Tuo Sonera Mix M -paketti näyttää mielenkiintoiselta. Soitin AsPaan, ja yritin tuon tilata. Mutta... Jäikö minulta jotain ymmärtämättä, kun tuota ei olekaan saatavilla antennitalouteen. Äkkiseltään, kun vilkaisee, niin tulee kyllä semmoinen käsitys, että vain osa kanavista vaatisi kaapeliTV:n
Screenshot 2015-07-21 19.31.08.png
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Maailmassa on vain kolmenlaisia ihmistyyppejä:
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
arttula kirjoitti:Paitsi... Täällä "uudessa" kämpässä on erinäisiä rojukasoja ja purkamattomia säkkejä tavaraa. Noh, onhan tässä tulevat vuodet aikaa noita purkaa, kun ei ole ankeuttajaa nalkuttamassa. Ja kissa tykkää labyrinttileikeistä.
Ai teit sen virheen, että otit mukaan ne - mä yritän käydä läpi vanhat jotakuinkin perusteellisesti, ettei tule turhaan siirreltyä tavaraa, jota ei sitten tarvitsekaan; paino kuitenkin sanalla yritän...
Viimeksi muokannut arisel, 21.7.2015 klo 19.41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^Jotain oli pakko ottaa mukaan ihan sentimentaalisista syistä. Ja olen pohjimmiltani jonkinlainen hamsteri En vaan osaa heittää käyttökelpoista ja toimivaa roskiin. Pakotettuna sain kasaan 6 isoa jätesäkillistä roskalaatikkoon.
Suurin osa tuosta "säästämästäni" rojusta on semmoista, jota kukaan ei varmaan huolisi, mutta on ihan toimivaa, ja saatan joskus sitä vielä tarvitakin. Vaikka oikeasti en koskaan tarvitse... Mm. 55" LCD-telkkari, jota enn nyt saakaan seinätelineeseen, koska Sony
On tuon Länsiterminaalin / Jätkäsaaren alueen selkeesti suunnitellut joku vihervasemmistolainen idioottihippi.
Naurettavaa utopiaa että ihmiset kulkisi laivalle ja Verkkokauppa.comiin ratikalla. Ainaskaan jos ostaa jotakin kännykkää isompaa. "Joo voin tulla hakemaan sut laivalta - ratikalla". päivänkakkara mitä pelleilyä.
Jos ihminen olisi tarkoitettu etenemään juoksemalla, ei evoluutio olisi kehittänyt meille liikkumista varten polttomoottorikäyttöisiä kulkimia, eikä fossiilisia polttoaineita. - Hatey http://sisainenaani.com
Tuo Sonera Mix M -paketti näyttää mielenkiintoiselta. Soitin AsPaan, ja yritin tuon tilata. Mutta... Jäikö minulta jotain ymmärtämättä, kun tuota ei olekaan saatavilla antennitalouteen. Äkkiseltään, kun vilkaisee, niin tulee kyllä semmoinen käsitys, että vain osa kanavista vaatisi kaapeliTV:n
Screenshot 2015-07-21 19.31.08.png
Niin eikös sinulla ole ollut joku Soneran Discovery paketti ja tulee laajakaistan kautta samaan tapaan kuin Elisan Viihde?
Mulla on Soneran netti ja myös soneran koti-tv vai mikä sen nimi onkaan. Antennitalous, ei kaapeli-tv ja mulla toimii tuo soneran Mix M.
jani73 kirjoitti:Niin eikös sinulla ole ollut joku Soneran Discovery paketti ja tulee laajakaistan kautta samaan tapaan kuin Elisan Viihde?
Mulla on Soneran netti ja myös soneran koti-tv vai mikä sen nimi onkaan. Antennitalous, ei kaapeli-tv ja mulla toimii tuo soneran Mix M.
No juurikin niin! On jo Soneraviihde netin kautta ja tuo Discovery-paketti. Ei tainnut tyttö tietää, mistä puhuu. Naiset... hmmmppfff...
EDIT// Otanpa sanani takaisin: Tuo on saatavilla ilmeisesti vain Soneran lankanetin liittymiin. Minulla netti on 4G-tekniikalla toteutettu, eikä tänne vissiin enää edes saa langallista versiota. Vanhan puhelinjohdot, ja niissä max nopeus oli luokkaa 0,5-1 Mb/s.
