Siksi minä ehdotinkin CB mallia. Katteet eivät kuulu heteromiehen pyörään. Ne pilaa ulkonäön täysin. Toisaalta kun kevariluokasta pääsee pois niin valintaa alkaakin olemaan. Ikävä kyllä pituuteni asettaa pyörälle rajoituksia. Jalat ei yltä maahan kovinkaan monen mallin kohdalla ja Japanilaisethan on yleensä aika lyhyehköjä. Kai niille on erimallit siellä myynnissä. Niin ja sanon senkin, että jalat edellä mennään hautaan. Eli unohdetaan se mallisarjajakovski kirjoitti:Katetut moottoripyörät on kyl aika rumia..
Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
-
M.P.T
Re: Yleinen ihmettely- ja kyselyketju
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
thoug
Viesti Kirjoittaja thoug »
Nuo möhköt vasta rumia ovatkin.jakovski kirjoitti: Omaan makuun naku se pitää olla.
Joko b-king, tai sitten FZ1-N
Katetut moottoripyörät on kyl aika rumia..
Jos nude pitää olla niin sitten ainakin tyylillä: Ducati Sport 1000 http://www.motorcyclespecs.co.za/Galler ... 0%2006.jpg
Omaa silmää hivelee tosin vielä: Ducati Desmosedici http://www.carvsdust.com/images/ducati-desmo-3.jpg
Tai: Ducati 848 http://www.bike-walls.info/wp-content/g ... _848_2.jpg
Ajan puute ja lompakko tosin vastustelee...
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
Joku Yamahan XJR olisi hieno vekotin, mutta meikäläinen on jättänyt moottoripyörähaaveet johonkin järkevään maahan. Suomen paskavaltio pilasi moottoripyöräilynkin älyttömillä ajokorttisäännöksillä, joten ei sitten pyöräillä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Minulla vain lompakko vastustelee. Aikaa löytyisi kyllä tuollaiselle, mutta talvi tulee ja pilaa harrastuksen.thoug kirjoitti:Ajan puute ja lompakko tosin vastustelee...
Aivan. Hänen viisauksiaan kaivataan. Missä se mies nykyään huitelee? Ettei vain motskari ole hajonnut jonnekkin 10km päähän Bagdadista.Erño kirjoitti:Ottakaapa mallia Kunkusta.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Eikä maksa kuin 40€ zalandolta ja mummokin on kuopattu niin ei pääse pyytämään häneltäkään ompelupalveluita. Kehtaako mies edes tilata tuolta zalandolta mitään? Ajatuskin hirvittää, että vaatteita oikein netistä. Kieltämätät malli on sellainen, ettei heppi kovin helposti vilahda kaikkien nähtäville. Yleensä sitä ollaan alasti, mutta ei nukkuessa. Mielestäni tuo on raakaa rahastusta, jos kalsareista pitää yli 10€ maksaa. Nuo 40€ kalsarit tuskin kestävät 40v ajan vaikka tuolla hinnalla sitä voisi jo vaatia.Erño kirjoitti:Arjen sankarin ongelmia taas.Suosittelen Under Armourin heatgear-malleja.
Arjensankareilla on monia ongelmia ja vastoinkäymisiä.
Tekijänoikeudet joutaa kyllä mäkeen tästä maasta. Itse esitettyä musiikkia ei saa esittää Youtubessa. Eli en voi soittaa jotain tunnettua biisiä kitaralla tai pianolla. Pitää muka siihenkin vaatia lupa alkuperäiseltä artistilta. Enhän minäkään voi vaatia marjanpoimijalta lupaa, jos se tulee tontilleni. Tuota tekijänoikeusasiaa ei voi ymmärtää. Joku voisi selittää sen niin, että ihminen ymmärtää. Sairas sairaampi maailma.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Kuka myy 40€ kahdet housut? 40€ on halvimmat yhdeltä kappaleelta mitä google tarjosi.Erño kirjoitti:UA:n pöksyt kestää. 40€:lla saat kahdet pökät. Itse käytän painiessa aina noita gi-housujen alla. Eivät nouse persvakoon tai kurista kepeksiä. Ovat hintansa väärti.
