Taas kerran tuli todistetuksi, että miehet Micro$oftissa ei pysty keksimään mitään itse
M$ Copy-paste: OsX -> Windows Vista
Mac OS X, Boot Camp ja virtualisointi
12 viestiä
• Sivu 1/1
-
muku
M$ Copy-paste: OsX -> Windows Vista
Viesti Kirjoittaja muku »
http://lifehacker.com/software/top/wind ... 179909.php
Taas kerran tuli todistetuksi, että miehet Micro$oftissa ei pysty keksimään mitään itse
-
Erño
-
muku
Viesti Kirjoittaja muku »
Niin, jos lukee tätä: http://www.vanwensveen.nl/rants/microsoft/IhateMS.html, sitten ei ihmettele enää moista. Nimittäin Microsoft OIKEASTI ei ole keksinyt juuri mitään. Ne on vaan ostaneet, varastaneet, maalaneet omat logot päälle ja myynyt eteenpäin huonoa softaa ällistyvillä tuotoilla.Erño kirjoitti:Kyllä ne ihan rehellisesti pöllivät nuo ideat. Kohta väittävät, että apple olisi ripannut niiltä nuo ominaisuudet!
-
muumio
Re: M$ Copy-paste: OsX -> Windows Vista
Viesti Kirjoittaja muumio »
No, rehellisesti sanoen tuo "Home directory view" on ollut kokolailla tuon näköinen jo Windows ysivitosessa... Kalenterikin näyttää kalenterilta - oikeastaan lähinnä nuo vasemman alareunan raksien värivalinnat muistuttaa OS X:ää. Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.muku kirjoitti:Taas kerran tuli todistetuksi, että miehet Micro$oftissa ei pysty keksimään mitään itse
En kyllä osaa olla pahoillani näistä "uusista" ominaisuuksista, ehkäpä joskus tulevaisuudessa Windowsiakin voi käyttää ilman akuuttia aivohalvausta, kun se muistuttaa niin paljon tuota omaa suosikkikäyttistäni.
-
Nemesis
Viesti Kirjoittaja Nemesis »
*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
-
Muffe
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Muffe »
Ollaampas täällä hienovaraisia.Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
-
NOx
Viesti Kirjoittaja NOx »
Tai Konfabulator vs. Desk Accessories...Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*
com.apple.Dont_Steal_Mac_OS_X
-
muumio
Viesti Kirjoittaja muumio »
Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?Nemesis kirjoitti:*köh*Dashboard vs. Konfabulator*köh*. *köh köh*Sherlock vs. Watson*köh köh*muumio kirjoitti:Wid --- tarkoitan Gadgetit ovat kyllä ihan samaa kauraa.
Sherlock vs. Watson -vertaus on kyllä aika kaukaa haettu; eikös Watson ollut joku korjausohjelma? Sherlock on hakuohjelma, eikä tarvitse olla mikään Einstein keksiäkseen moisen nimen kun on etsimisestä kyse.
-
Jamac
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Vai kopioiko Konfabulaattori idean Appleltä? Atari nuo ainakin kopsasi GEM käyttikseen Applelta jo 80-luvulla.muumio kirjoitti:Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?
Alihankintana printtipuolen graafista materiaalia!
-
jebe
Viesti Kirjoittaja jebe »
Tosiaan Apple oli ennen Konfabulaattoria. Laittakaas taas faktat kuntoon täälläkin.Jamac kirjoitti:Vai kopioiko Konfabulaattori idean Appleltä? Atari nuo ainakin kopsasi GEM käyttikseen Applelta jo 80-luvulla.muumio kirjoitti:Todellinen kysymyshän oli lienee, että onko MS kopioinut Gadgettinsa Applelta vai Konfabulaattorista. Mitä itse luulisit?
-
Falcon030
12 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Käyttöjärjestelmät”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka