Aamen. Ehkäpä kenenkään alueelle muuttavan ei tarvitse käydä töissä niin ei tarvitse kasilta raahata itseään sinne ratikkaanPKivireki kirjoitti:"liikkuminen painottuu jalan ja pyörällä tapahtuvaksi"
..on mantra, jota hoetaan kun rakennetaan kaupunkia uusiksi. Uskooko tähän kukaan muu kuin kaupunkien liikennesuunnittelijat:
Helsingin virkamiehet: Massiivinen autoramppi purkaisi Jätkäsaaren liikennesumppua
Ramppi nousisi Mechelininkadun alkupäästä Ruoholahden sillan eteläpuolelta. Se toisi helpotusta ruuhkiin, jotka johtuvat erityisesti Jätkäsaaren liikenteen odottamattomasta kasvusta.
Rakennetaan asuntoja 7 000:lle ihmiselle ja uudistetaan satamaa ja odottamaton liikenteen kasvu?
Samaa ollaan tekemässä täpötäydeksi kaavoitettavaan Hernesaareen, joka tulee purkamaan kapeaa kaksikaistatietä kumipyöräliikenteensä. Osa tästä liikenteestä Punavuoreen ja Ullanlinnaan - ja mm. Espan tulevalle kahdelle autokaistalle, tirsk. Hernesaareen ei voi muuttaa kukaan työssään tai elämässään autoa tarvitseva, ei edes sähköauto auta?
Noiden kämppien hinnat tulevat myös olemaan eeppisellä tasolla. Mietin vain mistä löytyy ostovoimaa tuolla hintatasolla. Espoossa Lehto myi juuri kaikki kämpät puoleen tuntiin, joten oikealla hinnalla ostajia kyllä riittää