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
-
omenamyyrä
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
-
Erño
Tämän linkin takaa esim. löytyypi. Mulla on just tuollaiset.M.P.T kirjoitti:Kuka myy 40€ kahdet housut? 40€ on halvimmat yhdeltä kappaleelta mitä google tarjosi.Erño kirjoitti:UA:n pöksyt kestää. 40€:lla saat kahdet pökät. Itse käytän painiessa aina noita gi-housujen alla. Eivät nouse persvakoon tai kurista kepeksiä. Ovat hintansa väärti.
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Kiitos. Tuo olikin kahden paketti jota en eilen huomannutkaan. Luulin sitä yhden kalsarin sarjaksi. 7x40=280€ kalsareihin. Aika tukku rahaa, mutta pitänee tilipäivänä tilata yksi tai kaksi sarjaa. Kenties nyt heppi ei heilu ulkona niin usein. Toisaalta kun uskovaiset naiset tulevat puhumaan jessestä oven taakse niin pitää muistaa nämä vanhat.Erño kirjoitti:Tämän linkin takaa esim. löytyypi. Mulla on just tuollaiset.
Pitääkin kysyä sinulta näitä asioita kun tulee arjensankarille ongelmia. Vielä kun sen peittoasian ratkaiset. 200cm sängyssä varpaat ja pää roikkuu ulkona. Miten hemmetti minuun voi tulla noin 31cm lisää pituutta maatessa. Onkohan rankani jumittunut kasaan. Niin... Mulla pituutta on 169cm ja sänky 200cm ja peitto lähelle samaa. Onko muutein teidän kerhossa yhtään näin pientä jätkää? Kun kamppailulajien kerhossa moni nainenkin on minua pidempi. Noh.. Yksi opettajistani oli minun pituinen ja sillä oli korkein vyöarvo koko seurassa.
-
Lare
Viesti Kirjoittaja Lare »
Trigonometrialla tuosta voi laskea teltan korkeuden. Ongelma häviää kun täytät 40v. Silloin aamujäykkyys siirtyy niveliin.M.P.T kirjoitti:Miten hemmetti minuun voi tulla noin 31cm lisää pituutta maatessa. Onkohan rankani jumittunut kasaan. Niin... Mulla pituutta on 169cm ja sänky 200cm
-
Tauvo
Ei minulla ole mulkussa niveliä...Lare kirjoitti:Trigonometrialla tuosta voi laskea teltan korkeuden. Ongelma häviää kun täytät 40v. Silloin aamujäykkyys siirtyy niveliin.M.P.T kirjoitti:Miten hemmetti minuun voi tulla noin 31cm lisää pituutta maatessa. Onkohan rankani jumittunut kasaan. Niin... Mulla pituutta on 169cm ja sänky 200cm
-
pallo
Viesti Kirjoittaja pallo »
-
M.P.T
2. Miksi ketsuppi ei voi siirtyä 2 litran pulloon? Ettei menisi pulloa viikossa. Heinzin iso ei riitä pidemmäksi.
3. Lidl:en fanittajat ovat fanaattisempia kuin ovelta ovelle kiertävät jehovat. Lidl:eä ei saa moittia tai muuten nousee myötäloukkaantujien kirjoitukset. Huvittaa nämä asiakkaat ketkä siellä käy. Sielläkin työskennellyt, joten tietää yhtä ja toista.
Kyse ei ole vehkeen pituudesta vaan varpaista päähän oleva mitta. Peitto ei vain riitä. Kalsareita ei myöskään vedetä kainaloon vaan sen vyötärö tulee navan kohdalle, koska minä sanon niin. Kyllä minulla veitikka tuntuu ulos tulevan tuollakin tapaa. Jos väität, että ne kuuluu lantiolle niin ihmettelen kohtaa. Nykyään farkutkin on homomaisia, koska ne on lantiofarkkuja. Linja pari senttiä liian matalalla. En tykkää sellaisista. Kenties tässä kohta loppuu farkkujen pitäminen myöskin.pallo kirjoitti:Vaikka offtopiccii onkin, nii ei mua kyllä kiinnosta pätkän vertaa lukea jonkun kalsariongelmista, varsin jos ei tiedä miten niitä käytetään. Tästä syystä mattinykäselläkin on liian lyhyet lahkeet, kun pitää vetää farkut kainaloihin asti. No, ei siinä. Tarkotan siis sitä, jotta analyysit omista tai muitten ulokkeista vois pitää omana tietonaan.
