaseen ja potkaise. Tuo ei toimi vaikka leikkaisi peukalonsa irti. Migreenin yllättäessä ei muuta kuin pesuhuoneen lattialle makaamana ja koittamaan, jos se oksennus tulisi. Tuon jälkeen olo 90% varmuudella helpottaa 60min sisään. Vielä kun keksisi keinon millä saisi oksennusrefleksin. Sitten ärsyttää, jos sekään ei auta ja 60min on mennyt.hatey kirjoitti:Migreeni, tuo säännöllinen seuralainen on taas täällä. Koko päivä mennyt ihan lapaseksi, oikeestaan jo eilisilta meni pilalle. Vihaan tätä.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
Mutta luulenpa, ettei tarkoituksella aiheutettu oksennus auta migreeniin.
-
M.P.T
Kyllä sen buranallakin saa, mutta kamalan olon kanssa. Oksentaminen auttaa suurella todennäköisyydellä ainakin minulla.arisel kirjoitti:Mutta luulenpa, ettei tarkoituksella aiheutettu oksennus auta migreeniin.
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
-
M.P.T
Minulla se valmiustila vie paljon akkua ja näyttö näyttää kanssa sitä vievän. Tekisiköhän akkukuorilla mitään? Etteivät ole räjähtävää sorttia.arisel kirjoitti:Mulla ei Facebook Messenger kuluta akkua lainkaan!
-
Noksu
Viesti Kirjoittaja Noksu »
-
M.P.T
Ja vettä sataa ja tarkoittaa sitä, että mitään ei voi tehdä. Alkaa ärsyttämään tämä paska maa nimeltä Suomi.
Pirun mopopojat ilmaantuivat. Luulin, että ne olisivat lopettaneet, mutta EI. Noita ei saa edes ampua kun siitäkin joku mielensä pahoittaa. Miksi nuoriso ei ymmärrä sitä, että ilman maanomistajan lupaa ei saa ajella. Jos ajaisin jonkun helsingissä olevan rivarin nurmikot ravalle niin juttu olisi hesarissa ja facebook täynä jakoja. Miten nuo saisi kuriin? Ketjuja puiden väliin vai? Pitää varmaan lainata itse pyörää ja ottaa nuo pojat kiinni. Karkuun kun eivät tule pääsemään, koska tunnen maaston. Näidenkin vanhemmat on 100% varmuudella ongelmatapauksia. Ei välitä mitä nuoriso tekee. Tuskin laskuakaan maksaisivat, jos veisin taimikosta laskun. Kuria tänne tarvitaan, mutta kun maa on täynä vetelyksiä joiden mukaan pentuja ei saa kurittaa. Mikään jäähylle laitto ei toimi.
-
Pippin
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Miksi sellaista tulee kenenkään alentua käyttämään?omenamyyrä kirjoitti:Facebook Messenger onnistuu murhaamaan akunkestoni. 50 minuuttia käytetty täyden latauksen jälkeen, 40 % akkua kulutettu.
-
omenamyyrä
-
Noksu
Viesti Kirjoittaja Noksu »
Snapchat toimii sellasee.omenamyyrä kirjoitti:...enemmän-kuin-ystävien kanssa.
-
omenamyyrä
-
M.P.T
Sähköposti tai googlen hangover vai mikä se oli. Vanha messenger oli kyllä kätevä viestien tallennuksessa. Itselläni on tallessa viestejä yli 14v ajalta.omenamyyrä kirjoitti:^ Mutta keskusteluja on kiva lukea jälkeenpäinkin, ja siihen Snapchat ei toimi
-
omenamyyrä
-
arttula
En ymmärrä tuota Facebookia. Olin siellä jonkin aikaa, mutta kyllästyin lukemaan turhanpäiväisiä liirumlaarum -päivityksiä. Poistin tilin kokonaan. Enkä oikeasti halua kuulla suurimmasta osasta ihmisiä yhtään mitään. Ne, joilla on oikeasti asiaa minulle, voivat aina soittaa.omenamyyrä kirjoitti:^ Mutta kun minulla ei ole mitään Facebookin chatia vastaan, päinvastoin... Vuodatin vain Messenger-sovelluksen virta-ahneudesta
-
iDock
Viesti Kirjoittaja iDock »
- iPhone 12 Pro - 128 Gt
- iPad Pro 2. gen - 128 Gt - WiFi
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka