1. Miksi vesimeloonit ja hunajameloonit maistuvat pahalle. Jotkut vielä tykkäävät näistä. Hyi.
2. Miksi ketsuppi ei voi siirtyä 2 litran pulloon? Ettei menisi pulloa viikossa. Heinzin iso ei riitä pidemmäksi.
3. Lidl:en fanittajat ovat fanaattisempia kuin ovelta ovelle kiertävät jehovat. Lidl:eä ei saa moittia tai muuten nousee myötäloukkaantujien kirjoitukset. Huvittaa nämä asiakkaat ketkä siellä käy. Sielläkin työskennellyt, joten tietää yhtä ja toista.
pallo kirjoitti:Vaikka offtopiccii onkin, nii ei mua kyllä kiinnosta pätkän vertaa lukea jonkun kalsariongelmista, varsin jos ei tiedä miten niitä käytetään. Tästä syystä mattinykäselläkin on liian lyhyet lahkeet, kun pitää vetää farkut kainaloihin asti. No, ei siinä. Tarkotan siis sitä, jotta analyysit omista tai muitten ulokkeista vois pitää omana tietonaan.
Kyse ei ole vehkeen pituudesta vaan varpaista päähän oleva mitta. Peitto ei vain riitä. Kalsareita ei myöskään vedetä kainaloon vaan sen vyötärö tulee navan kohdalle, koska minä sanon niin. Kyllä minulla veitikka tuntuu ulos tulevan tuollakin tapaa. Jos väität, että ne kuuluu lantiolle niin ihmettelen kohtaa. Nykyään farkutkin on homomaisia, koska ne on lantiofarkkuja. Linja pari senttiä liian matalalla. En tykkää sellaisista. Kenties tässä kohta loppuu farkkujen pitäminen myöskin.
Minut ymmärrettiin TAAS väärin, mutta se ei ole mitään uutta. Kalsareita osaa käyttää kuka vain, mutta niistä tehdään yleensä typerän mallisia. Vika ei ole tässä tapauksessa käyttäjässä vaan vika löytyy tuotteesta. Unisex malli tuntuu tunkevan työhaalareihinkin, mutta niissä on ongelmana toinen juttu. Lahkeet on sellaiset 5-10cm liian pitkät. Vanhassa koko oli juuri passeli samalla kokonumerolla, mutta nykyään lahkeet on liian pitkiä. Sama malli miehelle ja naiselle. Insinöörit TAAS.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.