Minut ymmärrettiin TAAS väärin, mutta se ei ole mitään uutta. Kalsareita osaa käyttää kuka vain, mutta niistä tehdään yleensä typerän mallisia. Vika ei ole tässä tapauksessa käyttäjässä vaan vika löytyy tuotteesta. Unisex malli tuntuu tunkevan työhaalareihinkin, mutta niissä on ongelmana toinen juttu. Lahkeet on sellaiset 5-10cm liian pitkät. Vanhassa koko oli juuri passeli samalla kokonumerolla, mutta nykyään lahkeet on liian pitkiä. Sama malli miehelle ja naiselle. Insinöörit TAAS.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
No mutta vedät tajunnanvirralla ohi vaan niin kuin teet mun viestejä lukiessa!pallo kirjoitti:Vaikka offtopiccii onkin, nii ei mua kyllä kiinnosta pätkän vertaa lukea jonkun kalsariongelmista, varsin jos ei tiedä miten niitä käytetään. Tästä syystä mattinykäselläkin on liian lyhyet lahkeet, kun pitää vetää farkut kainaloihin asti. No, ei siinä. Tarkotan siis sitä, jotta analyysit omista tai muitten ulokkeista vois pitää omana tietonaan.
-
Erño
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
M.P.T
Lihava leidi tarjoaa kesällä varjon ja talvella lämmön. Vesisateella taas voi mennä masun alle suojaan.Erño kirjoitti:Kuka näillä helteillä peittoa käyttää?Noh, ongelmahan on ratkaistavissa juuri sillä, että heitetään se peitto pois. Jos on kylmä, niin täytyy hommata lämmikkeeksi joku tsirbula.
Mikä ihmeen helle? Minä lämmitin jo takkaa kuten tein eilenkin. Sisällä taitaa olla jo +28°C korvilla. Tietenkin se tsirbula voi ommella kahdesta peitosta yhden. Eihän miehet ompele vaikka sitäkin tuli tehtyä. Lankaakin mennyt elämäni aikana yli 4000km vaikka tuo ompeluhommeli ei kauaan kestänytkään. 20km oli normaalia kun niita rullia oli enemmän kuin tarpeeksi. Jotain hyötyä oli niistä peruskoulun pakollisista rättikässän tunneista. Luulin, että sekin aihe oli koulussa turha. Musiikki on turha. Sitä tuskin tulen koskaan tarvitsemaan oikeasti. Nokkahuilu... Pah...
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Kuka ikinä käyttää peittoa?Erño kirjoitti:Kuka näillä helteillä peittoa käyttää?![]()
Aina on sopiva lämpötila - kyse on asenteesta, kesällä mulla on hyvä olla - asusteena T-paita & shortsit & purkkarit.
Talvella vaihdan shortsien tilalle farkut, muuten asustekokonaisuus pysyy samankaltaisena, tosin lumen saavutettua
PK-seudun vaihdan purkkarit talvikenkiin ja etsin jostain sukat
Pakkaskeleillä kaivan T-paidan kuoreksi takin, aina on selvitty.
-
Tauvo
Minä kuljen ympäri vuoden tervattu villasukka munassa. Jos oikein kylmä tulee vedän sen käteen. Asunnon sisälämpötilalämpötila on paras mahdollinen.Jussi68 kirjoitti:Kuka ikinä käyttää peittoa?Erño kirjoitti:Kuka näillä helteillä peittoa käyttää?![]()
Aina on sopiva lämpötila - kyse on asenteesta, kesällä mulla on hyvä olla - asusteena T-paita & shortsit & purkkarit.
Talvella vaihdan shortsien tilalle farkut, muuten asustekokonaisuus pysyy...
-
dlspade
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Käyttääkö joku purkkareita Kauniaisten ulkopuolella???Jussi68 kirjoitti:asusteena T-paita & shortsit & purkkarit.
-
arttula
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
rok
Viesti Kirjoittaja rok »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka