Tuo Sonera Mix M -paketti näyttää mielenkiintoiselta. Soitin AsPaan, ja yritin tuon tilata. Mutta... Jäikö minulta jotain ymmärtämättä, kun tuota ei olekaan saatavilla antennitalouteen. Äkkiseltään, kun vilkaisee, niin tulee kyllä semmoinen käsitys, että vain osa kanavista vaatisi kaapeliTV:njani73 kirjoitti:Soneralla vastaava MIX paketti. M:ssä enemmän valinnanvaraa.
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... ?sopimus=0
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... aketit/mix
Vuodatustopic 3
-
arttula
Re: Vuodatustopic 3
Viesti Kirjoittaja arttula »
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
arisel
Viesti Kirjoittaja arisel »
- - -
Ai teit sen virheen, että otit mukaan ne - mä yritän käydä läpi vanhat jotakuinkin perusteellisesti, ettei tule turhaan siirreltyä tavaraa, jota ei sitten tarvitsekaan; paino kuitenkin sanalla yritän...arttula kirjoitti:Paitsi... Täällä "uudessa" kämpässä on erinäisiä rojukasoja ja purkamattomia säkkejä tavaraa.Noh, onhan tässä tulevat vuodet aikaa noita purkaa, kun ei ole ankeuttajaa nalkuttamassa. Ja kissa tykkää labyrinttileikeistä.
-
arttula
-
arisel
Olen kyllä opetellut avokkaan esimerkin mukaisesti iloitsemaan lahjoittamisesta - kunhan hyvä tavara ei vain mene hukkaan!
Siinä asiassa on kyllä nänniä väännetty!
Mutta oppii sitä vanhakin koira joskus uusia temppuja!
-
arttula
-
redhat
Viesti Kirjoittaja redhat »
Naurettavaa utopiaa että ihmiset kulkisi laivalle ja Verkkokauppa.comiin ratikalla. Ainaskaan jos ostaa jotakin kännykkää isompaa. "Joo voin tulla hakemaan sut laivalta - ratikalla". päivänkakkara mitä pelleilyä.
http://sisainenaani.com
-
jani73
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Niin eikös sinulla ole ollut joku Soneran Discovery paketti ja tulee laajakaistan kautta samaan tapaan kuin Elisan Viihde?arttula kirjoitti:Tuo Sonera Mix M -paketti näyttää mielenkiintoiselta. Soitin AsPaan, ja yritin tuon tilata. Mutta... Jäikö minulta jotain ymmärtämättä, kun tuota ei olekaan saatavilla antennitalouteen. Äkkiseltään, kun vilkaisee, niin tulee kyllä semmoinen käsitys, että vain osa kanavista vaatisi kaapeliTV:njani73 kirjoitti:Soneralla vastaava MIX paketti. M:ssä enemmän valinnanvaraa.
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... ?sopimus=0
http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... aketit/mix
Screenshot 2015-07-21 19.31.08.png
Mulla on Soneran netti ja myös soneran koti-tv vai mikä sen nimi onkaan. Antennitalous, ei kaapeli-tv ja mulla toimii tuo soneran Mix M.
-
Erño
Viesti Kirjoittaja Erño »
arttula kirjoitti:Muutatko jo nyt tsirpulan kanssa yhteen?Erño kirjoitti:Kyllä muuttaminen osaa olla tympeää touhua.
En muuta ikinä kenenkään kanssa yhteen.arisel kirjoitti:MItäs mä sanoin!
Edit: toisaalta - osittain olen kyllä Erñon kanssa sama mieltä...![]()
Vaikka välillä on ihan kivaakin!
Muuttaminen on aina p*rseestä, muutti sitten itse, tai jonkun muun puolesta. Varsinkin näillä helteillä.
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
arttula
No juurikin niin! On jo Soneraviihde netin kautta ja tuo Discovery-paketti. Ei tainnut tyttö tietää, mistä puhuu. Naiset... hmmmppfff...jani73 kirjoitti:Niin eikös sinulla ole ollut joku Soneran Discovery paketti ja tulee laajakaistan kautta samaan tapaan kuin Elisan Viihde?
Mulla on Soneran netti ja myös soneran koti-tv vai mikä sen nimi onkaan. Antennitalous, ei kaapeli-tv ja mulla toimii tuo soneran Mix M.
EDIT// Otanpa sanani takaisin: Tuo on saatavilla ilmeisesti vain Soneran lankanetin liittymiin. Minulla netti on 4G-tekniikalla toteutettu, eikä tänne vissiin enää edes saa langallista versiota. Vanhan puhelinjohdot, ja niissä max nopeus oli luokkaa 0,5-1 Mb/s.
