Tämä tuntuu nyt minulle tuottavan ongelmia, olen asentanut Tikruun (10.4.6) Flip4Mac WMV:n, RealPlayerin ja vlc-0.8.5 (jonka poistin). Filp:n ja RP:n olen asentanut ja poistanut muutamaan kertaan ja ne nytkin on koneessa.
Olen pyöritellyt QuickTimen ja RealTimen asetuksia!,,, Ilman tulosta!
QT:n Asetuksissa olen Lisäasetuksissa havainnut MIME-asetuksissa havainnut että vaikka valitsen Video- Vain video ja video-ääniyhdistelmätiedostot on poikki viiva merkillä
ja vaikka klikkaan sen käytettäväksi painan OK:ta niin eipä jää tuo muutos talteen MIME lisäasetuksiin.
Mainittakoon että tässä säätäessä olen seurannut YLE:n media salin toimitaa (Varmuudeksi) on se toiminut! tosin mm:ssa yksi hassu muutos on tullut matkassa mukaan. QT toimii oikein "mielestäni" Realille kun valitsen ASDL yhteyden niin Real alkaa pyöriä vain pikkuikkunassa jota ei voi suurentaa
Tosiaan 1M:nen ASDL on käytössä ja toimii enkä epäile Minin sopivuutta ollenkaan, on siis kyse puhtaasti käytttäjän vihreydestä!
Tässä on kyllä oppinut jo jotain ja olen apua alkuongelmiini täältä saanut KIITOS siitä!
Ja alkaapa käyttis käydä tutuksi.
Mutta nyt tarvitsen apua Kun omassa ystäväpiirissä ei ole kokeneita
Kiitos jo etukäteeen yritän kyllä jokatapaukssa ratkaista ongelman ja kerron kyllä onnistumisesta tässä kanavassa, jotta siitä olisi apua muille saman ongelman kohtaaville!,,,
Parasta Vappua vaan kaikille!
Tv. 15379093