Taas kerran tuli todistetuksi, että miehet Micro$oftissa ei pysty keksimään mitään itse

Viesti Kirjoittaja muku »
Viesti Kirjoittaja muku »
Niin, jos lukee tätä: http://www.vanwensveen.nl/rants/microsoft/IhateMS.html, sitten ei ihmettele enää moista. Nimittäin Microsoft OIKEASTI ei ole keksinyt juuri mitään. Ne on vaan ostaneet, varastaneet, maalaneet omat logot päälle ja myynyt eteenpäin huonoa softaa ällistyvillä tuotoilla.Erño kirjoitti:Kyllä ne ihan rehellisesti pöllivät nuo ideat. Kohta väittävät, että apple olisi ripannut niiltä nuo ominaisuudet!
Viesti Kirjoittaja muumio »
No, rehellisesti sanoen tuo "Home directory view" on ollut kokolailla tuon näköinen jo Windows ysivitosessa... Kalenterikin näyttää kalenterilta - oikeastaan lähinnä nuo vasemman alareunan raksien värivalinnat muistuttaa OS X:ää. Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.muku kirjoitti:Taas kerran tuli todistetuksi, että miehet Micro$oftissa ei pysty keksimään mitään itse
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Ollaampas täällä hienovaraisia.Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
Viesti Kirjoittaja NOx »
Tai Konfabulator vs. Desk Accessories...Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*
Viesti Kirjoittaja muumio »
Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Vai kopioiko Konfabulaattori idean Appleltä? Atari nuo ainakin kopsasi GEM käyttikseen Applelta jo 80-luvulla.muumio kirjoitti:Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?
Viesti Kirjoittaja jebe »
Tosiaan Apple oli ennen Konfabulaattoria. Laittakaas taas faktat kuntoon täälläkin.Jamac kirjoitti:Vai kopioiko Konfabulaattori idean Appleltä? Atari nuo ainakin kopsasi GEM käyttikseen Applelta jo 80-luvulla.muumio kirjoitti:Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”