Olen koittanut pahkailla tata mutta hyvia argumentteja on mielestani seka puolesta etta vastaan joten kaannyn viisaampieni puoleen

Viesti Kirjoittaja tpheiska »
Viesti Kirjoittaja kermit »
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Ei ainakaan ellei riko jotain (fyysisesti) vaihtaakseen. Eikös muisti ole määritelty ihan user serviceble partiksi?tpheiska kirjoitti:Kiitos vastauksista. Hommaa mutkistaa vielä entisestään se, että oleskelen n. kuukauden verran koneen oston jälkeen Saksassa, eli voisin saada muistit ostettua ehkä vähän (?) halvemmalla. Katkaiseeko muistien lisääminen takuun?
Viesti Kirjoittaja Legge »
Koskee lähinnä jotain naurettavia 256-kampoja, mutta 512-kammat menee kyllä varmasti hyvin kaupaksi. Giga on peruskäyttäjälle varsin riittävä määrä.Monte-Cristo kirjoitti:Minä kun luulin, että keskusmuisti menee aina hyvin kaupaksi. Onko sinulla erilaisia kokemuksia?matteus/2 kirjoitti:Tosin niitä koneen mukana tulleita voi olla vaikea myydä, mutta jääpä ainakin varalle.
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
No hyvä, sitähän minäkin. Odottelen gigaisten kampojen hintojen putoamista sinne 100 €:n paremmalle puolelle, minkä jälkeen alan hankkiutua näistä 512-megaisista eroon.Legge kirjoitti:Koskee lähinnä jotain naurettavia 256-kampoja, mutta 512-kammat menee kyllä varmasti hyvin kaupaksi. Giga on peruskäyttäjälle varsin riittävä määrä.Monte-Cristo kirjoitti:Minä kun luulin, että keskusmuisti menee aina hyvin kaupaksi. Onko sinulla erilaisia kokemuksia?matteus/2 kirjoitti:Tosin niitä koneen mukana tulleita voi olla vaikea myydä, mutta jääpä ainakin varalle.
Viesti Kirjoittaja matteus/2 »
Kyllä 512-kammat varmaan paremmin menee kaupaksi kuin 256-kammat, mutta kun uusissa koneissa tulee nuo 512-kammat mukana niin se tietysti vähän tyrehdyttää markkinoita, varsinkin kun nuo MacBookin muistit eivät ihan joka koneeseen sovi.Legge kirjoitti:Koskee lähinnä jotain naurettavia 256-kampoja, mutta 512-kammat menee kyllä varmasti hyvin kaupaksi. Giga on peruskäyttäjälle varsin riittävä määrä.Monte-Cristo kirjoitti:Minä kun luulin, että keskusmuisti menee aina hyvin kaupaksi. Onko sinulla erilaisia kokemuksia?matteus/2 kirjoitti:Tosin niitä koneen mukana tulleita voi olla vaikea myydä, mutta jääpä ainakin varalle.
Viesti Kirjoittaja tahkis »
Meinaatko ettei ne olisi ihan tavallista 667MHz SO-Dimm DDR2:sta?matteus/2 kirjoitti:Kyllä 512-kammat varmaan paremmin menee kaupaksi kuin 256-kammat, mutta kun uusissa koneissa tulee nuo 512-kammat mukana niin se tietysti vähän tyrehdyttää markkinoita, varsinkin kun nuo MacBookin muistit eivät ihan joka koneeseen sovi.Legge kirjoitti:Koskee lähinnä jotain naurettavia 256-kampoja, mutta 512-kammat menee kyllä varmasti hyvin kaupaksi. Giga on peruskäyttäjälle varsin riittävä määrä.Monte-Cristo kirjoitti:Minä kun luulin, että keskusmuisti menee aina hyvin kaupaksi. Onko sinulla erilaisia kokemuksia?matteus/2 kirjoitti:Tosin niitä koneen mukana tulleita voi olla vaikea myydä, mutta jääpä ainakin varalle.
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”