Mutta naisista olen edelleen samaa mieltä
Viimeksi muokannut arttula, 21.7.2015 klo 21.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
arttula kirjoitti: Siellä on vielä muutama huonekalu, jotka Kierrätyskeskus tulee noutamaan. Sitten on muutto ohi.
Ei mitään kivaa pienehköä kirjahyllyä löydy?
Varastossa on tuommoinen Lundian yksiosainen, puunvärinen avohylly. Muuten samanlainen, mutta siinä on semmoinen pöytälevy alahyllyjen tilalla. Kuvaa en tähän hätään löytänyt, mutta tulee silleen kulmittain ulos tuosta, eli on aika tilava.
Noita on annettu pois jonkun verran, mutta vielä jotain jääkin - Lundian päällä tätäkin kirjoitan eli tämä pöytälevy jatkaa käytössä, ja pari avohyllyä nousee vielä seuraksi; pöydän alle tulee "liuku"laatikosto ja pöydän toinen pää tulee avohyllyyn.
Yksi niistä asioista, joista en raaski luopua tulee sitten viereiseen nurkkaan erilliseen Lundia-ryhmään: Lundia-hyllyyn kiinnitetty valopöytä...
Erño kirjoitti:
Muuttaminen on aina p*rseestä, muutti sitten itse, tai jonkun muun puolesta. Varsinkin näillä helteillä.
Millä päivänkakkaran helteillä?!
Oulusta en osaa sanoa, mutta täällä etelärannikolla on ainakin järkyttävän kuuma. Erehdyin eilen päivällä käymään ulkona, auton mittari näytti +23°C. Alkoi suunnattomasti suututtamaan tuo kuumuus ja auringon ihosyöpäsäteilyt, lähipiiri kyllä kuuli korvat punaisina, mitä olen mieltä kesästä ja karvajalka-vyölaukku-lanzarotte-T-paita-hikinaama -kesäihmisistä. Tänään en aio toistaa tuota virhettä, vaan pysyn ilmastoiduissa sisätiloissa ja pidän pimennysverhot kiinni.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Pysähdyin kaffelle eräälle isolle huoltoasemalle. Salin nurkassa oli semmoinen kiipeilyteline penikoille. Tasaisin väliajoin joku kirkui ja huusi siellä korviaviiltävällä äänellä. En saanut kahvia juotua loppuun, kun piti paeta ulos. Joidenkin kauppakeskusten edessä on semmoisia koiraparkkeja. Eli häkkejä, joihin koiran voi lukita asioinnin ajaksi. Miksei noille penikoille voi tehdä samanlaisia??!
Voinko hakea huoltamoketjulta korvauksia keskenjääneestä kahvistani?
Mikähän lie kun HO sutii koko ajan tyhjää iPuhelimen Safarissa. Muut nettisivut tuntuvat toimivan. Hopeista Omenaa selain lataa ja lataa aina uudestaan "ongelman vuoksi". Kun sivu ehkä joskus latautuu, se on jäässä, ei scrollaa eikä tapahdu mitään, paitsi yhtäkin sivua taas ladataan uusiksi ongelman vuoksi. Olen buutannut luurin, muutta ei tunnu auttavan. Operalla latautuu ongelmitta, mutta viestihin ei onnistu kirjoittaa, heittää "näppäimistön" aina pois kesken kirjoittamisen ja samalla kirjaa ulos. Chromella tuntuu toimivan.
Miksi minun iHuumoripuhelin on ihan paska eikä siinä toimi mikään kunnolla?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Bass is Like Duct Tape: it Fixes Everything
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
Kävin eilen lounaalla Turussa Sloppy Joe's ravintolassa. Naapuripöydässä oli kolmella lapsella varusteltu perhe. Pienin niistä . n. 11,07-12,03 kk huusi/kiljui/rääkyi niin pistävästi ylä C:stä kokoajan, että minun oli pakko laittaa korvatulpat, tämä siksi, koska tärykalvovaurioni särähteli ilkeästi.
Perheen vanhin ja ainoa naaras, istui lähimpänä sitä rääkyvää apinaa ja räpläsi kaikessa rauhassa kännykkäänsä, välittämättä yhtään mitään siitä, että se mukula pilasi kaikkien ravintolassa olevien ruokailun. Sivistynyt ihminen olisi yrittänyt hiljentää sen, pyytää anteeksi, tai lahjoittanut äänen lähteen ohikulkikijalle.
Olisin lähtenyt pois ennen kuin ruoka tulee, ellei sitä olisi pitänyt maksaa jo tilatessa.