No jopas tästä nyt väännetään
Olen matkustellut vähän siellä ja täällä, enkä ole mitään luottokorttia tarvinnut, nykyisin suuri kiitos kuuluu tuolle debit -korttiin liitetylle Visalle. Samaten auton olen saanut kun sitä olen tarvinnut. Samaten kaikennäköisiä palveluja (softa, rauta, myynti) on tullut käytettyä ja tavaraa ostettua koti- ja ulkomailta. Missään en vielä ole törmännyt tällaiseen ongelmaan, että joku asia ei onnistu ilman luottokorttia, mutta kerta se on näköjään ensimmäinenkin...
Jotta tämä nyt ei täysin negaationa jatkuisi, niin mainittakoon vielä, että tänään tuli Applen tuesta vielä tarkentava sähköposti, jossa kehotettiin varmistamaan _jos_ nuorelle (> 13, < 18) ID:n luon, että Ask to Buy -toiminto on aktivoitu. Tukiasioissa minulla ei koskaan ole ollut Applen suhteen moitittavaa; kysymyksiin/reklamaatioihin on pikaisesti vastattu ja jatkettu niin kauan kuin on tarpeen, jotta ongelmaan löydetään ratkaisu. Ja ilman sitä monen suomalaisen tukipalvelun perusasennetta "joo, sä oot nyt itte sössiny ton homman, ei tää meistä johdu". Epäsuomalaiseen tapaan jopa olen joskus kiitospostin heille palvelustaan lähettänyt.