Aamen. Ehkäpä kenenkään alueelle muuttavan ei tarvitse käydä töissä niin ei tarvitse kasilta raahata itseään sinne ratikkaanPKivireki kirjoitti:"liikkuminen painottuu jalan ja pyörällä tapahtuvaksi"
..on mantra, jota hoetaan kun rakennetaan kaupunkia uusiksi. Uskooko tähän kukaan muu kuin kaupunkien liikennesuunnittelijat:
Helsingin virkamiehet: Massiivinen autoramppi purkaisi Jätkäsaaren liikennesumppua
Ramppi nousisi Mechelininkadun alkupäästä Ruoholahden sillan eteläpuolelta. Se toisi helpotusta ruuhkiin, jotka johtuvat erityisesti Jätkäsaaren liikenteen odottamattomasta kasvusta.
Rakennetaan asuntoja 7 000:lle ihmiselle ja uudistetaan satamaa ja odottamaton liikenteen kasvu?![]()
Samaa ollaan tekemässä täpötäydeksi kaavoitettavaan Hernesaareen, joka tulee purkamaan kapeaa kaksikaistatietä kumipyöräliikenteensä. Osa tästä liikenteestä Punavuoreen ja Ullanlinnaan - ja mm. Espan tulevalle kahdelle autokaistalle, tirsk. Hernesaareen ei voi muuttaa kukaan työssään tai elämässään autoa tarvitseva, ei edes sähköauto auta?
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Noiden kämppien hinnat tulevat myös olemaan eeppisellä tasolla. Mietin vain mistä löytyy ostovoimaa tuolla hintatasolla. Espoossa Lehto myi juuri kaikki kämpät puoleen tuntiin, joten oikealla hinnalla ostajia kyllä riittää