ja tällä kertaa 20 tuuman iMacia. Heinvuo joutuu oikein erikseen korostamaan kriittistä otetta, kun kritisoitavaa ei oikein tahdo löytyä.
Otsikko Tasavallan tietokone kertoo jo paljon johtopäätöksistä. Vanha kuusnelosen mainosslogan kuvaa nyt iMacia TM-testissä. C64 sai arvonimen siksi että se oli niin yleinen, iMac siksi että sen "pitäisi olla". Tokihan iMacitkin yleistyvät vääjäämättä joka päivä, mutta hissukseen.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
KinZZa kirjoitti:Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
Muutenkin kiva nummero. Mun kärry voitti autovertailutestin viidellä tähdellä.
Kyllä. Pitäisi ainakin olla - ja erittäin mahdollista on että iMacista tulee "tasavallan tietokone", sen verran usea liike on alkanut Applen tietokoneita myymään...vähemmänkin tietokoneista tietävälle tai ymmärtävälle luulisi tulevan pikku hiljaa selväksi mikä Mac oikeastaan on.
Kohta ei tarvita erityistä "valaistuneisuutta" Macin helppokäyttöisyyden havainnointiin kun joka kulmassa kodinkonemyyjä kaupittelee vaihtoehtoa ns. markettipc:lle.
Repe Ruutikallo kirjoitti:
Mitä? Repen avatar suoraan kuin Miami Vicestä ja nyt tämä? 40:n vai 50:n villitys?
Pyhäinhäväistys! Kyseessä on kaksoisolentoni Mikael Persbrandt, joka esittää Beck-elokuvien Gunvald Larssonia, joka taas on kaikkien kovien poliisien äiti.
Mitä? Repen avatar suoraan kuin Miami Vicestä ja nyt tämä? 40:n vai 50:n villitys?
Pyhäinhäväistys! Kyseessä on kaksoisolentoni Mikael Persbrandt, joka esittää Beck-elokuvien Gunvald Larssonia, joka taas on kaikkien kovien poliisien äiti.
Gunvald rules. Ukon paras kommentti Beck-elokuvasa on mielestäni tämä: För jag hade så jävla stor kuk!
Gunvald rules. Ukon paras kommentti Beck-elokuvasa on mielestäni tämä: För jag hade så jävla stor kuk!
Se oli huikee kohtaus! Ettämä nauroin. Siinähän Gunvald sanos, että häntäkin on kiusattu koulussa. Parin sekunnin hiljaisuuden jälkeen se Stina Rautelinin esittämä naispoliisi kysyi, että minkä ihmeen takia Gunvaldia olis kiusattu? Mihin G vastasi yllä olevan. Seurasi erittäin kiusaantunut hiljaisuus, minkä jälkeen Beck palasi päivän tekstiin. Gunvaldin ilme hänen kerrottuaan kiusauksen aiheen jäi ikuisesti tärykalvolle. Tai verkkokalvolle, mikä se ny o.
Kyllä me ollaan Gunvaldin kaa niin samanlaisia että. 8)
Pitääkin varmaan katsella nuo Beckit uudestaan. Tarviikin katsoa, jos ne jaksaisi vaikkapa ostaa. Tai sitten vaan odottaa, että telkku, joka muutenkin suoltaa hurria, näyttää ne.
KinZZa kirjoitti:Pitääpä lähteä ostamaan kyseinen lehti. Jos ei muuten, niin ainakin voi lehden avulla perustella muille (epäuskoisille), että olen tekemässä järkevää hankintaa.
Onko sulla Nelkku nykyään? ot...
Met ostettiin vaimokkeen kaa semmoset reilu vuosi takaperin. Mulla on siis vain se kone jossa ei viellä ole muuttuvaa venttiilien ajoitusta. Tuulilasi mittasi 142 hv joten kyllä sillä nyt maitokauppaan kerkiää. TM-testiversio on varmaan oikeasti jottain 148 hv. Keskikulutus mulla on jostain viime maaliskuulta tähän päivään 6,8 litraa saralla. Paljon moottoritie- ja kaupunkiajoa, siksi noin suuri.
zooropa kirjoitti: Enää siis parhaita ranskalaisia ei saakaan snägäriltä?
Siis voittiko Citroën tosiaan TM-vertailun? Taisi olla ensimmäinen kerta lehden historiassa.
Ei. BX voitti aikoinaan myös. Ja ZX taisi tehdä saman. Toki mulla voi mennä Tuulilasi ja TM sekasin, mutta se nyt on yks v***n maku, kotimaisia testiksiä kumminkin.
Ei se voitto (tuossa seurassa), mutta se viis tähtee. Nehän on vertailukelpoisia eri TM-testien kesken per autoluokka.
zooropa kirjoitti: Enää siis parhaita ranskalaisia ei saakaan snägäriltä?
Siis voittiko Citroën tosiaan TM-vertailun? Taisi olla ensimmäinen kerta lehden historiassa.
Otan mieluummin sen civicin, kiitos.
15" albook 1,5ghz, 512mt, Radeon 9700 128mt. A pirate with a steering wheel coming out of his crotch walks into a bar and the bartender says, "Do you know you have a steering wheel coming out of your crotch?" He says, "Aaarrr..it's driving me nuts."
Repe Ruutikallo kirjoitti:ja tällä kertaa 20 tuuman iMacia. Heinvuo joutuu oikein erikseen korostamaan kriittistä otetta, kun kritisoitavaa ei oikein tahdo löytyä.
TM:lle on varmaan lähetetty sellainen yksilö, joka on etukäteen tarkasti syynätty kaikista virheistä.
<katkeruus> Harmi että tavalliselle kuluttajalle lähetetään sitten mitä sattuu. </katkeruus>
Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
Repe Ruutikallo kirjoitti:ja tällä kertaa 20 tuuman iMacia. Heinvuo joutuu oikein erikseen korostamaan kriittistä otetta, kun kritisoitavaa ei oikein tahdo löytyä.
TM:lle on varmaan lähetetty sellainen yksilö, joka on etukäteen tarkasti syynätty kaikista virheistä.
<katkeruus> Harmi että tavalliselle kuluttajalle lähetetään sitten mitä sattuu. </katkeruus>
Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
Juu. Näyttö arvioitiin loistavaksi ja äänentaso hyvin pieneksi.
Ei kai näissä iMaceissa sentään ole paljon vikoja ollut, vai onko?
menexpert kirjoitti:Oliko testissä arvioitu koneen äänentasoa tai näyttöä?
Juu. Näyttö arvioitiin loistavaksi ja äänentaso hyvin pieneksi.
Ei kai näissä iMaceissa sentään ole paljon vikoja ollut, vai onko?
En osaa sanoa määristä.
20" iMacin haamuilusta on aika pitkä ketjuiMac, eMac -osiossa.
Siellä on myös ketju ääniongelmista, joita toivottavasti esiintyy vain pienessä määrässä myytävistä koneista.
menexpert kirjoitti:20" iMacin haamuilusta on aika pitkä ketjuiMac, eMac -osiossa.
Siellä on myös ketju ääniongelmista, joita toivottavasti esiintyy vain pienessä määrässä myytävistä koneista.
Nuo ketjut oli laitettu multa salaa kun en ollut edes huomannut niitä.
Onneksi mun 20 tuuman Delli ei hänni.