Tämä tuntuu nyt minulle tuottavan ongelmia, olen asentanut Tikruun (10.4.6) Flip4Mac WMV:n, RealPlayerin ja vlc-0.8.5 (jonka poistin). Filp:n ja RP:n olen asentanut ja poistanut muutamaan kertaan ja ne nytkin on koneessa.
Olen pyöritellyt QuickTimen ja RealTimen asetuksia!,,, Ilman tulosta!
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
QT:n Asetuksissa olen Lisäasetuksissa havainnut MIME-asetuksissa havainnut että vaikka valitsen Video- Vain video ja video-ääniyhdistelmätiedostot on poikki viiva merkillä
ja vaikka klikkaan sen käytettäväksi painan OK:ta niin eipä jää tuo muutos talteen MIME lisäasetuksiin.
Mainittakoon että tässä säätäessä olen seurannut YLE:n media salin toimitaa (Varmuudeksi) on se toiminut! tosin mm:ssa yksi hassu muutos on tullut matkassa mukaan. QT toimii oikein "mielestäni" Realille kun valitsen ASDL yhteyden niin Real alkaa pyöriä vain pikkuikkunassa jota ei voi suurentaa

Tosiaan 1M:nen ASDL on käytössä ja toimii enkä epäile Minin sopivuutta ollenkaan, on siis kyse puhtaasti käytttäjän vihreydestä!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Tässä on kyllä oppinut jo jotain ja olen apua alkuongelmiini täältä saanut KIITOS siitä!
Ja alkaapa käyttis käydä tutuksi.
Mutta nyt tarvitsen apua Kun omassa ystäväpiirissä ei ole kokeneita
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Kiitos jo etukäteeen yritän kyllä jokatapaukssa ratkaista ongelman ja kerron kyllä onnistumisesta tässä kanavassa, jotta siitä olisi apua muille saman ongelman kohtaaville!,,,
Parasta Vappua vaan kaikille!

Tv. 15379093
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)