Otsikko Tasavallan tietokone kertoo jo paljon johtopäätöksistä. Vanha kuusnelosen mainosslogan kuvaa nyt iMacia TM-testissä. C64 sai arvonimen siksi että se oli niin yleinen, iMac siksi että sen "pitäisi olla". Tokihan iMacitkin yleistyvät vääjäämättä joka päivä, mutta hissukseen.
TM hehkuttaa taas
-
Repe Ruutikallo
- Vuoden Homppulainen 2009
TM hehkuttaa taas
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Otsikko Tasavallan tietokone kertoo jo paljon johtopäätöksistä. Vanha kuusnelosen mainosslogan kuvaa nyt iMacia TM-testissä. C64 sai arvonimen siksi että se oli niin yleinen, iMac siksi että sen "pitäisi olla". Tokihan iMacitkin yleistyvät vääjäämättä joka päivä, mutta hissukseen.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
KinZZa
-
Repe Ruutikallo
Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.KinZZa kirjoitti:Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
-
macqmin
Tasavallan tietokone
Viesti Kirjoittaja macqmin »
Kohta ei tarvita erityistä "valaistuneisuutta" Macin helppokäyttöisyyden havainnointiin kun joka kulmassa kodinkonemyyjä kaupittelee vaihtoehtoa ns. markettipc:lle.
-
Macchiavelle
-
Repe Ruutikallo
Pyhäinhäväistys! Kyseessä on kaksoisolentoni Mikael Persbrandt, joka esittää Beck-elokuvien Gunvald Larssonia, joka taas on kaikkien kovien poliisien äiti.Macchiavelle kirjoitti:Mitä? Repen avatar suoraan kuin Miami Vicestä ja nyt tämä? 40:n vai 50:n villitys?Repe Ruutikallo kirjoitti: Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.
-
Jamac
-
AppleFarmer
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
Gunvald rules. Ukon paras kommentti Beck-elokuvasa on mielestäni tämä: För jag hade så jävla stor kuk!Repe Ruutikallo kirjoitti:Pyhäinhäväistys! Kyseessä on kaksoisolentoni Mikael Persbrandt, joka esittää Beck-elokuvien Gunvald Larssonia, joka taas on kaikkien kovien poliisien äiti.Macchiavelle kirjoitti:Mitä? Repen avatar suoraan kuin Miami Vicestä ja nyt tämä? 40:n vai 50:n villitys?Repe Ruutikallo kirjoitti: Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.
-
Repe Ruutikallo
Se oli huikee kohtaus! Ettämä nauroin. Siinähän Gunvald sanos, että häntäkin on kiusattu koulussa. Parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen se Stina Rautelinin esittämä naispoliisi kysyi, että minkä ihmeen takia Gunvaldia olis kiusattu? Mihin G vastasi yllä olevan. Seurasi erittäin kiusaantunut hiljaisuus, minkä jälkeen Beck palasi päivän tekstiin. Gunvaldin ilme hänen kerrottuaan kiusauksen aiheen jäi ikuisesti tärykalvolle. Tai verkkokalvolle, mikä se ny o.AppleFarmer kirjoitti:Gunvald rules. Ukon paras kommentti Beck-elokuvasa on mielestäni tämä: För jag hade så jävla stor kuk!Repe Ruutikallo kirjoitti:Pyhäinhäväistys! Kyseessä on kaksoisolentoni Mikael Persbrandt, joka esittää Beck-elokuvien Gunvald Larssonia, joka taas on kaikkien kovien poliisien äiti.Macchiavelle kirjoitti:Mitä? Repen avatar suoraan kuin Miami Vicestä ja nyt tämä? 40:n vai 50:n villitys?Repe Ruutikallo kirjoitti: Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.
Kyllä me ollaan Gunvaldin kaa niin samanlaisia että. 8)
-
Juhani L
-
BulletFace
-
hipics
-
masa
Viesti Kirjoittaja masa »
Onko sulla Nelkku nykyään? ot...Repe Ruutikallo kirjoitti:Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.KinZZa kirjoitti:Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
-
Repe Ruutikallo
Met ostettiin vaimokkeen kaa semmoset reilu vuosi takaperin. Mulla on siis vain se kone jossa ei viellä ole muuttuvaa venttiilien ajoitusta. Tuulilasi mittasi 142 hv joten kyllä sillä nyt maitokauppaan kerkiää. TM-testiversio on varmaan oikeasti jottain 148 hv. Keskikulutus mulla on jostain viime maaliskuulta tähän päivään 6,8 litraa saralla. Paljon moottoritie- ja kaupunkiajoa, siksi noin suuri.masa kirjoitti:Onko sulla Nelkku nykyään? ot...Repe Ruutikallo kirjoitti:Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.KinZZa kirjoitti:Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
-
zooropa
-
Mac Classic
-
Repe Ruutikallo
Ei. BX voitti aikoinaan myös. Ja ZX taisi tehdä saman. Toki mulla voi mennä Tuulilasi ja TM sekasin, mutta se nyt on yks v***n maku, kotimaisia testiksiä kumminkin.Mac Classic kirjoitti:Siis voittiko Citroën tosiaan TM-vertailun? Taisi olla ensimmäinen kerta lehden historiassa.zooropa kirjoitti: Enää siis parhaita ranskalaisia ei saakaan snägäriltä?
Ei se voitto (tuossa seurassa), mutta se viis tähtee. Nehän on vertailukelpoisia eri TM-testien kesken per autoluokka.
-
Jezze
Viesti Kirjoittaja Jezze »
Otan mieluummin sen civicin, kiitos.Mac Classic kirjoitti:Siis voittiko Citroën tosiaan TM-vertailun? Taisi olla ensimmäinen kerta lehden historiassa.zooropa kirjoitti: Enää siis parhaita ranskalaisia ei saakaan snägäriltä?
-
Galangal
-
menexpert
Re: TM hehkuttaa taas
Viesti Kirjoittaja menexpert »
TM:lle on varmaan lähetetty sellainen yksilö, joka on etukäteen tarkasti syynätty kaikista virheistä.Repe Ruutikallo kirjoitti:ja tällä kertaa 20 tuuman iMacia. Heinvuo joutuu oikein erikseen korostamaan kriittistä otetta, kun kritisoitavaa ei oikein tahdo löytyä.![]()
<katkeruus> Harmi että tavalliselle kuluttajalle lähetetään sitten mitä sattuu. </katkeruus>
Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
-
Repe Ruutikallo
Juu. Näyttö arvioitiin loistavaksi ja äänentaso hyvin pieneksi.menexpert kirjoitti:TM:lle on varmaan lähetetty sellainen yksilö, joka on etukäteen tarkasti syynätty kaikista virheistä.Repe Ruutikallo kirjoitti:ja tällä kertaa 20 tuuman iMacia. Heinvuo joutuu oikein erikseen korostamaan kriittistä otetta, kun kritisoitavaa ei oikein tahdo löytyä.![]()
<katkeruus> Harmi että tavalliselle kuluttajalle lähetetään sitten mitä sattuu. </katkeruus>
Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
Ei kai näissä iMaceissa sentään ole paljon vikoja ollut, vai onko?
-
Jamac
-
menexpert
Viesti Kirjoittaja menexpert »
En osaa sanoa määristä.Repe Ruutikallo kirjoitti:Juu. Näyttö arvioitiin loistavaksi ja äänentaso hyvin pieneksi.menexpert kirjoitti:Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
Ei kai näissä iMaceissa sentään ole paljon vikoja ollut, vai onko?
20" iMacin haamuilusta on aika pitkä ketju iMac, eMac -osiossa.
Siellä on myös ketju ääniongelmista, joita toivottavasti esiintyy vain pienessä määrässä myytävistä koneista.
Suostuisikohan TM myymään minulle tuota arvostelukappaletta?
-
Repe Ruutikallo
Nuo ketjut oli laitettu multa salaamenexpert kirjoitti:20" iMacin haamuilusta on aika pitkä ketju iMac, eMac -osiossa.
Siellä on myös ketju ääniongelmista, joita toivottavasti esiintyy vain pienessä määrässä myytävistä koneista.
Onneksi mun 20 tuuman Delli ei hänni.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka