Eiköhän se "hihitys" lopu, kun tollaisen handulla täytetyn hanskan stikkaa inessiiviinamanita kirjoitti:Nyt on krooninen hihitys päälläni, miten päästä eroon siitä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Eiköhän se "hihitys" lopu, kun tollaisen handulla täytetyn hanskan stikkaa inessiiviinamanita kirjoitti:Nyt on krooninen hihitys päälläni, miten päästä eroon siitä?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Lihapipo kirjoitti:En osaa sanoa, mistä näitä kannattaisi kysellä Suomesta, mutta tuskin tilaaminen ihan kauhean kallista on. Ja toisaalta, onpahan sitten muutama pari varalla.
Hanskat
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Elä tuommosiin lähe ollenkaan.omenamyyrä kirjoitti:Mistä vanhojentansseihin käsineet miespuoliselle tanssijalle? Kävin kysymässä Dressmannilta, eikä siellä oltu koskaan moisesta kuultukaan
VaakamamboErño kirjoitti:En ole ikinä tanssinut, ja ihmettelen miksi jotkut haluaisivat niin tehdä ja varsinkin pukeutua jotenkin erikoisesti sitä varten.
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Ne tanssis jotka osaa, konkkapolvet pois näkyviltä!Erño kirjoitti:Samaa mieltä! Valkoihoinen mies ei tanssi.
Viesti Kirjoittaja dem0 »
Meillä kun oli vuosia sitten nuo tanssit niin kaikki hakivat käsineet apteekista, koska halvalla saivat sieltä. Itsellä ei ole hajuakaan noista mutta kerron vain mitä silloin kuulin.omenamyyrä kirjoitti:Mistä vanhojentansseihin käsineet miespuoliselle tanssijalle? Kävin kysymässä Dressmannilta, eikä siellä oltu koskaan moisesta kuultukaan
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Soidinmenot monesti näyttää sellaiselta. Kävikin mielessä kuinka moni jättää lukiossa tanssit tanssimatta tai ravintolassa joraamiset joraamatta. Kotona minä kyllä tanssin, mutta niissä se vaate vähenee. Itse en julkisesti tanssi vaikka se helpottaakin naikkosten saamista.theinonen kirjoitti:Tanssiva mies näyttää lähes poikkeuksetta aivan urpolta.
Millaista rasvaa? Itse olen kokeillut monenlaisia myrkkyjä moneen erillaiseen tahraan. Ihmesieni on kuitenkin aineista paras. Jopa shokkiväri lähtee, mutta se vaatiikin pesua ja aikaa. Viikonloppu ei riitä sellaiseen.tosikko kirjoitti:Millä saa kylppärin kaakelien saumoista rasvan pois? Tipahti joku tököttipullo lattialle, ja luonnollisesti lasipullo kun oli, niin meni pirstaleiksi.
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Jos LED-lamppuja, tarkoitat, niin omat olen hakenut Verkkokauppa.comista. Lähinnä siksi että ne myy 3000 K Fujilight Classicaa, johon olen mieltynyt. E27, muutenkin aika lähellä hehkulampun olemusta.M.P.T kirjoitti:Mitä LED-valoja myyviä kauppoja tiedätte? Yleensä kun lamppuja kyselee niin myyjä ei tiedä edes mitä se K-kirjain siellä tarkoittaa. Muutenkin valotehot on heikkoja miltei kaikessa. Nyt puhutaan siis ihan EU-alueella olevista kaupoista.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Jotain kosmetiikkatuotteita, eli naamariin lääpittävää tököttiä. Ei lähtenyt muuten lakkabensalla kun kokeilin, aika hyvin kai saumoihin jo imeytynyt.M.P.T kirjoitti:Millaista rasvaa? Itse olen kokeillut monenlaisia myrkkyjä moneen erillaiseen tahraan. Ihmesieni on kuitenkin aineista paras.
Hyvin ovat kestäneet. Tuo vastaa 60 W lamppua. Jos tarvitsee enemmän valovoimaa, se on huomioitava lamppujen määrässä. Hinta on varmaan järjellinen, jos se maksaa 5 kertaa enemmän, mutta kestää 6 kertaa kauemmin. Sähkönsäästön kun laskee päälle, niin on no-brainer.arisel kirjoitti:Onko jo olemassa järjellisen hintaisia ja valovoimaisia hehkulampun LED-korvikkeita - jotka todella kestävät sen minkä lupaavat, eikä niissä ole mitään piilovittuilua mukana?
Viesti Kirjoittaja arisel »
En myöskään pitänyt noista loisteputkitekniikka-lampuista, niiden syttyminenkin kesti liian kauan. Ja laatuerot olivat aika suuret. Jos osti halvan energiasäästölampun, se paloi kyllä lähes yhtä nopeasti kuin hehkulappu. Toisaalta IKEAsta ostamani ovat vieläkin käytössä, odottelen koska voin korvata ne LEDillä. Välivaihe oli se. Eikä tästä sovi vihreitä syyttää, heidän poliittinen painoarvonsa ei olisi tällaiseen riittänyt. Minusta päätös oli lopulta hyvä, se säästää vuodessa Euroopan tasolla tankkilaiva-armadittain öljyä. Tekniikka kehittyy, lamput kans. Odottelen, että WiFi-LEDien hinta laskee tulevina vuosina. Esineiden internet ja sillleen.arisel kirjoitti: joka ainoa energiansäästölamppu on ollut mieletön rahantuhlauslamppu luvattuun säästöön verrattuna; niitä en enää osta.
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Lakkabensaa en kokeilisi ihan ensihätään. Hiusväri lähtee ajankanssa. Onnettomuuden sattuessa pitää toimia heti. Itse olen ihmesienellä saanut ihmeitä aikaan. Ruokasooda, Fairy ja yms on testattu. Sitten oli jotain suolaraetta mitä saa rautakaupasta. Aina kannattaa miettiä, ettei saumat lähde irti. Kaapimalla pois ja tekemällä uudet saumat saa varmaan parhaan tulokset. Ammamies tuttu paikalle.tosikko kirjoitti:Jotain kosmetiikkatuotteita, eli naamariin lääpittävää tököttiä. Ei lähtenyt muuten lakkabensalla kun kokeilin, aika hyvin kai saumoihin jo imeytynyt.
Juuri tuollaisia rautakaupoissa ja lamppuliikeissä tarjotaan 90% varmuudella. Itse olen tykästynyt 6000K valoon. Kyllä... Ruumishuone, leikkausali on kodikas minulle. Pissin keltainen 3000K tekee pahoinvoivaksi. Alle 4000K ei saa mennä.Pippin kirjoitti:Lähinnä siksi että ne myy 3000 K Fujilight Classicaa, johon olen mieltynyt. E27, muutenkin aika lähellä hehkulampun olemusta.
- E27 Moodlux 1050lm 4000k Noin 15-20€arisel kirjoitti:Onko jo olemassa järjellisen hintaisia ja valovoimaisia hehkulampun LED-korvikkeita - jotka todella kestävät sen minkä lupaavat, eikä niissä ole mitään piilovittuilua mukana?
- Philips Tornado High Lumen 42W tai 60W E27. Ovat kestäneet useampia vuosia pihalla. Oikeasti laadukas lamppu.arisel kirjoitti:Energiansäästölampuista kokemukset todellakin ovat erittäin huonoja.
Viesti Kirjoittaja pallo »
Viesti Kirjoittaja jakovski »