Mutta naisista olen edelleen samaa mieltä
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ei mitään kivaa pienehköä kirjahyllyä löydy?arttula kirjoitti: Siellä on vielä muutama huonekalu, jotka Kierrätyskeskus tulee noutamaan. Sitten on muutto ohi.![]()
-
arttula
Varastossa on tuommoinen Lundian yksiosainen, puunvärinen avohylly. Muuten samanlainen, mutta siinä on semmoinen pöytälevy alahyllyjen tilalla. Kuvaa en tähän hätään löytänyt, mutta tulee silleen kulmittain ulos tuosta, eli on aika tilava.Jussi68 kirjoitti:Ei mitään kivaa pienehköä kirjahyllyä löydy?arttula kirjoitti: Siellä on vielä muutama huonekalu, jotka Kierrätyskeskus tulee noutamaan. Sitten on muutto ohi.![]()
-
Jussi68
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
PS. Eihän sulla vaan mitään "Aarnion pallotuoliin verrattavaa tavaraa" ole kierrätykseen vaan menossa
-
arisel
Jeps ja juuarttula kirjoitti:Varastossa on tuommoinen Lundian yksiosainen, puunvärinen avohylly.
Noita on annettu pois jonkun verran, mutta vielä jotain jääkin - Lundian päällä tätäkin kirjoitan eli tämä pöytälevy jatkaa käytössä, ja pari avohyllyä nousee vielä seuraksi; pöydän alle tulee "liuku"laatikosto ja pöydän toinen pää tulee avohyllyyn.
Yksi niistä asioista, joista en raaski luopua tulee sitten viereiseen nurkkaan erilliseen Lundia-ryhmään: Lundia-hyllyyn kiinnitetty valopöytä...
Erittäin tarpeellinen, tietenkin.
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Millä päivänkakkaran helteillä?!Erño kirjoitti: Muuttaminen on aina p*rseestä, muutti sitten itse, tai jonkun muun puolesta. Varsinkin näillä helteillä.
-
arisel
-
hatey
Viesti Kirjoittaja hatey »
Oulusta en osaa sanoa, mutta täällä etelärannikolla on ainakin järkyttävän kuuma. Erehdyin eilen päivällä käymään ulkona, auton mittari näytti +23°C. Alkoi suunnattomasti suututtamaan tuo kuumuus ja auringon ihosyöpäsäteilyt, lähipiiri kyllä kuuli korvat punaisina, mitä olen mieltä kesästä ja karvajalka-vyölaukku-lanzarotte-T-paita-hikinaama -kesäihmisistä. Tänään en aio toistaa tuota virhettä, vaan pysyn ilmastoiduissa sisätiloissa ja pidän pimennysverhot kiinni.Anghorn kirjoitti:Millä päivänkakkaran helteillä?!Erño kirjoitti: Muuttaminen on aina p*rseestä, muutti sitten itse, tai jonkun muun puolesta. Varsinkin näillä helteillä.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
arttula
Pysähdyin kaffelle eräälle isolle huoltoasemalle. Salin nurkassa oli semmoinen kiipeilyteline penikoille. Tasaisin väliajoin joku kirkui ja huusi siellä korviaviiltävällä äänellä. En saanut kahvia juotua loppuun, kun piti paeta ulos.
Voinko hakea huoltamoketjulta korvauksia keskenjääneestä kahvistani?
-
egoste
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja egoste »
-
hatey
Miksi minun iHuumoripuhelin on ihan paska eikä siinä toimi mikään kunnolla?
-
jakovski
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Annan osoitteen, voit lähettää sen. Maksan postikulut.arttula kirjoitti: Vaikka oikeasti en koskaan tarvitse... Mm. 55" LCD-telkkari.
-
arttula
En jaksa pakata...jakovski kirjoitti:Annan osoitteen, voit lähettää sen. Maksan postikulut.arttula kirjoitti: Vaikka oikeasti en koskaan tarvitse... Mm. 55" LCD-telkkari.
-
Anghorn
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
-
arttula
-
Tauvo
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Perheen vanhin ja ainoa naaras, istui lähimpänä sitä rääkyvää apinaa ja räpläsi kaikessa rauhassa kännykkäänsä, välittämättä yhtään mitään siitä, että se mukula pilasi kaikkien ravintolassa olevien ruokailun. Sivistynyt ihminen olisi yrittänyt hiljentää sen, pyytää anteeksi, tai lahjoittanut äänen lähteen ohikulkikijalle.
Olisin lähtenyt pois ennen kuin ruoka tulee, ellei sitä olisi pitänyt maksaa jo tilatessa.
-
hatey
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka