Viesti Kirjoittaja kyselijä »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Kyllä. Minä unohdan kohtuullisen usein CF-kortteja tyhjentäessäni tyhjentää myös roskiksen; tämä tarkoittaa sitä, että jos poistan kahden keikan kuvat kortilta ja jätän sinne yhden keikan kuvat niin arvaapa onko muistikortilla tilaa kun sitä epätoivoisesti seuraavalla keikalla tarvitsisin. Ei ole. Lisäksi koska kiireisenä/laiskana en siirtänyt yhden keikan kuvia niin en voi edes formatoida korttia..kyselijä kirjoitti:Sanokaa että pc:n käyttäjän on yhtä vaikea huomata ne kun macin käyttäjän....eipä kyllä minun onnellani kuitenkaan.
Ei. Siperia opettaa. Minua ainakin.kyselijä kirjoitti: Saako roskisosuutta näkymään macilla mitenkään helpommin jotta tuon muistaa vastaisuudessa?
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja kyselijä »
Jos joku tietää tuosta lisää niin olisi kiva kuulla enemmän. En löytänyt googlesta. Tosin eipä se taida auttaakaan kun olen läppärini ainoa ja siis myös ensimmäinen käyttäjä...mercury kirjoitti: En nyt muista miten roskis näkyy muille käyttäjille jos esimerkiksi usbitikun lainaa kaverille, mutta kyllä sen sisällön vähintään saa näkymään jos tahtoo. Roskis on jaettu käyttäjä-ID:n mukaan, eli koneen ekana luodulle käyttäjälle roskiksessa on 501-kansio. Voi olla että toisella koneella 501-käyttäjä näkee oman 501-käyttäjäsi roskiksen, ei nyt jaksa varmistaa tätä...
Viesti Kirjoittaja wanders »
Olikos kyse siitä, että kavereilla on Windows vai Macci? Vai molemmat ympäristöt oleellisia, kuinka roskis näkyy?kyselijä kirjoitti:Jos joku tietää tuosta lisää niin olisi kiva kuulla enemmän. En löytänyt googlesta. Tosin eipä se taida auttaakaan kun olen läppärini ainoa ja siis myös ensimmäinen käyttäjä...
Viesti Kirjoittaja mercury »
Tarkistin asian, ja se menee kuten arvelinkin. Eli 501-käyttäjän roskiksen sisältö ilmestyy toisella koneella 501-käyttäjän roskikseen vaikka käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla ynnä muilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Kokeilin myös toisella koneella 502 UID:n saaneella käyttäjällä, ja roskiksen sisältö ei ilmesty näkyviin.kyselijä kirjoitti:Jos joku tietää tuosta lisää niin olisi kiva kuulla enemmän. En löytänyt googlesta. Tosin eipä se taida auttaakaan kun olen läppärini ainoa ja siis myös ensimmäinen käyttäjä...
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”