Huomenna fillari huoltoa,sääri parenekoon itsestään

Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja arisel »
arisel kirjoitti:Tässä hieman lohtua niille, joille kuntoilu ei ole aina niin maistunut!![]()
Päivän trendi: Sopivasti löysä "iskävartalo" on uusi ihailun kohde
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Tuo kuulostaa ihan minun "juoksultani". N. 20 minuutin lenkkejä olen tehnyt, mutta sitten ei enää jaksa.Anniel kirjoitti:Mun juoksuprojekti on edennyt nyt 20 minuutin matkoihin, 1+1 minuuttia juoksua ja kävelyä siis edelleen ja viikonloppuna pitempi lenkki, jossa 400 m kävelyä/juoksua vuorotellen. Vielä kun saisi hengityksen pelaamaan kunnolla ja muutenkin juoksun tekniikan ja kestävyyden siihen malliin että voisi juostessa miettiä muitakin asioita kuin juoksemista. Mutta kyllä se tästä
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Jos haluaa jossain määrin totuuden mukaisia tuloksia,kannattaa unohtaa endomondo,runkeeper ja sports trakker, ja panostaa johonkin oikeaan urheilu välineeseen! Itsellä polarin rc3gps,mutta kokemusta noista edellisistäkin ja kyllähän nuo näytti varsin posittiivisia tuloksia,tosin ei ollut yllätys..Anniel kirjoitti:Mulla on käytössä RunKeeperin valmis ohjelma, joka tähtää lähinnä kestävyyden lisäykseen. Sen mukaan 6.6. pitäisi juosta 5 km putkeen. Saa nähdä miten käy
Viesti Kirjoittaja jalski »
Itsellä tuo hengityksen tasaantuminen juostessa vaatii ainakin noin puoli tuntia kevyt vauhtista menoa pohjalle ja tämän jälkeen homma helpottuu ja vauhtia pystyy lisäämään.Anniel kirjoitti:Mun juoksuprojekti on edennyt nyt 20 minuutin matkoihin, 1+1 minuuttia juoksua ja kävelyä siis edelleen ja viikonloppuna pitempi lenkki, jossa 400 m kävelyä/juoksua vuorotellen. Vielä kun saisi hengityksen pelaamaan kunnolla ja muutenkin juoksun tekniikan ja kestävyyden siihen malliin että voisi juostessa miettiä muitakin asioita kuin juoksemista. Mutta kyllä se tästä
jalski kirjoitti: Itsellä tuo hengityksen tasaantuminen juostessa vaatii ainakin noin puoli tuntia kevyt vauhtista menoa pohjalle ja tämän jälkeen homma helpottuu ja vauhtia pystyy lisäämään.
Pitää repiä lihas hajalle!! Itse joskus salilla käyneenä ymmärtänyt sen verran että jos treenaa,niin lihakseen tulee pinta repeämiä jotka korjaantuu levossa=voiman kasvu. Voin toki olla väärässäkin ja korjattakoon jos näin....Anniel kirjoitti:Tiedän mäkin tyyppejä, jotka on sitä mieltä että esim salitreenissä pitää repiä lihakset hajalle ja riuhtoa liikkeet läpi surkealla tekniikalla koska "muuten lihas ei kasva".
Juu, juoksen noi sitten "joskus"jalski kirjoitti:Kestävyyden ja hapenoton parantamiseen sopii hyvin Hämeenlinnassa Apparan rannan ympäristön lenkki. Lähdet grillauskodan ja saunan puolelta juoksemaan, juokset lisälenkin ja päästyäsi toiselle puolelle järveä, erkanee viralliselta juoksupolulta reitti ylöspäin ja loppukierros onkin sitten kirjaimellisesti ylämäkeä. Juoksemalla aluksi kaksi tai kolme kovavauhtista kierrosta ilman taukoja ja kävelyjä, niin hapenotto ja sietoraja kehittyy pakosti.
Tiedän kyllä mitä siellä lihaksessa tapahtuu. Se ei kuitenkaan tarkoita itse treenaajan rikkomista. Säännöllisen epäsäännöllisesti salilla kun törmää näihin sankareihin, joiden tekniikka ei riitä tangolla oleviin painoihin ja treenaaminen on pelkkää tempoilua. Pahimmat tapaukset käyvät neuvomassa muita tekemään samat virheet.Armada kirjoitti:Pitää repiä lihas hajalle!! Itse joskus salilla käyneenä ymmärtänyt sen verran että jos treenaa,niin lihakseen tulee pinta repeämiä jotka korjaantuu levossa=voiman kasvu. Voin toki olla väärässäkin ja korjattakoon jos näin....Anniel kirjoitti:Tiedän mäkin tyyppejä, jotka on sitä mieltä että esim salitreenissä pitää repiä lihakset hajalle ja riuhtoa liikkeet läpi surkealla tekniikalla koska "muuten lihas ei kasva".
Pakko muokata! Tylysti sanottu mutta kun maajoukkue tason tietämystä monesta lajista saatavilla niin....Armada kirjoitti:^asioita pitää ansaita ja uskon että et kuulu joukkoon jonka neuvoja noudatan sali treeniin liittyen!